Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2011

Αυτό το τραγούδι ΘΑ είναι για σένα

Κανένας εν με επίεσε να αρχίσω μαθήματα πιάνου. Ήταν δική μου απόφαση. Ήμουν 7 χρονών ναι, αλλά εγώ εκφράστηκα τζαι είπα ότι θέλω να μάθω να παίζω πιάνο. Το ένα βέβαια έφερε το άλλο, αρχικά ήταν το πιάνο, μετά ήρτεν η Θεωρία, μετά το Σολφέζ, μετά η Αρμονία, η Ιστορία της μουσικής κλπ

Στα 10 χρόνια που αφιέρωσα σε μουσικές σπουδές εγνώρισα πολλούς μουσικούς. Τζαι εγνώρισα τζαι μερικούς Μουσικούς. Αν μου ελαλούσαν να εξεχώριζα έναν που τζίνους τους Μουσικούς, θα ήσουν εσύ Ζαχαρία. Χωρίς δεύτερη σκέψη.

Εν ήσουν απλά ο δάσκαλος της Αρμονίας. Ήσουν πολλά παραπάνω. Ήσουν...είσαι δηλαδή, άσιλας Μουσικός. Εν εζούσες που τη μουσική...εζούσες για τη μουσική.

Θυμάσαι...έρκουμουν στο πατρικό σου να κάμουμε μάθημα. Ένα μικρό προσφυγικό σπίτι στο συνοικισμό τζι ένα δωμάτιο "δύο επί τρία" που λαλεί τζι ο Πουλόπουλος. Γεμάτο μουσικά όργανα, βιβλία τζαι νότες. Είshες τζαι ένα computer που το keyboard του είshεν νότες πάνω. Ετζοιμάσουν όποτε έρκουμουν αφού εδούλευκες τες νύχτες σε γνωστό μαχαζί της εποχής τότε. Εξύπνουν σε τζαι επεριεργάζουμουν τα πράματα σου κάθε φορά ώσπου να κάμεις έναν καφέ να πιεις να ξυπνήσεις. Θυμούμαι μια φορά που έπιασα το σαξόφωνο σου τζαι επροσπάθησα να παίξω. Εν τα κατάφερα. Εν έφκαιννεν ήχος. Εγέλασες που ήρτες τζι είδες με τζαι εξήγησες μου πώς να φυσήσω για να ακουστεί ο ήχος.

Θυμάσαι...εκάμναμεν μάθημα μια μέρα τζαι ήρτεν ένας φίλος σου τζαι εδιάκοψεν μας. Ήρτεν ενθουσιασμένος με μιαν κόλλα χαρτί τζαι είπε σου ότι είshεν στίχους έτοιμους για να γράψετε τραγούδι για τη Γιουροβίζιον. Έριξες μιαν μμαθκιάν στους στίχους τζι έκατσες στο πιάνο σου. Έμεινα σαν τον χάχα να σε θωρώ να παίζεις μια μελωδία τζαι τζίνον να τραγουδά το τραγούδι λες τζαι ήταν γραμμένο που τζαιρό τζαι εκάμετε τζαι 100 πρόβες προηγουμένως! Όυτε πως πρώτη φορά εθώρες τους στίχους...ούτε πως απλά τζίντην ώραν έκατσες στο πιάνο τζαι ούτε καν είshες νότα γραμμένη. Τζίνο το πράμα εν το έζησα, εν γίνεται να ήταν αληθινό! Εν ήσουν σίουρος για την κουβέντα με τη Γιουροβίζιον. "Τώρα να δούμεν" είπες του τζι έφυεν. Εγώ έμεινα απλά χάχας.

Θυμάσαι...ήρτα μια φορά αθκιέβαστος. Εν είχα γράψει ούτε νότα που την άσκηση που μου έβαλες. Τζαι έκατσα ππάσα-ππάσα τζι έγραψα μερικές νότες ώσπου να ετοιμαστείς νάρτεις να αρκέψουμεν το μάθημα. Έπιασες το χαρτί τζαι έμεινες τζαι εθώρες το. Εγύρισες τζαι ερώτησες με: "τωρά τες έγραψες τούντες νότες, έννεν;". Εν απάντησα, αντράπηκα. Ερώτησες με αν θέλω να ακούσω τζίνο που είχα γράψει. Πάλε εν απάντησα. Έκατσες στο πιάνο να παίξεις τες νότες μου. Ήταν ότι πιο παράφωνο τζαι ανυπόθετο άκουσα ποττέ στη ζωή μου...

Βιβλίο εν είχαμεν. Είχα στοίβες χειρόγραφες σημειώσεις σου. Τζίνες οι σημειώσεις ήταν το βιβλίο μας. Βιβλία επέταξα πολλά κατά καιρούς. Τες σημειώσεις τζίνες έχω τες φυλάμενες ακόμα.

Ξέρεις, Ζαχαρία...στη ζωή μου γενικά εν μετανιώνω για πράματα που κάμνω. Όι με την έννοια του ότι αμαν κάμω κάτι κακό ή αμαν πληγώσω κάποιον εν νιώθω άshημα. Σαφώς τζαι νιώθω, σαφώς τζαι απολογούμαι. Απλά είμαι της άποψης ότι είμαι υπεύθυνος τζαι για τα σωστά μου τζαι για τα λάθη μου. Διότι ούλλα εν επιλογές μου. Καλές ή κακές. Υπάρχει ένα πράμα για το οποίο εμετάνιωσα. Εμετάνιωσα πικρά που εσταμάτησα λλίον πριν πιάσω το πτυχίο της αρμονίας. Τότε ερωτούσαν με τζαι ελάλουν ότι είχα κουραστεί...έκαμνα πολλά μαθήματα, εν είχα ελεύθερο χρόνο καθόλου..όι έβρισκα αφορμή το στίβο που έκαμνα παράλληλα τον τελευταίο τζαιρό πριν να παρετήσω με τη μουσική, όι το ένα, όι το άλλο. Αν με ρωτήσεις σήμερα εν μπορώ να σου πώ γιατί τα επαρέτησα. Εμαραζώσαν πολλοί που τα επαρέτησα (γονιοί, φίλοι κλπ) τζαι ξέρω ότι εμαράζωσες τζι εσύ. Επλήγωσα σε. Απογοήτευσα σε προφανώς. Εν μπορώ να σου εξηγήσω πόσο μεγάλο βάρος το νιώθω τούτον μέχρι σήμερα. Εν σε είδα ποττέ που τότε. Εν έχω το θάρρος να σε δω μες τα μμάθκια. Μαθαίνω τα νέα σου όμως, ρωτώ ποτζί τζαι ποδά. Εχάρηκα όταν έμαθα ότι εδιορίστηκες τζι εννα δουλεύκεις φυσιολογικές ώρες πιον για να μπόρεις να Δημιουργείς τζιόλας.

Έδωκα μιαν υπόσχεση, Ζαχαρία. Υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι κάπου κάπως κάποτε θα γράψω έναν τραγούδι. Στίχους τζαι μουσική. Ίσως για να αποδείξω στον εαυτό μου ότι εν επήαν χαμένα τόσα χρόνια μες τα ωδεία. Αλλά εν το κάμνω για μένα αποκλειστικά Ζαχαρία. Το τραγούδι τούτο εν για σένα. Εν ξέρω πότε εννα γινεί πράξη τούτη η επιθυμία μου, εν ξέρω πού και πώς και αν θα το ακούσεις ποττέ αλλά τούτο το τραγούδι εννάν για σένα. Ενναν η συγγνώμη μου για την απογοήτευση που σου επροκάλεσα. Εννάν οι νότες που εννα καλμάρουν το βάρος που νιώθω μέσα μου τόσα χρόνια.

Το τραγούδι τούτο εξεκίνησα να το δουλεύκω πριν μερικά χρόνια αλλά εν μου άρεσεν η αρκή τζαι άφηκα το τζιαμέ μες τα drafts. Εν τζιαμέ τζαι κάθεται ώσπου να έβρω το κουράγιο τζαι την όρεξη να το ξανασμιλέψω.

Μεν ακούεις τί λαλούν τα Κρίνα...αυτό το τραγούδι θα είναι για σένα!




26 σχόλια:

  1. Μόνο μεγάλοι δάσκαλοι μπορούν να προκαλέσουν τόση αγάπη... Τυχερός πολύ είσαι που πέρασε από τη ζωή σου! 'Εστω κι αν δεν συνέχισες, κοίτα πόσα έχεις κρατήσει απ' αυτόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Χριστιάνα
    Είναι απίστευτο το πόσα πράγματα έχω μάθει μέσα σ' εκείνο το μικρό δωματιάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. she
    anatrixiasa. poli dinato kai anthropino post re invictus. a side of you, we rarely get to see. xerome pou to mirastikes. filia polla file mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mana mou invicte mou...

    pienne na to deis to daskalon sou, enna xarei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @she demon
    Το τραγούδι εν για τζίνον, η ανάρτηση εν για μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @postbabylon
    Αν δεν φύει το βάρος εν μπορώ να τον αντικρύσω. Αλόπως να του πέψω πακκέττον με τη Βίκυ Χατζηβασιλίου τζαι να του βάλω το CD μέσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α ρε Ινβίκτους. μεν νιώθεις άσχημα που τα παράτησες. σε εκείνη την ηλικία τελούμε υπό σύγχιση κάμνουμε 200 διαφορετικά πράγματα. το σημαντικό είναι που έμαθες τόσα πράγματα από αυτόν και η αγάπη για τη μουσική που σου έμεινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Mana
    Στενοχωρκούμαι γιατί απογοήτευσα το Δάσκαλο. Εν τζαι στενοχωρκούμαι για το "ήταν να έshεις αλλόναν πτυχίο τωρά να μπόρεις να διδάσκεις" που μου ελαλούσαν κατά καιρούς.
    Κρατώ πολλές αναμνήσεις τζαι πολλή γνώση όμως. Τζαι νιώθω τυχερός γιατί εμπόρεσα να ζήσω τζίντες στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. προς στιγμής ενόμισα ότι επέθανεν ο δάσκαλος σου τζι έγραφες του αφιερωματικό ποστ

    να πατήσεις τον εαυτό σου κάτω τζαι να πάεις να τον δεις διότι αν δεν προλάβεις έννα το μετανιώσεις διπλά τζαι τριπλά μετά

    τζι ας μεν του πάρεις τραγούδι - έννεν τούτο που έσιει σημασία, αν νιώθεις τόσον έντονα για τζείνον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μάνα μου ρε Invictus...εν πειράζει κάποτε κάμνουμε τες επιλογές μας we look back και λαλούμε what if I did things differently. Αλλά ούλλα για ένα σκοπό γίνουντε. Η έννοια του δασκάλου που σε εμπνέει εν χαμένη στις μέρες μας so ήσουν τυχερός που τον είχες δάσκαλο. Είμαι σίουρη οτι ενα του αρέσει το τραγούδι σου και η πράξη σου και μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Έκατσες στο πιάνο να παίξεις τες νότες μου. Ήταν ότι πιο παράφωνο τζαι ανυπόθετο άκουσα ποττέ στη ζωή μου..." XAXAXA :D

    psifizw ji egw na paei sna ton deis. Gia na askisw je parapanw piesi, will he still be around otan ksortwseis na teleiwseis to tragoudi?? Na men esheis na metaniwneis je gia alla ystera.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δε με λες, κεντημα και γαλλικα εμαθες? γιατί έτσι κάνουν στας υψηλάς κενωνίας...
    (για ν αλαφρυνω τη κατασταση!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Neerie + Sike
    Χαμνάτε νάκκον τη μέγκενη τζι εν πολλή η πίεση! :ζ
    Ο δάσκαλος δεν έshει chance να με θυμάται anyway, έshει τζαι 16 χρόνια η κουβέντα! Εν τζι εν προχτές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Rania
    Έτσι είναι όπως τα λαλείς. Τζαι ναι, νιώθω τυχερός που τούντην άποψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @maria
    Τα γαλλικά μου περιορίζονται στα:

    - ζιε σουί ελέββ
    - ζιε ζιού λε πιανό
    - ζια κατόρτζ α!
    - βουλεβού κουshέ αβέκ μουά σε σουάρ (για δολοφόνους)

    για κέντημα παρέτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πάντως θα συμφωνήσω με τους υπόλοιπους, να πας να τον δεις πριν εν αργα!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @maria
    Εν μιτσής σιόρ ο δάσκαλος! Κουνηθείτε που τη θέση σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. γω κουνιεμαι! το θεμα ειν να κουνηθεις και συ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να πας να τον δεις...

    Κι εγω πρεπει να παω να δω κάποια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ναι να τον δεις.
    Κι όταν τελειώσεις και το τραγούδι τότε το ακούει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να πάεις να τον έβρεις το συντομότερο.
    Τζι εγώ ένοιωθα κάπως έτσι για τη δασκάλα μου του μπαλέτου, τζαι θωρώ ότι ακόμα αθυμάται με τζαι τζίνη, τζαι νοιώθω άσhημα που την αθυμούμαι μόνο μια φορά το χρόνο και ΑΝ.
    Ακόμα έννεν αργά, να πάεις να τον έβρεις. Με ή χωρίς τραγούδιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ούφφου με συγκίνησες. είμαι σίγουρη ότι θα σε θυμάται πάντως! ή αν όχι εσένα τις παράφωνες νότες σίγουρα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Eixa kai egw mia tetoia empiria me daskalo mousikis. Kai egw ekana ola auta pou les, kai ta paratisa sto parapente giati eprepe na proetimastw gia alla kai itan too much. Me sigkinises. Sto to do list na doume to Daskalo ASAP.

    M

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. OK, έβαλα το τυψόμετρο τζι έδειξε πυρετό. Θέκκιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αν ήταν η δασκάλα του πιάνου από την ομώνυμη ταινία θα σού 'λεγα κι εγώ να πας να τη δεις. αλλά επειδή είναι δάσκαλος σου λέω έγνοια που σε έπιαε. άσε που μπορεί να μη σε θυμάται και να απογοητευτείς (kidding re, you know me ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @αστροναύτης
    Ναι I know you, εν γι' αυτόν που επερίμενα τούντο σχόλιο! χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...