Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011

Νίκος Παπάζογλου - Αύγουστος

* καλό ταξίδι φίλε. Το τραγούδι θα' ναι πάντα λυπητερό...



Μα γιατί το τραγούδι να ‘ναι λυπητερό
με μιας θαρρείς κι απ’ την καρδιά μου ξέκοψε
κι αυτή τη στιγμή που πλημμυρίζω χαρά
ανέβηκε ως τα χείλη μου και με ‘πνιξε
φυλάξου για το τέλος θα μου πεις

Σ’ αγαπάω μα δεν έχω μιλιά να στο πω
κι αυτό είναι ένας καημός αβάσταχτος
λιώνω στον πόνο γιατί νιώθω κι εγώ
ο δρόμος που τραβάμε είναι αδιάβατος
κουράγιο θα περάσει θα μου πεις

Πώς μπορώ να ξεχάσω τα λυτά της μαλλιά
την άμμο που σαν καταρράχτης έλουζε
καθώς έσκυβε πάνω μου χιλιάδες φιλιά
διαμάντια που απλόχερα μου χάριζε
θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό

Σε ποιαν έκσταση απάνω σε χορό μαγικό
μπορεί ένα τέτοιο πλάσμα να γεννήθηκε
από ποιο μακρινό αστέρι είναι το φως
που μες τα δυο της μάτια πήγε κρύφτηκε
κι εγώ ο τυχερός που το ‘χει δει

Μες το βλέμμα της ένας τόσο δα ουρανός
αστράφτει συννεφιάζει αναδιπλώνεται
μα σαν πέφτει η νύχτα πλημμυρίζει με φως
φεγγάρι αυγουστιάτικο υψώνεται
και φέγγει από μέσα η φυλακή

Πώς μπορώ να ξεχάσω τα λυτά της μαλλιά
την άμμο που σαν καταρράχτης έλουζε
καθώς έσκυβε πάνω μου χιλιάδες φιλιά
διαμάντια που απλόχερα μου χάριζε
θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό

16 σχόλια:

  1. Ξέρω 5-6 τραγούδια του και τα αγαπώ ούλλα πάρα πολλά. Ξεχωρίζω τον Υδροχόο λόγω μνημών που μου ξυπνά. Παρόλο που, αναλογικά, εν γνωρίζω σχεδόν τίποτε που τη δουλειά του, εν ο καλλιτέχνης που σου μεταφέρει ειλικρίνεια και ζεστασιά, μόνο και μόνο με τη φάτσα του, πόσο μάλλον με τη φωνή και την ψυχή του.

    Παρέα με το Ρασούλη έφυγαν. Ας παν στο καλό. Άφησαν κάμποσο υλικό και δε θα ξεχαστούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @TwistedTool
    Ο Παπάζογλου ήταν χαμηλών τόνων ως άνθρωπος αλλά ως καλλιτέχνης ήταν ανάμεσα στους σπουδαιότερους Έλληνες καλλιτέχνες που υπήρξαν ποτέ. Το ήθος, η σεμνότητα, η ειλικρίνεια και το ατόφιο του χαρακτήρα του αποτυπώνονται στα τραγούδια που άφησε πίσω του. Άλλη μια σπουδαία φωνή που σίγησε. Τραγούδησε για τον Υδροχόο αλλά νικήθηκε από τον Καρκίνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένο τραγούδι ο Άυγουστος. Αιωνία του η μνήμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό ταξίδι!
    Τα λογια περιττευουν μπρος σε μυθους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Prasinada
    Εν που τα τραγούδια που μόνο ο ίδιος εμπορούσε να τραγουδήσει. Οι άλλοι που εδοκίμασαν να το πουν, "εκτελέσαν" το

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Coula
    Έτσι ακριβώς. Κρίμα γιατί τελευταία έφυγαν πολλοί σπουδαίοι καλλιτέχνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ευαγγελία
    Θα πάει κι ας του βγει και σε κακό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Οι άλλοι που εδοκίμασαν να το πουν, "εκτελέσαν" το"

    like

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμαράζωσα πολλά που το άκουσα. Εφτώσιηνεν πολλά το καλόν ελληνικόν τραούδιν....Αιωνία του η μνήμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό" ... στίχος ζωής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Sike
    It's true. Εν μπορώ να το ακούσω που κάποιον άλλο, όσο καλός τραγουδιστής κι αν είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Itsmylife
    Το καλό ελληνικό τραγούδι εφτώshυνεν πολλά τελευταίως φίλε μου. Εφύαν πολλά σπουδαίοι καλλιτέχνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Χριστιάνα
    Το τραγούδι ολόκληρο είναι γεμάτο τέτοιους στίχους. Βαρύ στίχο, γεμάτο νόημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Invictus & Sike

    Διαφωνώ λίο πας τούτο. Αρέσκει μου πάρα πολλά τζαι με την Αλεξίου αλλά τουτο ενεν θέμα του παρόντος ποστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Prasinada
    Πάλε να διαφωνήσει τούτη! :Ρ
    Άκουσα το τζαι που την Αλεξίου, άκουσα το τζαι που το Σαββόπουλο. Τεράστιοι καλλιτέχνες τζαι οι θκιο, έκαστος στο είδος του.
    Ούτε η ζεστασιά της φωνής της Χαρούλας, ούτε η βραχνάδα της φωνής του Σαββόπουλου μπορούν (κατ' εμένα) να συγκριθούν με το λυγμό της φωνής του Παπάζογλου. Γιατί ο Παπάζογλου εν το τραγουδά το συγκεκριμένο τραγούδι...κλαίει το

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...