Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου 2011

Πριν τα 32 σου

Ενίκησεν σε η αρρώστεια τελικά, εν τα εκατάφερες.
Είμαι περήφανος για σέναν όμως γιατί ήσουν παλλικάρι.
Ο αγώνας σου ήταν άνισος...έξερες το που την αρχή. Επάλεψες όμως ως την τελευταία στιγμή.
Ο γιατρός σου είπεν μας ότι εν θα αντέχαν πολλοί τούτα ούλλα που επέρασες εσύ τούντους 18 μήνες που αγωνίζεσουν.
Ησύχασες όμως. Έφυες ήρεμος τζαι γαλήνιος. Αρκετά υπόφερες.
Να μας προσέχεις εμάς που εμείναμεν πίσω που τζιπάνω ψηλά...γιατί εμείς εν είμαστεν τόσο δυνατοί.
Μεινίσκω ως δαμέ. Τα υπόλοιπα που θέλω να σου πώ, εννα τα πούμεν που κοντά που εννάρτει η ώρα να ανταμώσουμεν πάλε.

Δανείζουμαι ένα τετράστιχο του μακαρίτη του παππού μου:

Τζίντο κορμίν σου το χρυσό
να πνάσει στους αιώνες
που το τρυπούσαν οι γιατροί
με ορρούς τζαι με βελόνες

Καλό σου ταξίδι λεβέντη μου...ας είναι ελαφρύ το χώμα που σε σκεπάζει...

31 σχόλια:

  1. Πριν τα 32 ρε γαμώτο;
    Συλλυπητήρια. Καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο καλό.. Σίουρα πάει κάπου πολλά καλλύττερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά λυπάμαι καλέ μου..
    Όπως είπες ησύχασεν τωρά..
    Εν ούλλα άδικα γαμώτο σε τούτη τη ζωή..
    Καλή δύναμη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ti na pw para syllipitiria je na euxi8w na vroume lyseis epitelous gia toutes oulles tis poushtoarrwskies.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I am really sorry...

    Ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο να αντιμετωπίζει τέτοιες καταστάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συλλυπητήρια φίλε, κουράγιο,
    ηρέμησεν τωρά πκιον.. τζια χαμογελά σου που τζιπανο.. μαζί με τον φίλο μου που μας έφιεν τζιαι τζίνος νωρίς πριν 2 χρόνια στα 21... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νομίζω άκουσα το που μια θεία μου, αν ήταν τούτος εταλαιπωρήθηκε πολλά τζαι είχε πολλά, συνεχόμενα χτυπήματα που το πώς άρχισε στο πώς ετέλειωσε.
    Όποιος κι αν είναι, τα συλληπητήρια μου, κάθε μέρα στεναχωρκούμαι, κάθε μέρα σκέφτουμαι πόσο κοντά μας ένι ούλλα τούτα...
    Μη κακό των πλασμάτων ούλλων.
    Καλό ταξίδι και καλή ανάπαυσή του και των δικών του. Μακάρι να έβρουν ηρεμία ούλλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συλληπητήρια.. Καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλά άδικο και σκληρό... Συλλυπητήρια και καλή δύναμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εν πάμε καλά ρε παιδκια, κάθε μέρα κηδεύουμε νεαρούς ανθρώπους που φεύκουν τόσο άδικα που τούτην την ζωή. Συλλυπητήρια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γρήγορα, πολύ γρήγορα...
    Συλληπητήρια, καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ακόμα ένας πριν τα 32 του...

    καλό Παράδεισο και καλή δύναμη σε εσάς...

    we are here friend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. α ρε Ινβίκτους... ό,τι και να σου πω ο πόνος είναι μεγάλος. δύναμη σε όλους να τα βγάλετε πέρα χωρίς αυτόν. δύσκολος αγώνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειλικρινή Συλλυπητήρια φίλε μου.
    Γλυκειά η ζωή αλλά αφού βασανίστηκε, λυτρώθηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @all
    Να 'στε καλά όλοι σας. Εν πολλά σκληρή και άδικη η ζωή τελικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "αληθώς σου λέγω σήμερα θέλεις είσθε μετ΄εμού εν τω παραδείσω" λέει ο Χριστός. είναι σε καλύτερο μέρος. αυτό να ξέρεις μόνο. καλή δύναμη. οι προσευχές μας και η σκέψη μας είναι με την οικογένειά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δώστε δύναμη στην μανα φίλε μου. Έχω χάσει αδελφον πριν κάποια χρονια μονον 10 χρονών. Η ζωη της μανας μου τζιαι της οποιασδήποτε μανας δεν θα ειναι ποττε η ιδια με πριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δύναμη φίλε μου και τα συλληπητήριά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ἀπὸ τὴν προσωπική μου ἐμπειρία, (δύο), ὁ Θεός παίρνει τοὺς καλύτερους. Τοὺς χειρότερους μᾶς δίνει καὶ ἄλλη εὐκαιρία, ἴσως καὶ μὲ τὴν ἔλλειψή τους σκεφτόμαστε νὰ γίνουμε καλύτεροι γιὰ νά ᾽μαστε πάλι μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Ανώνυμος (10:03 μ.μ.)
    Το πιστεύω πολύ αυτό που λες. Και το έθεσες τόσο, μα τόσο όμορφα. Σ' ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...