Σάββατο, 12 Φεβρουαρίου 2011

Είναι ένα απλό κάγκελο...

Or is it?



19 σχόλια:

  1. κάποιος ήταν πολλά αθκιασερός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. This is Art!

    Τελικά αρέσκουν σου τζιαι σένα οι optical illusions, α; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολλά ωραίο..και εγώ έχω την εντύπωση οτι εν στην Αγγλία γιατί κάτι μου θυμίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελα βραδιατικα ρε γμτ

    αι στο καλο, φοβηθηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εξανάκαμα σου σχόλιο έτσι πρωί; όι πε μου. μεν ρωτάς, η ώρα 6.30 έκαμνα μάσκα της μιτσιάς. όχι για να γίνει κιπρίπισσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @TwistedTool
    Ούλλα τα παράξενα/ανυπόθετα/wtf/weird/illutional πράματα αρέσκουν μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Rania
    Εν ξέρω αννέν στην Αγγλία ή στα Πέρα...εσείς που εκάμετε στες Αγγλίες να μας πείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Sike
    Αν το μυριστεί η κοτζιάκαρη η κρυοχωρίτισσα εννα σε κάμει πόξιλλικκιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Coula
    Εγώ πάντως απόγευμα την έκανα την ανάρτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Mana
    Καλημέρα ντήαρ και περαστικά στην κυπρίκισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...