Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011

Granny's fries

14 σχόλια:

  1. ζηλεύω τους διαφημιστές άμα βλέπω τέτοια πανέξυπνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω για τις πατάτες... μα αυτήν τη χειρονομία την απεχθάνομαι! Ευτυχώς η γιαγιάκα μου δεν την έκανε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @αστροναύτης
    Να υποθέσω ότι ζηλεύκεις τζαι τζίνον που έκαμε (τότε) τη διαφήμιση για το σαλάμι snack στο ράδιο;

    - Αμμα Κωστή ήντα πάει να πεί το σαλάμιν σνάκκ εν φοάται το μαshέριν;
    - Βρε Ευτερπούλλα μου...σημαίνει ότι το σαλάμιν σνάκκ κόφκεται ωραία φέττες-φέττες τζαι μουσκομυρίζει! Εν η χαρά σου να το κόφκεις!
    - Τζαι να το τρώεις τζιόλας!

    Σαλάμι σνάκ, το σαλάμι που δε φοβάται το μαχαίρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Χριστιάνα
    Η γιαγιά του Προέδρου μας νομίζω έκαμνεν το...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Rania
    χα χα χα...θεικό το comment για την γιαγιά του προέδρου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έχω ένα θείο που όποτε με βλέπει μου δίνει σφαλιάρες (και καλά χαϊδευτικές αλλά βλέπω αστέρια κάθε φορά) μου ζουπά το μάγουλο και μου κουνά το πηγούνι.
    μέχρι και τώρα. 27 χρονώ γυναίκα.
    μήπως να αρχίσω να ανταποδίδω το χαιρετισμό..? αλλά φοβάμαι μη με κράξει η μάνα μου..
    ΑΛΛΑ η γυναίκα του, η θεία μου δηλαδη, μαγειρεύει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δηλαδή σα να λέμε Aunt's ekmek kantaif without uncle :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. h tziai: uncles souvla without scratching moustache kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ζηλεύκω τον για το λόγο ότι είχε πολύ χόρτο διαθέσιμο, δεν εξηγείται αλλιώς. για τη συγκεκριμένη διαφήμιση οι απόψεις διύστανται.

    -είναι το σαλάμι που δεν φοβάται το μαχαίρι; δηλαδή το μαχαίρι κόβει κι άλλα σαλάμια σκληρά και βρωμερά και τα φοβάται αλλά το σνακ δεν το φοβάται επειδή κόβεται εύκολα και μουσκομυρίζει;

    -το ίδιο το σαλάμι δεν το ντρέπεται το μαχαίρι επειδή είναι μαλακό το ίδιο και μυρωδάτο και ευχαρίστως κάθεται του;

    χου νόουζ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. she
    giati re invictus i diafimisi gia to patari??????

    - αμμα πριτζια έκαμες ααααααα......κόρη μα έφερες τα πόξω;
    - κόρη μα χαρκέσαι τα ριάλλια βρίσκω τα χαμέ; εν ούλλα που τα πάταρι.
    -που το πατάρι;
    -μάλιστα κοκόνα μου. να τα πάρετε χαπάρι. θέλετε πριτζια με χάρι; μανιχα που το πατάρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οh μα εν flash back της πιο lame διαφήμησης?
    Θα συνεισφέρω με το αγαπημένο μου:

    -Μα άρκεψες χτίσμα θωρώ σε. Τζιαι πόθεν εν το σίερον σου? Εν άσυλα πρώτον πράμα.
    -Εν που τους δέλτα νικολάου. Φέρνουν παμπορκιές στο σίερον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. lol axapari


    δλδ έννεν μόνο οι κυπραίοι που σου τραβούν τες βούτσιες σου;; εν το ήξερα τούτο.

    προβληματίζει με τζιαι η περίπτωση της μαρίας - πρέπει να σκεφτούμε κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. α μα προιτζιά έκαμες κόρη Πιννού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...