Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2011

Μίλησέ μου. Πες μου τη γυμνή αλήθεια

Ξέχνα αυτά που ήξερες.
Πλέον δεν υπάρχουν δικαιολογίες και φτάνει πια με τις υπεκφυγές.
Έχεις πρόβλημα και χρειάζεσαι ψυχολόγο!
Ναι ναι, ξέρω ότι δε γουστάρεις να κάθεσαι και να λες τα σώψυχά σου σε κάποιον άγνωστο και κατανοώ πως δυσκολεύεσαι να χαλαρώσεις και να ανοικτείς.

Σου έχω λύση λέμε...
Θα πας στη Σάρα Γουάϊτ. Αυτήν εδώ:


Περίμενε! Μην ξεροσταλιάζεις ακόμα. Το καλύτερο δεν στο είπα!
Η Σάρα Γουάιτ είναι μια ψυχοθεραπεύτρια που έστησε τη φήμη της στο γεγονός ότι γδύνεται μπροστά στους πελάτες της. Νέες προοδευτικές μέθοδοι. Η ίδια λέει πως ό,τι κάνει, το κάνει για να ενθαρρύνει τους πελάτες της να ανοιχτούν, δείχνοντας πως κι αυτή δεν έχει τίποτα να κρύψει.

Η εν λόγω ψυχολόγος χρεώνει $150 για τις υπηρεσίες της για την κάθε συνεδρία. Στην αρχή της συνεδρίας φοράει τα ρούχα της κανονικά, αλλά όσο περνά η ώρα αρχίζει και βγάζει, ώσπου στο τέλος μένει με τα εσώρουχα. Αυτό βέβαια δεν γίνεται από τις πρώτες συνεδρίες. Θα πρέπει να έχεις κάνει 4-5 ώστε να φτάσεις σε αυτό το σημείο.

Πάρε κι ένα δείγμα μιας "συνεδρίας"

18 σχόλια:

  1. Χεστήκαμε για την Sara τη μάρα τζιαι το κακό συναπάντημα. Πε μας τωρά υπάρχει τζιαι ψυχολόγος που να μοιάζει του Johnny Depp ή έστω του George Clooney που να κάμνει έτσι sessions? Όι για εμένα α! Για μια φίλη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "think and meditate on how to make their lives better and more fulfilling" - yup. That's what men do when u strip.

    HEY SARA! WHERE I COME FROM THERE IS A SAYING:

    ΑΓΙΑ ΟΛΑΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έχω τζαι εγώ μια φίλη που θέλει ψυχολόγο στες προδιαγραφές της Αχάπαρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξέρω τζιαι εγώ μια φίλη μου που χρειάζεται ψυχολόγο Johnny Depp. Ξέρεις κανένα; Όι για μένα, για την φουκαριάρα τη φίλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοβαρά τωρά, εν την επήρε δικαστήριο ο σύνδεσμος ψυχολόγων που έχουν τζεικάτω; Οξά κάμνει ο καθένας ό,τι θέλει τζιαι πάσιν στο καλό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. btw embike se toso kopo na pozarei seksika sti fwto, je pilemou na limarei tes fternes tis en eskeftike

    en mia fili mou pou to lalei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μάνα μου ρε... ίντα καλές φίλες που έχω, ούλλες να φροντίσουν για λλόου μου!

    όσο για τη Σάρα, μόνο για άντρες το κάμνει? εν μπορώ να δω το βίτεο

    τζείνην ποιός την ψυχολογεί άραες σου? κάποιος ψυχολόγος να της πει ότι πάσχει που επιδειξιομανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @φίλη Αχάπαρης/Μάνας/Αππωμένης
    O Johnny τζαι ο George μας τελείωσαν κορούδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Sike
    "think and meditate on how to make their lives better and more fulfilling" - yup. That's what men do when u strip.

    χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Eólica
    Ε εν τζαι φκάλλει τα ούλλα σιορ η κοπέλλα τς τς τς τς
    Εν πολλά προχώ ο σύνδεσμος τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @φίλη Sike
    Τελικά μόνον εσύ επρόσεξες τες φτέρνες τες κόντρικες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Neerie
    Κάμνει το τζαι για γενέτζιες αλλά λαλεί ότι οι παραπάνω πελάτες της εν άντρες. Εν ξέρω γιατί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η αλήθκεια είναι ότι επρόσεξα τις τζι εγώ (τις φτέρνες that is!). Μα πόσον κατζιάρες είμαστε ρε Sike?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @drSpock
    τς τς τς μα να μεν μπόρετε να δείτε την καλλύττερην σας σιόρ! (τη φτέρνα that is)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τι λαφαζάνισσα θεεμου

    η τζούλια ξάνθος εν ελληνίδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. φαντάζομαι τους λύνει όλα τους τα προβλήματα στη στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "HEY SARA! WHERE I COME FROM THERE IS A SAYING:

    ΑΓΙΑ ΟΛΑΝ!!!"

    ..ΤΖΑΙ ΚΑΝΕΙ!!!

    Χαχαχαχαχαχαχα..ότι να ναι ο καθένας. Τα βγάζει που τα βγάζει, δεν μπορεί να κάνει καλύτερο συνδυασμό εσωρούχων; Να μην μιλήσω για την φτέρνα...έλεος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ Ouf, en to nomizw! mallon tha efevriskoun nea gia na ksanapasin!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...