Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου 2011

Angie, ξεκόλλα!

13 σχόλια:

  1. "Ο Αντρίκκος δεν είναι πλεόν ξάδελφος μου και απαγορεύω του να μου μιλά" - ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα εν για τη Μέρκελ καλέ μου που μιλά; κοίτα κοίτα πράματα κότζαμ μου καγκελάριος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Μάνα
    Μπορεί ναν για την Άντζυ Ρήγα, τωρά που την εφκάλαν που τη ναφθαλίνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εν μες την εφημερίδα τούντο πράμα? Οι μάνα μου...εν πάει καλά ο κόσμος! Και τούτη η Angie θέλει αγγελία να το πιάσει το υπονοούμενο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @postbabylon
    Mπορεί ναν για την Άντζυ Σαμίου σιόρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Rania
    Ε μες την εφημερίδαν καλό ξαπόλυτον; Επίσημα πράματα, όι πελλάρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε καλό! τα γραπτά πράματα εν πιο official! Επισημοποιήσεν το ο άθρωπος! Έτσι εν καλημένος τσιε που την wife του! Ξέρει ήντα που κάμνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Μισταρκός
    Μα εν κουτουρού ενόμισες; Ξέρει ήνναμπου κάμνει ο παρέας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ti ennoeis efkalan tin angie riga pou ti nafthalini?? pe mas ji emas pon akoumen nea!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Sike
    Εφκάλαν την, εφήκαν την 1 ημέραν στον ήλιον να ξιμυρίσει τζαι εσύραν την δίπλα που τον Χάματσον την παραμονήν της Πρωτοχρονιάς. Τον Χάματσον είχαν τον τζι ελιάζετουν που μέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επρεπε να βάλει υστερόγραφο "μετά τες 6 έλα να με έβρεις στο γνωστό τόπο". Να κάμνει σωστές δουλειές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Αχάπαρη
    Τζίνον έπεψεν της το με SMS. Είπαμεν, κόφκει ο νους του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...