Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2011

Η Λία τζαι το γαίμαν


  















    

         

42 σχόλια:

  1. to akron awto tis adkiaserosynis.

    ypoklinomai.

    efas me je mena.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. siga na men ekatse na to ekamen monos tou o invictus. pou to anakalipses pale?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @she demon
    Δυσπιρκώ πολλά αλλά εν ξέρω για ποιόν πράμα δυσπιρκώ πιο πολλά: για το ότι αμφισβητείς τες ικανότητες/φαντασία μου οξά για το γεγονός ότι εν κατέχεις που html για να σου πώ να δεις το source code του ποστ για να δεις ότι εν εικόνες βαλμένες η μια δίπλα που την άλλην για να φκουν οι λέξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ιων σκεπτικός11 Μαρτίου 2011 - 5:07 μ.μ.

    Επαραδέκτηκά σε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @she demon
    Ούτως ή άλλως είμαι δυσπιρκασμένος. Έφαν μου πολλήν ώραν η ανάρτηση! χαχαχα
    Μεν απολογείσαι ολάν, πασιαμάν κάμνουμεν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ιων σκεπτικός
    Αρχικά έθελα να γράψω την Ιλιάδα αλλά εμετάνιωσα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. en foveri anartisi. kai me poli fantasia. apla epidi ontos theli ora, ipa mpori na tin ivres apo kapou...afou ipamen EN ISE ADKIASEROS.
    ate tzerno se frape. na pai pasa kakon.
    filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχχαχα!! Τέλειο!! Σημερα τα ποστ σου εν τελεια!!
    Παρά την Ιλιάδα εν γράφεις το τέταρτο μέρος του Θεόφιλου τζαι της Κατίνας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ατε ρε Invictus! Εν παίζεσαι!

    ΑΝ θεωρήσουμε ότι είσαι αθκιασερός....ΜΕΙΝΕ αθκιασερός. εφύρτηκα στα γέλια!

    Καλό ΣΚ φρεντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανάρτηση με οδηγίες χρήσης για χαζούς -σαν εμένα...- "Μην κλείσετε τη σελίδα! Δεν είναι διαφήμιση! Διαβάστε! Σκοτώθηκα όλη μέρα για να παλεύω να τα βάλω στη σωστή σειρά copy-paste, copy-paste και με αμφισβητούν κιόλας!!!" ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aahahahah.. Έκαμα virtualise το διάλογο εγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @she demon
    Ε ναι, αφού είπαμεν το ΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΘΚΙΑΣΕΡΟΣ! Διαφωνεί κανένας; Α; Α;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Prasinada
    Το τέταρτο μέρος του Θεόφιλου εν μισοτέλειωτο. Υπήρξεν μια απρόσμενη αλλαγή στην πλοκή, εξού και η καθυστέρηση. Ανάμενε στο ακουστικό σου...στην οθόνη σου μάλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Αππωμένη
    Καλό ΣΚ χρέντ!
    Θα διατηρήσω την ΟΠΟΙΑ αθκιασεροσύνη σε υποφερτά επίπεδα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Χριστιάνα
    Αν ισχύει αυτό που λένε "μια εικόνα, χίλιες λέξεις" ξέρεις πόσες χιλιάδες σας αράδιασα; Κι εσύ τις πήρες για διαφήμιση; τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τέλειο! και εν κάλα που σου είπαν..αν είσαι αθκιασερός ελπίζω να είσαι γενικά για να κάμνεις 4-5 post την μέρα και να μας φύρνεις!

    She demon μεν μας τον δυσπιρκάς και εννά μας βάλει καμμιά ανάρτηση πάλε με ανθρώπους να κρέμουντε που γάντζους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Ασυγχώρητη
    Εγώ κάμνω visualize τη συνέχεια αλλά εν έχω έτσι αντοχές τωρά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Raindrops
    Έννεν ανάγκη να μου φιλάς το shέριν μου σιόρ! Μεν σε ξεγελά το look, εν είμαι ο Ιησούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Rania
    Κοίταξε να δεις Rania ντήαρ...
    Είναι όλα θέμαν προγραμματισμού. Μεν ακούεις που λαλούν εν πνημένοι που τη δουλειά τζι εν βρίσκουν ώρα κλπ κλπ. Για τα πάντα βρίσκεις ώρα, αρκεί να είσαι προγραμματισμένος. Ε τί σκατά προγραμματιστής είμαι άμαν εν μπορώ να προγραμματίσω την αθκ..εεε...τη δουλειά μου; :D

    Γάντζους εν θα βάλω άλλους...έshει πιο ενδιαφέροντα (aka painful) πράματα να μάθετε χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Astatus
    Το γέλιο εν ζωή ντήαρ, keep it up! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χαχαχαχαχαχαχα εισαί ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!! Τελικά εκείνη η εργασία σου..εν ΣΙΓΟΥΡΑ πολλά πιο μεγάλη που τη δική μου!:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Μάγισσα του Πορτομπέλλο
    ΠΟΛΛΑ πιο μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπράβοοοοο….!!!!!!! Ξεπέρασες τον εαυτό σου με αυτό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Patinios
    Εν φοητσιάρικο τούτο που λαλείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Invictus to akron aoton ts a8kiaserosinis!!!Metonomase t blog nmz sto kafeneio tou a8kiasereou:P paei kalitera nmz:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Invictus.. απλά PE-RFE-CT !!Γιατί έν έσειρες τις photos στο photoshop να κάμεις μία εικόνα με όλα μέσα? Όξα έιshες πολλήν ώρα να σκοτώεις.
    (αν χέλετε αλλο κανένα υπάλληλο λαλείς μου α!) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @she demon: Αν δεν κατέχεις που html για να δεις το source code κάνε δεξί κλίκ στην κάθε φωτογραφία και επέλεξε να την ανοίξεις σε νέο tab, (Open Image in New Tab). Αν ανοίξει μόνο η φωτογραφία που επέλεξες τότε είναι μία μία φωτογραφία. Όπως και είναι. Αν σου ανοίξουν όμως όλες μαζί σε μία φωτογραφία τότε είναι μία μεγάλη με όλα εκείνα έτοιμα μέσα.

    Σιερετούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Μισταρκός
    Μα η ουσία ούλλη τούτη είναι ρε, ναν οι εικόνες μια-μια. Αν ήταν να το κάμω μες το photoshop ήταν να χάσει που την ουσία του.
    Υπάλληλον άλλον εν θέλουμεν ρε...φτάννουμεν τες δουλειές τζαι μανιshοί μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μια ακόμη προσφορά του Ινβίκτου, από τον άνθρωπο, για τον άνθρωπο :Ρ

    ΠΟΛΛΗΝ αθκιάση :Ρ

    (εγέλασα όμως)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Leni
    Οι δασκάλοι απαγορεύεται να μιλούν για αθκιάσην! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Να μου κάμεις τη χάρη αγαπητέ :Ρ
    Έλα να αλλάξουμε για μια εβδομάδα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Leni
    Να αλλάξουμε Ιούνιο-Ιούλιο-Αύγουστο, γίνεται; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Leni
    Ε είπα να μεν σε ζορίσω ΚΑΙ καλοκαίρι ΚΑΙ Χριστούγεννα ΚΑΙ Πάσχα!
    Μέσα! Πότε ξεκινούμεν; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. φάκκιν τζίνιους ρε φίλε... το θαυμασμό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @αστροναύτης
    Άμαν έφτασεν η χάρη μας ως το διάστημα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...