Τετάρτη, 20 Απριλίου 2011

Ονειροκρίτης

Εδιάβασα που λες ντήαρ, στο μπλόγκ της red, την ανάρτηση της για τα τρελά όνειρα. Στην εν λόγω ανάρτηση, η red μας παραπέμπει σε ένα Ιντερνετικό ονειροκρίτη. Μπαίνοντας λοιπόν στην ιστοσελίδα του ονειροκρίτη βλέπω αυτό:



Δηλαδή, για να σου το αναλύσω λίγο το πράμα, βλέπουμε (συνήθως) το εξής όνειρο:

Μια έγκυος έχει ένα μικρό ατύχημα με σκατά την ώρα του σεξ με αποτέλεσμα να γεμίζει ακαθαρσίες το κρεββάτι.
Για να μην εκτεθεί στα μάτια του παρτενέρ της, το παίζει πεθαμένη θεωρόντας ότι ο σύντροφός της θα σεβαστεί την νεκρή και δεν θα το κάνει θέμα.
Αυτός όμως αποδεικνύεται φίδι κολοβό και σαν άλλος άγριος σκύλος δείχνει τα δόντια του προσπαθώντας να την σκοτώσει μια και καλή.
Τελικά το ξανασκέφτεται και δεν εκτελεί το έγκλημα, μιας και υπάρχει κι ένα μωρό στη μέση.
Αντ' αυτού, σκύβει και της δίνει ένα γλυκό φιλί στο μάγουλο.
Αυτή όμως ανατριχιάζει λες και την τσίμπισε σκορπιός και τα μαλλιά της ηλεκτρίζονται όπως τη μέρα του γάμου της.
Αχ, τί ωραία που ήταν η μέρα εκείνη...ειδικά όταν πήγαν στη θάλασσα για φωτογράφιση, έστω κι αν ήταν ακάθαρτος ο χώρος.
Το πρώτο τους παιδί ήταν βρέφος ακόμα αλλά θυμάται που έβλεπε τα ψάρια που έβγαζαν οι ψαράδες από τα καΐκια τους.
Στην εκκλησία δε, δεν έκατσε φρόνιμο ούτε δευτερόλεπτο το άτιμο! Μέχρι και ο οδηγός του Μητροπολίτη (που είχε κάνει το μυστήριο) είχε εκνευριστεί!
Σε τέτοιο βαθμό που του πέρασε από το μυαλό να γίνει δολοφόνος!
Ευτυχώς πάντως που η φωτογράφιση τέλειωσε γρήγορα και πήγαν σπίτι γιατί το νερό ήταν παγωμένο και τα ενδύματα τους δεν ήταν και τόσο βολικά για παραλία.
Η νύφη ταλαιπωρήθηκε αφάνταστα με την τεράστια ουρά του νυφικού. Κι είχε και το παιδί που ήθελε παιχνίδι όλη την ώρα.
Μα ποιός τα σκέφτηκε αυτά τα έθιμα πια; Θάνατος στους διοργανωτές γάμων!
Καλύτερα να είναι χειμώνας και να κάνεις τη φωτογράφιση στο χιόνι, παρά στις παραλίες και σε παλιά αρχοντικά γεμάτα ποντίκια!
Κι ας σε διαβεβαιώνει ο φωτογράφος ότι είναι καθαρά...τί να σου κάνει μια σκούπα χρυσέ μου!
Άσε, το σκέφτομαι και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι! Για να μην πω για την κατσαρίδα που υπάρχει στάνταρ!
Όχι όχι...καλύτερα φθινόπωρο κι ας μην έχει ψαρά να βγάζει ψάρια. Αν είναι να μου βγεί η ψυχή, εξίκκος σου!

16 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχα. να ήξερα τι πίνεις και δεν μας δίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φυρμός , έτο που είσαι γεννημένος συγγραφέας τελικα τζαι καταϊσιέφκεσαι (πώς το γράφεις τώρα αυτό το ρήμα) με τα κομπιούτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα..οτι νάνε! εν μπορώ να πώ..ο συνειρμός σου είναι ένας αχταρμάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Σκουλουκούιν
    Όι τζαι συγγραφέας σιόρ! Έχω κάποιες συγγραφικές απόπειρες στο συρτάρι αλλά συγγραφέας ΔΕΝ είμαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Rania
    Εν λογικό να εν αχταρμάς...ακολουθά το όλο concept του μπλόγκ αχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχαχαχα..απαιχτος! αλλά έγκυος γυναίκα, σεξ, σκατά...τι συνειρμός και αυτός βρε παιδί μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @she demon
    Μα είδες ήντα twisted couple? τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ινβίκτε...Νομίζω εν κοινό μας τούτο και εγώ πλάθω ιστορίες... πε μου ήντα δικαιολογία θέλεις και κανονίζω σε...Εχεις πολλύ χάζιν πάντως !Τουτη η πρώτη παράγραφος ήταν λίο γιαξ όμως... ευτυχώς εδιάβασα σε πριν να παω να τζοιμηθώ όι στο λαντς μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @postbabylon
    Σάλα Μαλέκκο σιόνα μου! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Xippasmeni
    Σόρρυ! Εννα το ξανακάμω όμως :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Koimwmeno Voui
    [συνομωτικό ύφος]
    Έτσι μεταξύ μας τωρά...μπόρεις να κανονίσεις κανένα χαρτί του γιατρού, καμιά βεβαίωση, ότι είμαι νορμάλ; Ξέρεις εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Το πρώτο τους παιδί ήταν βρέφος"

    Ελα ρε εγώ ενόμιζα ήταν γέρος:p

    Κατα τα άλλα respect ετρέξαν τα μάθκια μου πρωί πρωί τζιαι εζαωθώρεν με ο boos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Αχάπαρη
    Καλάν καλάν, έσασα το. Έλειπεν το "ακόμα" σιόρ, ήνταλος κάμνεις! :Ρ
    Τί εννοείς εζαοθώρεν σε ο boss? Ρώτα τη Rania να σου εξηγήσει τί κάμνει ο boss ο σωστός χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...