Τρίτη, 5 Απριλίου 2011

- Έλα κάτω γλήορα!!! Εν έτοιμο το γάλα σου!!!

18 σχόλια:

  1. Χριστός τζι απόστολος. υπάρχουν γονείς που βλέπουν το κοπελούι τους να κατρατζυλά που τη σκάλα τζαι γελούν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Μάνα
    Απόστολος Γκλέτσος; :Ρ
    Ρηλάξ Μάνα. Ο μπόμπιρας εν εκπαιδευμένος χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα...ε ήβρεν το τρόπο το μωρό!

    τις καλημέρες μου ντήαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Rania
    Είδες τί βολικά που εν τα μωρά; Εν για να μεν λαλείτε ότι ούλλον τζαι φοητσιάζω σας για τα περί τεκνοποίησης χαχαχα

    Τις καλημέρες μου!

    Υ.Γ: Σιερετίσματα στο μάστρο σου LOL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. NO WAY!! LOL
    kalan, i fatsa tou pou eni while this lasts?? en eprepe na fakka pas ta skalia?

    ontws en ekpaidevmenos
    enna to mathw ji egw tou dikou mou, 2 ppalies nan katw, opws tous pyrosvestes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @mana, thelw na pistevw oti tin prwti fora pou to ekame, epitisan panw tous

    ate men mas to xalas twra, etsi wraia pou pernoume

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Sike
    Ε είπαμεν εν εκπαιδευμένος! Κρατά τη φάτσα του λλίον πιο ψηλά για να μεν φακκά πας τα σκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχα Το είδα σε μια εκπομπή χτες.

    Πολυ πλακα ο πιτσιρικάς!!! πρεπει να εκανε πολλες πρόβες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @αστροναύτης
    Don't try this at home όμως ρε! Όι να κατρατζυλήσεις που τες σκάλες να φάεις τα μούτρα σου τζαι να νιώθω τζαι τύψεις ύστερα. Είπαμεν, εν για μωρά τούτη η τεχνική, όι για ενήλικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Coula
    Ναι ναι, πρέπει να ήπιε πολύ γάλα μέχρι να το τελειοποιήσει χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. είσαι γενικώς αποδεκτός! αφεντικά και δούλοι (εν θα το πώ το πάρακατω!) ..όλοι σε διαβάζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Αχάπαρη
    Αφού τζι εσύ βίδεο μας εβίδωσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Rania
    Μα είμαι πλάσμαν εγώ σιόρ να μεν είμαι καθολικής αποδοχής. Αφού είμαι υπερκομματικός υποψήφιος. Πρόσωπο κοινής αποδοχής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Sike
    Εν ξέρω τί παίζει με το views counter στο youtube. Άμαν κάμω login στο youtube, θωρώ τον κανονικό αριθμό των views που μες τα reports που έshει, αλλά στο video δείχνει μου μόνο 1 :ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...