Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011

Δείξε λίγη Φυσική συμπόνοια!

15 σχόλια:

  1. Τι να κάνει το καημένο το πλάσμα, άνοιξε την ψυχή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το βιβλίο της φυσικής μου έσιει σβησμένο το Physics τζιαι γράφει Εισαγωγή στην αρχαία κινέζικη γλώσσα, γραμματική και φιλοσοφία.
    Καταλαβαίνω τον απόλυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ahahahhahhahahaha
    etsi enna grapso tis kathigitrias sto epomeno test

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τον καθηγητή τον λένε Σπνιόνια;;;!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σόρρυ εγώ μόνο Βιοχημική συμπόνια μπορώ να δείξω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τον καταλαβαίνω απόλυτα. φυσική μαθηματικά τζαι χημεία μόνο με έτσι τρόπους τα περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Sike
    Αλλάξαν οι τζαιροί. Πλέον χρειάζονται φιλιά allover

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Σκουλουκούιν
    Το βρίσκω πολύ "φυσικό"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @misharos
    χαχαχαχαχα άρεσεν μου το "αρχαία" :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ingenue
    Άτε, τζαι πέμας αν δουλεύκει η μέθοδος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Prasinada
    Μπορεί να βιοχημίξει τον κύριο Σμπόνια μπας και δείξει λίγη συμπόνοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Μάνα
    Ενόμιζα μόνον εγώ εμισούσα τη φυσική τζαι τη χημεία. Έshει τζι άλλους τελικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ εμισούσα μόνο τη χημεία, τζαι τζίνο γιατί τζαι οι ταρατατάμ 2 καθηγητές που μου εκάμαν ήταν άχρηστοι (λαλώ το σοβαρά, εν ήμουν ΕΓΩ η άχρηστη!)

    Αλλά μακάρι να είχα έτσι έμπνευση να έγραφα τζαι της καθηγήτριας της ιστορίας έτσι αντί να της λαλώ "κυρία σήμερα εν θα γράψω, πάρτε την κόλλα, ούτε το όνομα δεν γράφω. να πάω έξω;" τζαι επαρακάλαν με! Lol!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...