Δευτέρα, 28 Φεβρουαρίου 2011

Σε είδα στη City...

Συμφωνείς φαντάζομαι μαζί μου ντήαρ όταν σου λαλώ ότι μακράν το πιο ενδιαφέρον section στην εφημερίδα City εν το "Σε είδα στη City..." στην τελευταία σελίδα της εφημερίδας. Σήμερα έτυχε να διαβάσω το τεύχος 247 (25 Φεβρουαρίου - 3 Μαρτίου) τζαι σου μεταφέρω μερικές από τες καταχωρήσεις:

 * τα σχόλια με μπλέ εν δικά μου, τα άλλα μεταφέρω σου τα αυτούσια

Βάλε το τραγούδι να παίζει και πάμε...



Δεν σε είδα την Τρίτη με το άσπρο σου το αυτοκινητούι. Επεθύμησα σε τζιαι ας είσαι με άλλην. Αφου ξέρω ότι τζιαι εσύ επεθύμησές με. Εμφανίστου! Το παραστράτημά σου!
Παραστράτημα, έχω ήδη επικοινωνήσει με το Νεόφυτο τον Mystifier τζαι υποσχέθηκεν μου ότι θα κάμει ότι μπορεί για να τον εμφανίσει. Αλλά εν τζαι μπόρω να υποσχεθώ τίποτε...


Δεν σε είδα, αλλά θέλω να σε δω στην καφετέρια του ΤΕΠΑΚ. Ξέρεις ποια, μαθηματικούλη μου!
Μαθηματικούλη, παρακαλώ όπως εμφανιστείς πάραυτα στην καφετέρια του ΤΕΠΑΚ για να μεν σου φάει τη γκόμενα ο χημειούλης!


Σε είδα στο "La Mode" στη Μακαρίου να τρώεις βάφλα, όμορφη Παραλιμνίτισσα. Μην ξαναπάεις Παραλίμνι. Μείνε Λευκωσία!
Λοιπόν αγαπητή Παραλιμνίτισσα. Δαμέ έχουμε θέμα. Τζαι για να σε πάρει πρέφαν ο τύπος ότι είσαι όντως Παραλιμνίτισσα, δύο ενδεχόμενα υπάρχουν: ή που επήες στο "La Mode" στη Μακαρίου με τη φανελλούα που γράφει "I was born in Paralimni" ή που ερώτησες (μεγαλοφώνως) το σερβιτόρο μόλις σου έφερεν τη βάφλα "ε πού εν τα αμπελοπούλλια ολάν;". Either way, έκαψες μιαν καρκιάν! Λευκωσιάτικην.


Χιόνα μου αγαπώσε. Ρα πελλή μου, πε μου "ναι" να τελειώσει το μαρτύριό μου. Ο "Σ" σου.
Σ, ούσσου. Ούτως ή άλλως η χιόνα έννεν δαμέ. Εν σε έναν εξοχικό με κάτι νάνους. Θεός τζι η ψυshή τους τί κάμνουν τζιμέσα...


Σε βλέπω στο "Casa", μελαχρινέ μου σερβιτόρε. Ανάφκεις με κάθε φορά που σε βλέπω. Να χαρείς τα μάθκια σου τα όμορφα τζιαι την ελιά σου τη sexy, δώσε μου λίην σημασία γιατί έλυσα δαμέσα, τζιαι εν να γίνω χορηγός σας άλλο λίο. Ε.
Που τη στιγμή που σε ανάφκει, εν λογικό ότι εννα λύσεις. Η ελιά η sexy εν irrelevant.

Σε βλέπω συχνά σε αυτοκίνητο της Gan Direct. Σε ακολούθησα και ανακάλυψα πως μένεις Πρόδρομο. Θέλω να μου ασφαλίσεις τη ζωή, sexy ασφαλιστή.
Αν τον εθώρες με αυτοκίνητο του Κρίστη ήνναμπου ήταν να θέλεις να σου κάμει δηλαδή, αναρή;


Σε είδα που χαμογέλασες όταν είδες το msg που σου έστειλα, αλλά δεν απάντησες. Χώρισέ τον. Θέλω σε Carolina, πράσινα γλυκά μου μάτια. Α.
Α ρε Κκάρολαϊν, χώριστον ολάν τζίντον Ρίτch τον τετραγωνοσάουνον...εν θωρείς ότι ο Θόρν λυσσιά σε;


Σε είδα σε κατάσταση πανικού στις φοιτητικές εστίες του Α.Ξ.Ι.Κ. να ζητάς απεγνωσμένα να σταματήσει να παίζει Πέγκυ Ζήνα. Παιδί του 104 είσαι ωραίος.
Ντήαρ, τζι εγώ να ήμουν τζαι να άκουα να παίζουν Πέγκυ Ζήνα, πάλε σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης θα ήμουν. Ο μπλόγκερ του 203.


Θωρώ σε κάθε μέρα να περπατάς στο Terra Santa με τα μπλε air max τζιαι το γκρίζο Playlife. Μουθκιάζω! Είσαι άντρακλας βαρβάτος, trendy και μουσάτος!
Εμούθκιασεν ο εγκέφαλος μου με τη ρίμα τη βαρβάτη, την κουλή και τη φευγάτη.


Σε είδα που με είδες στο ΙΚΕΑ όταν έψαχνα κεριά. Όταν ξαναήρθα δεν σε είδα. Δεν δουλεύεις πια εκεί;
Ε μα τζι εσύ, επήες ολόϊshια στα κεριά όταν εξαναπήες; Εν εκοίταξες πηλέμου δίπλα που εν οι κούππες οι στέλλεστιλ; Τζιαμέ πον τα γουόκ; Τα κουρτινόξυλα;


Σάββα σε είδα ξανά στο "Gloria" της Έγκωμης. Πραγματικά λυσσιώ σε. Θέλω να γίνω το καλαμάκι στο ice tea σου.
Ήμουν παρόν πριν χρόνια όταν κάποιος επέταξεν (πριν να καταπιεί τη σιεφταλιά) την ατάκα "θέλω να πιώ από την κοκα-κόλα σου" για να "ρίξει" μιαν που έκαμνεν το μοντέλλον σε ένα εργοστάσιο ρούχων. Πάντα επίστευκα ότι ήταν η πιο lame pickup-line που είχα ακούσει. Mea culpa. I was wrong.


Τούτο το Σάββατο ήρτες με ούλλους τους security και τις barwomen στο "Potato Jack" τζιαι επιάσαν με τα νεύρα. Έσhεις τα με κανέναν που τζίνους μελαχρινή μου πατατούα; Ν.Κ.
Όι καστανόξανθε πουρέ. Εν τα έshει με κανέναν.


Σε συνάντησα στο "Six" όταν έπαιζα πιλόττα. Ήρθες και με συμβούλεψες να παίζω σωστά. Θέλω να σε ξαναδώ καθηγητή Κόκο.
Ο Κόκος ο ρέπηλος με το νάμιν. Respect.


Σε είδα στο Mall. Έτρωγες McDonalds με τη φίλη σου. Με είδες και εσύ. Σε πλησίασα, σου μίλησα, αλλά δυστυχώς η ενεργώς διατομή του σώματός μου δεν ήταν αρκετά μικρή για να αποφύγει την κρούση με τη χυλόπιτα. Ο φανερός θαυμαστής.
Ενεργώς διατεμνημένα ομιλούντες, θαυμάζω τη φανερότητα σου.


Σε είδα στο "Ζορπά" της Παλλουριώτισσας να τρώεις κρυφά κούπες πίσω που την κολόνα. Να σου αγοράσω μια ντουζίνα, πίσση!
Μεν ξηχάσεις τα λεμόνια! Κούπα δίχα λεμόνι, λιλλίν που δεν καβλώνει.

21 σχόλια:

  1. I always wondered when reading this column..και εκατέληξα στο συμπέρασμα οτι γράφει τα κάποιος που δουλεύκει στην εφημερίσα..και προφανώς έχει ενα πολλά περίεργο sense of humor!

    Δηλαδή εν διαβάζεις την στήλη της Ρούλλας? Τα καλύτερα χάνεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχ! Τα σχόλια σου μέιτ μαι ντέι!!! Νομίζω να σε προσλάβουν να τα απάντας τούτα στιην Σίτι!
    Το ρέφερενς σου στην Τόλμη και Γοητεία των 90'ς (γιατί ποιος άντεξε να δεί πέραν του πρώτου κύκλου;) ήταν τοπ, το ίδιο τζαι η παραλιμνίτισσα στην Λευκωσία με τα αμπελοπούλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΣΠΟΥΜΕ!!!

    τόσος πολλύς κόσμος θκιαβάζει σίτυ που έχουν ελπίδες τούτοι ούλλοι οι ενεργώς διατετμημένοι (wtf?) ότι εννά θκιαβαστούν;;

    H Σ σου.

    λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Rania
    Φυσικά τζαι θκιεβάζω τη στήλη της Ρούλας ντήαρ! Αλλά το "σε είδα" έshει πιο πολλούς πονεμένους...η στήλη της Ρούλας 2-3 έshει κάθε φορά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε είδα κύριε διευθυντή να περνάς από δίπλα μου να σχολιάζεις ότι είναι καλή η δουλειά μου, αλλά αύξηση να μην μου δίνεις.

    τα σχόλια σου όλα τα λεφτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. LOL prwin prwin re Invictus, tziai evala tziai mascara shmera exw meeting... klaiw pou to gelio!

    kapoios en emenan pou gireukei... eprodosen me h...koupa:-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Μάνα
    Εξήασες το "Η σοκολατογκοφρετίτσα σου" πουκάτω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ε οϊ τζαι να πω του διευθυντή η σοκολατογκοφρετίτσα σου. να μας παρεξήσει θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Mana
    Μεν φοάσαι. Έτσι τζι αλλιώς εν θα καταλάβει ποια είσαι. Εκτός τζι αν σε καρφώσει ο Defiance! Γλήορα, δώστου μιαν Twirl τζι ένα μάλλοου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. LOL

    "Κούπα δίχα λεμόνι, λιλλίν που δεν καβλώνει."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. gia onoma...ti ilikies en toutoi oulloi oi adkiaseroi? 10? 15?
    epidi ston tzero mas emas ixame to FLASH to periodiko. estila kai ego mia fora sto Flash to periodiko kai egirepsa kapion. en thimoume pion. en thimoume ti vlakies tou styl "se ida..." egrapsa. alla o kapios en mou apantise potte. alla tzina itan ton tzeron mas. prin to internet. prin to facebook. prin ta mobile. kalimeres invicte. kali evodamada na exoume. kai SE IDA PROXTES POU ETROES TIN TASHINOPITTA STO KAFE TZE ESTASES TA PANO SOU KAI EGINES SAGLIS. XAXAXA
    she demon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Epivatis
    Έτσι είναι φίλε μου, γίνεται κούπα δίχα λεμόνι; Εν γίνεται! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @she demon
    Σιγά που μόνο στο Flash έγραψες! Έτο πε μας το ότι έγραψες τζαι το "Κατερίνα" τζαι στο "Μανίνα" τζαι στο "Smash Hits" τζαι μετέπειτα στες τήλε-τηλεώρες!

    Γυρεύκω ταshηνόπιτταν αλλά εν βρίσκω σε κανένα καφέ. Κανεί ολάν με τα muffins τζαι τα cinnamon buns! ΘΕΛΟΥΜΕΝ ΤΑΣΙΗΝΟΠΙΤΤΑΝ! Άτε, να μεν πω τον πόνο μου στη City...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρε Ινβίκτους έχεις μαντικές ικανότητες. δεν κάνω πλάκα, σήμερα αντί twix αγόρασα twirl...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Κούπα δίχα λεμόνι, λιλλίν που δεν καβλώνει."

    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ πραγματικά δεν υπάρχει τούτη η κουβέντα! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαχαχαχ μα έχει η City το Σε είδα;
    Ούλλα κλεψιμιά που Ελλάδα..

    Άσχετο.. Που ένα που τα σχόλια σου εθυμήθηκα την γιαγιά μου που το στέλλεστιλ έλεεν το "στέλλες στέλλες":)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...