Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2011

This is why parents shouldn't text


















11 σχόλια:

  1. Ευτυχώς η μάμα μου εν στέλνει μηνύματα του παπά μου...
    αλλά μάνα μου την ρε! Κάθε πρώτη του μήνα στέλνει μου "καλό μήνα" ή "καλή άνοιξη", αναλόγως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εν τόσα πολλά τζείνα που με εφύραν! :Ρ

    Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με τον τίτλο. Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα...που τα top που εκαμες post ever!!

    Rania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Eólica
    Η δική μου εξακολουθεί να αρνείται πεισματικά να αποκτήσει κινητό. Ο παπάς μου που την άλλη εξεπέρασε το στάδιο του "τηλεφωνώ-σου-γιατί-εν-ξέρω-να-κάμω-reply-στο-sms-που-μου-έστειλες" τζαι πλέον sms-αζόμαστε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. For Schnizzle my Schnizzle!

    Τέλειο ποστ!! :) Οι αχτύπητοι γονείς
    ακομα γελώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γελώ ακόμα! Ευτυχώς η μάνα μου τζιαι ο παπάς μου εν θωρούν καλά τζιαι εσταματήσαν την επιχείρηση 'στέλλω msg'!Μιαν μέρα εστείλαν μου θαυμαστικό τζιαι άμα έστειλα ερωτιματικό πίσω να δώ τί έκαμα πάλε, εσυνεχίσαμε με ούλλα τα σημεία στίξης ώσπου τζιαι επιάν με τηλέφωνο να εξηγηθούμε!That was it!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Triolouin
    Ποιός έστειλε την τελεία; χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. LOL Τριολούιν!

    Invictus top post!

    Η μάμα μου στέλλει μου μηνύματα τηλεγραφικά: "Έχει φαί", "σας περιμένουμε", ενίοτε και πλακίτσες "παρακαλώ περάστε από τη βάση για γλυκό"

    Adorable! Ο δε παπάς μου, τελείως άσχετος, βάλλει με να του απαντώ τα χριστουγεννιάτικα τζαι πασχαλινά του μηνύματα κάθε χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Neerie
    Στην ΠΣΕ (Προ Σπάϊτερμαν Εποχή) το μήνυμα ήταν "σε περιμένουμε" ή εν απλά πληθυντικό ευγενείας που χρησιμοποιεί η μάμα σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...