Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011

Έτσι μοιάζει μια φωτογραφία των 17 Gigapixel


15 σχόλια:

  1. μα φκαίνουν και σε giga τούντα pixel? εγώ έμεινα στα megapixel:p

    με τούντο φακό παρακολουθείς την μισή πόλη. Στέκεσαι ψηλά βγάζεις μια photo και βλέπεις ποιός κάμνει τι με ποιόν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχει πλάκα τούτο το βίντεο! Θυμίζει κάτι παιγνίδια.."πόσα άτομα βρίσκονται κρυμμένα στη φωτογραφία;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γουάαααουυυυυυυυυυ

    τα γαούρκα γιατί ήταν πεθαμένα?


    ενόμιζα ήταν να βάλεις τζείνη την άλλη με την ορκομωσία του ομπάμα (νομιζω) που πάλε έshει πολλά ψηλό ρεζολούτιον, αν και τούτη σάννα μου φακκά την άλλη χαμέ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και ποιοι εχουν τη δυνατοτητα τετοιας τεχνολογιας;
    Εχω αρχισει να φοβαμαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σκέψου με κόπο και μόχθο μετά από τόση ώρα να ανεβείς στην κορυφή του βουνού. Να σου έρθει ρε παιδί μου να σε καλέσει τελοσπάντον η φύση που είναι επόμενο μετά από τόσες ώρες. Και άνετος ότι δε σε βλέπει κανείς αφού έλεγξες το οπτικό πεδίο τριγύρω προχωράς στην ανακούφιση αλλά που νάξερες κακομοίρη μου ότι κάποιος εκεί που τα είχες κατεβασμένα σου την τραβά (τη φώτο).

    ήντα τζαιρούς εφτάσαμεν
    ΟΙ ΛΑΟΜΟΝ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η Μαμμα του αντρεα http://twistedtest13.blogspot.com/ σε στρατοπαιδο με δονητη και οχι μονο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τζαι εγώ άρκεψα να φοούμαι...ο προηγούμενος που εκάθετουν στο γραφείο μου εφαίνετουν που το γκούγκλ παλια...τωρά αν φαίνουμε εγώ τζαι αυξηθεί τζαι το ρεσολούσιον, αντα ξέρω εν να φαίνετε τζαι το κόμμεντ που γράφω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Prasinada
    Θωρώ τα λουβίθκια πας το κκήπορτ σου...πάλε έτρωες πισκόττα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εεεεε...ενεν τζείνο που νομίζεις...ήταν της δίαιτας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. to grafeio tis prasinadas en pas to roof garden?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. όι...πρώτος όροφος, διπλά που το παραθυρο, δίπλα που το πεζοδρόμιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. http://www.yosemite-17-gigapixels.com/

    Einai ena composition apo fotografies pou parthikan metaksi 5 imerwn. Cool a!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...