Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011

Break-up letter

13 σχόλια:

  1. hahaha e Invictus eshis to efires me pale!!!

    Lipon an i kiria Janet en kiprea to pedi pezi nan pethameno tora;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @drponojefalos
    Εγώ νομίζω έβαλεν τον του βούρου με μια ζέβρα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εννοείται πως αν εν κυπραία εν τον σώζει τίποτε ούτε ζέβρα ούτε καμηλοπάρδαλη!

    πόσο χρονών να είναι το παιδί?..εν στο δημοτικό I assume! which makes this cute:p

    Rania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @stous tzirous pou eftasame men para3eneftis anena pantremeenos me 3 kopelouthkia;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. hehe μανα μου ρε εν τέλεια τα μωρά μερικές φορές (ελπίζω τουλάχιστον ναν μωρό) :)

    Invıctus, μιας τζαι επέρασα να σε ρωτήσω: εν άνετος ο καναπές σου; Φαίνεται λλίο ντιζαινάτος γι'αυτό ρωτώ. Δοκίμασε τζαι τον δικό μου τζαι πε μου πλς.

    Θένκς:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Rania
    Αν πεί τζαι πιάει το μαδράτζιην η πεθθερά ππιιιιιιιι :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Tranzy
    Μυρίζει αμερικανιά που το μίλι χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @red
    Ο δικός σου εν πιο χαϊκλασάτος, πιο γκλαμουράτος. Απλά εν ξέρω αννέν πολλά ξεκούραστον το δέρμαν. Πώς είναι το απλώθειν επί ώρας επί του καναπέος; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ή είμαι πολλά dirty-minded ή πράγματι το 'απλώθειν επί ώρας επί του καναπέος' ακούεται τζε σε άλλους πολλά dırty:p όπως τζαι να έσιει, νομίζω προτιμώ τον δικό μου. (Ένα λεπτό να τους ξαναδώ..) Ναι, προτιμώ τον δικό μου. Προς το παρόν. ΤΟ καλοτζαίρι που εν ναν φάουσα πυρά τζαι εν να κολλά , εν να έρκουμαι ποδά. Κανένα φραπέ πάνω στο τραπεζάκι παίζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @red
    χαχαχαχαχα όι όι είσαι πολλά dirty minded :Ρ
    Φραπέ σκέτο μαύρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ντεμμιτ ήξερα ότι εν έπρεπε να ρωτήρω:p γλυκύ μισό μισό, thanks:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...