Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011

Do not touch me!

12 σχόλια:

  1. @Νηπενθές
    Δυσκολεύκουμαι να αποφασίσω ποιός εν πιο πρίχτης που τους 2!
    Δώκε αμάνταν μαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και οι 2 πριχτιδες εν λεω αλλα το βραβείο πριχτοσύνης πιάνει το ο κοντός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχα εν τα αμερικάνοι πρίχτιες μάλλον επειδή εν αγάμητοι τζιαι οι 2.. ο ένας παίζει το παρθένα μάριος τζιαι ο άλλος καπαρέ σοβαρό που επάττισεν.. λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ αν ήμουν ο δημοσιογράφος ήταν να τον δέρω ως τωρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το τοπ ήταν που είπεν ο ρεπόρτερ ότι εννα τηλεφωνήσει της αστυνομίας...

    - Yes good morning, I would like to report a touching assault...

    χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. lol

    ΕΝ ΕΣΣΙΕΙ ΕΤΣΙ ΠΡΗΧΤΑΛΛΑΝ ΜΑΝ! Για τον κοντό μιλώ φυσικά.

    απογοητεύτηκα που εν ετέλειωσεν με έναν μούστουνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω ζήσει και το ανάποδο. Να είμαι με άντρα και να παρακαλώ μέσα μου please touch me, please touch me....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Hitori Tana
    Αυτό υποθέτω είναι εξίσου εκνευριστικό ε; Καλωσόρισες στο μπλόγκ κιόλας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα ούτε μια σφαλιάρα στο τέλος? Invictus i am dissapointed..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τζαι'γώ ήταν να τα πάρω. Απορώ με τη ψυχραιμία του δημοσιογράφου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άνετα είμαι ο δημοσιογράφος!
    Τζι ας ελάλουν τζαι την κουβέντα με την αστυνομία!
    Τι μαννόπριχτας ο στούππης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...