Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011

Προς μορφωμένους επιστολής Invictus το ανάγνωσμα

Πρόσχωμεν.

Αδελφέ (του Μαθουσάλα),

Να εκλάβεις ως μέγα χαμόγελο της θεάς τύχης το γεγονός ότι απουσίαζα την ώρα που ύψωσες το (μεγέθους playmobil) ανάστημα σου για να το παίξεις νταής στη γυναίκα μου. Κι εσύ και η κυρά σου, οδηγός της μεγαλοπρεπούς BMW λιμουζίνας σας.

Προσπερνώ το γεγονός ότι στην ηλικία σας δεν θα έπρεπε να σας επιτρέπεται να οδηγείτε οτιδήποτε φέρει ρόδες σε δημόσιους χώρους.

Προσπερνώ επίσης το γεγονός ότι η κυρά σου χρειάστηκε 15 λεπτά για να παρκάρει το αυτοκίνητο 1.5 μέτρο δίπλα από εκεί που το είχε ήδη παρκαρισμένο. Το γιατί θελήσατε να ξε-παρκάρετε από εκεί και να παρκάρετε ακριβώς δίπλα, δεν μπορεί να το απαντήσει ούτε ο Θεός.

Το ότι μπλοκάρατε και αυτούς που ήθελαν να εισέλθουν στο πάρκιγκ και αυτούς που ήθελαν να φύγουν από το πάρκιγκ μέχρις ότου μπορέσετε να παρκάρετε ήταν αναμενόμενο. Το ότι οι πλείστοι εξ αυτών κόρναραν μανιωδώς ήταν επίσης αναμενόμενο. Η γυναίκα μου επέβαινε στο μοναδικό αυτοκίνητο που δεν κόρναρε. Κι όμως σεβάσμιε κωλόγερε, σ' αυτήν ξέσπασες και σ' αυτήν φώναζες που δεν σε άφηνε να παρκάρεις με την ησυχία σου στο πάρκιγκ αναπήρων (!!!) που επέλεξες να παρκάρεις.

Κι όταν κατέβηκε από το αυτοκίνητο για να σου πει ότι αδίκως ορύεσουν μιας και δεν ήταν αυτή που κόρναρε και σε εκνεύριζε, της βρήκες φταίξιμο γιατί "δεν κόρναρε στους από πίσω για να σταματήσουν". Η δε "κυρία" σου αναρωτήθηκε αν η γυναίκα μου είχε πάει εκεί "για να ζητήσει το λόγο".

Όπως ήδη προανέφερα αδελφέ (του Μαθουσάλα) δεν είχα την τύχη να είμαι παρόν εν τη γενέσει του συμβάντος. Ευτυχώς, ήσουν ακόμα εκεί σην καφετέρια όταν έφτασα και γνωριστήκαμε.

Ορθώς διερωτήθηκες όταν ήρθα στο τραπεζάκι σας αν ήρθα για να σε δείρω. Αλήθεια στο λέω, δεν ήρθα για αυτό και είσαι και για αυτό τυχερός ρε μπαγάσα λόγω ηλικίας. Ήρθα απλά για να μου εξηγήσεις πού βρήκες το θράσος και ποιός σου έδωσε το δικαίωμα να συμπεριφερθείς με τέτοιο τρόπο στη γυναίκα μου και να πείς όσα είπες. Δεν με έπεισαν οι απαντήσεις σου. Την δε γυναίκα σου και την κόρη σου που ένιωθαν άβολα που "τσακωνόμασταν μέσα στην καφετέρια μπροστά στον κόσμο" τις έχω γραμμένες εκεί που δεν πιάνει μελάνι.

Κι όταν σου είπα "λυπάμαι πραγματικά γιατί είσαι 200 χρονών και είσαι κοινωνικά αμόρφωτος" το εννοούσα με όλη τη δύναμη της ψυχής μου. Δε σου άρεσε το "κοινωνικά αμόρφωτος" οπόταν φρόντισες να με ενημερώσεις ότι "έβγαλες 4 πανεπιστήμια εσύ κι ότι γύρισες 3 φορές τον κόσμο". Αγαπητέ μου, στο είπα και χτες, δυστυχώς για σένα τρόπους συμπεριφοράς δεν διδάσκουν στα πανεπιστήμια. Και ήταν και αναμενόμενη η απάντηση σου "θα με διδάξεις εσύ;". Όχι, δε θα σε διδάξω εγώ. Άμα είσαι 200 χρονών και δεν έμαθες ακόμα, δεν θα μάθεις από δω και πέρα. Λυπάμαι.

Και κάτι τελευταίο...
Δεν "κέρδισε η γυναίκα μου επειδή ήρθα να ζητήσω εξηγήσεις". Και δεν υπερασπίστηκα τη γυναίκα μου, υπερασπίστηκα το δίκιο. Την αδικία δεν την μπορώ. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για αδικία εις βάρος της οικογένειας μου.

Γυναίκα και ηλικιωμένο δεν έχω χτυπήσει ποτέ στη ζωή μου. Πες το αρχή, πες το κανόνα, πες το όπως θες. Εαν σε ξαναβρώ όμως στο δρόμο μου υπό τέτοιες συνθήκες, εσύ και η "κυρία" σου θα αποτελέσετε την εξαίρεση στον κανόνα μου. Στο σταυρό που σου κάνω.

Αμήν.

23 σχόλια:

  1. Έτυχε μου σε ένα χώρο στάθμευσης να βρίσκεται αυτοκίνητο σταθμευμένο στην μοναδική έξοδο.

    Έπιασα τηλ. την αστυνομία και είπαν μου ότι θα γυρέψουν τον ιδιοκτήτη. Μετά απο ώρα ξαναέπιασα και μου είπαν ότι δεν ήβραν τον ιδιοκτήτη. Είπα τους να έρτουν να το ταράξουν τότε επειδή έκοψε ολόκληρο χώρο στάθμευσης.

    Είπαν μου ότι βάση νόμου δεν δικαιούνται να τα ταράξουν αυτοκίνητο αν δεν περάσουν 2(!!!) ώρες μετά τη καταγγελία.

    Εξήγησα στην αστυνομία ότι η κοπέλα είναι παράλογη και δεν αντρέπεται καθόλου αφού θέλει να φκεί και πουπάνω αφού έκαμε έτσι πράμα. Ευτυχώς ο αστυνομικός ήταν συνεννοήσιμο πλάσμα και εσυμφώνησε.

    Μετά απο λίγο ήρτε η κοπέλα, μπήκε στο αυτοκίνητο χωρίς να απολογηθεί και ακούγοντας μπινελίκια (όχι απο εμένα) απομακρύνθηκε.

    Και το καλύτερο; Μετά απο λίγη ώρα έπιασε με η αστυνομία (φαίνεται είχαν καταγράψει το κινητό μου) και είπαν μου ότι η κοπέλα κατάγγειλε ότι της επιτέθηκε πολύς κόσμος και την έσπρωξαν (κανένας δεν της άγγιξε) και ετηλεφωνήσαν μου για να δούν τι έγινε.

    Απολογίες για το σεντόνι αλλά όπως είπα πολλές φορές η μετάβαση απο το γάρο στο mercedes έγινε πολύ απότομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @chrys
    η μετάβαση απο το γάρο στο mercedes έγινε πολύ απότομα

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα εν οι γάροι που οδηγούν τα mercedes. Και οι οποίοι γάροι μετρούν το κοινωνικό τους status με τον αριθμό που αναγράφεται δίπλα που το V στο πλευρό του αυτοκινήτου τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σε τέτοιες περιπτώσεις όπου οι μαθουσάλες οδηγούν η καλύτερη κουβέντα να τους πεις είναι ότι θα τους καταγγείλεις και ότι θα χάσουν την άδειά τους. γιατί οι παραπάνω οδηγούν χωρίς άδεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά οι γάροι στην Κύπρο ενεν υπό εξαφάνιση.

    Ειδικά οι γάροι με λεφτά τζιαι αυτοκίνητο που νομίζουν ότι κρατούν τον θεό που τα αρχίδια (μπιπ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Mana
    Μα και να στερήσει το κράτος την άδεια σε κάποιο που έβγαλε 4 πανεπιστήμια και γύρισε τον κόσμο τρις; Τιμή μας που οδηγά στους ίδους δρόμους που διαβαίνουμε κι εμείς οι πτωχοί τω πνεύματι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Αππωμένη
    Μα πώς δεν το εσκέφτηκα προηγουμένως;!
    Stress-relief μπαλάκια σε σχήμα και χρώμα αρχιδιών με την ένδειξη "God's stress-balls" για τούτους ούλλους. Μεν σου πώ να έχουν και τρίχες πάνω...
    ΟΚ, ΟΚ...άνευ τριχών. Όι τίποτε άλλον αλλά εννα πιάννουνται μες το keyring αμαν τες βάλλεις μες την πούγκα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ε μπράβο σου που επεριορίστηκες σε διάλογο με τον 'κύριο'. πράγματι την κοινωνική μόρφωση εν την διδάσκουν πουθενά και εν ακόμα πιο κρίμα που ο 'κύριος' με τα 4 πανεπιστήμια και τους γύρους του κόσμου εν ξέρει να συμπεριφερτεί.

    εν απλό..ξεφουσκώνεις και τα 4 λάστιχα του when he/she is not looking..γιατί με τους κοινωνικά αμόρφωτους πρέπει να συμπεριφέρεσαι αναλόγως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Rania
    Εν κανεί που εκράταν θέση αναπήρων, να του ξηφουσκώσω τα λάστιχα να μείνει τέλλια τζαι καλά τζιαμέ; Ο τύπος εγκατέλειψε το χώρο λλίο μετά το διάλογο μας. Τη θέση για τους ανάπηρους βέβαια έπιασεν άλλος γάρος (μη ανάπηρος βεβαίως-βεβαίως)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είπες και ελάλησες και αμαρτία ουκ έχεις!

    Στο πάρκινγκ σούπερ μάρκετ, παρκαρισμένο αυτοκίνητο στη θέση αναπήρων (ο κύριος περιμένει την κυρά να ψωνίσει... με στυλ μη-μου-ζαλίζει-τ' α...) μου λέει η μικρή (6 χρονών τότε) "Μαμά, κοίτα, αυτός έχει παρκάρει στη θέση αναπήρων!" Και απαντώ την ώρα που περνούσαμε δίπλα του "Ε, δε βλέπεις, μωρό μου, ανάπηρος είναι κι αυτός!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Χριστιάνα
    Εξήγησε στη μικρή όμως ότι η ηλιθιότητα δεν θεωρείται πλέον αναπηρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι υ π ε ρ β ο λ ι κ ο ς.

    Νομίζω πως η γυναίκα σου θα μπορουσε να το χειριστεί μόνη της!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Είμαι κάθετη σε αυτο! Εσυ εισαι αυτος που εριξες το επιπεδο σου και πηγες να ζητησεις το λογο της αδικιας!!!!!

    Διαφωνω καθετα μαζι σου!!! Εκτος αν η γυναικα σου εφαγε ξυλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και για να μην παρεξηγηθω, δε θεωρω σωστον τον κυριουλη που παρκαρε σε θεση αναπηρων, ή που διεκοψε τη κυκλοφορια ή που υψωσε τη φωνη του στη γυναικα σου!!!!!!

    Αλλά θα ήθελα ευθέως να μου πεις.....εσυ πως βρεθηκες εκει;;;;;

    Σου τηλεφωνησε η συζυγος πως περασε δυσκολα και κατεφτασε ο Ραμπο συζυγος;;;;;;;;;;;;;;;;

    Ξεκαθαρισε το μου αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Coula
    Όχι δε με πήρε τηλέφωνο γιατί ένιωσε να ζορίζεται. Καθοδόν ήμουν για την καφετέρια όπου είχα αφήσει λίγο πριν τη γυναίκα μου με μια φίλη. Εγώ είχα πάει σε μια δουλειά και επέστρεψα μετά από λίγο.
    Επί της ουσίας
    Η γυναίκα μου μια χαρά το χειρίστηκε το θέμα και είναι και αρκετά δυναμική σε κάτι τέτοια.
    Δεν θέλω να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες αλλά όταν ο άλλος είναι μαυροφορεμένος κι αυτό δεν είναι από επιλογή, τότε "σπάζει" πολύ πιο εύκολα από τέτοιου είδους συμπεριφορές. Εξού και η δικιά μου παρέμβαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εντάξει καταλαβα τι εννοείς.
    Χαιρομαι ιδιαιτερως που δεν πηγες εκει για το συγκεκριμενο περιστατικο, γιατι θα σε ειχα παρεξηγησει και θα σε εκανα αναρτηση, μαζι με κατι αλλα παραδειγματα απο αντρες γνωστων μου, ω θεε μου, που βγαζουν το φιδι απο τη τρυπα οι αντρες τους για πολυ μικροτερης σημασιας περιστατικα. Τετοιες συμπεριφορες με κανουν να θελω να κανω εμετο.

    Συγγνωμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Coula
    Εμετίκ εντατίκ που θα 'λεγε κι ο Πρόβατος! Μην απολογείσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στις δικές μου περιπτώσεις πάλε , συνήθως πετάσσουμαι εγώ να τους πω 2 κουβέντες, όι άλλοι.
    Τζαι ΦΥΣΙΚΑ πάντα περιορίζουμαι στες κουβέντες, έντζαι να γινούμε τζαι χώμα, έχουμε τζαι 2 αρχές..
    Καλά του είπες, αλλά μάλλον έννα πηέννει να λαλεί τους γνωστούς του ότι ήταν ένας παρανοϊκός τζαι αν είναι δυνατόν έκαμε τούτο τζαι τούτο μες στο κατάστημα, κλπ κλπ κλπ...ξέρεις...κυπριστάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Moonlight
    Ξέρω ξέρω...Κυπριστάν ντε λα ττοππουζοχωρκατάν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το χειρότερο είδος ανθρώπου στην Κυπριακή κοινωνία... Μακριά που μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι εμφανές ότι ο σαπόγερος ήταν ανάπηρος στον εγκέφαλο. Ε, πού έθελες να παρκάρει ρε Invictε δηλαδή;;

    Οξά εν επειδή ζηλεύκεις που έν έφκαλες τέσσερα πανεπιστήμια;;;;

    Υ.Γ.: Θέλω πολλά να μάθω τον τόπο που διαδραματίστηκεν η ιστορία. Αν θέλεις κκόντακτ μη τζιαι ενημέρωσμε για να μου φύει η περιέργεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "Θα τον ισιώσουμε τον κόσμοο, σίγουρα, ναιιιι"

    ΣΙΚ
    Από τον άνθρωπο, για τον άνθρωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Amazona
    Το συγκεκριμένο είδος ευδοκιμεί στην Κύπρο. Εν το κλίμα τέθκιο φαίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @TwistedTool
    Το γεγονός εδιαδραματίστηκε στο πάρκιγκ του Coffee Beanery στην Έγκωμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...