Τετάρτη, 11 Μαΐου 2011

Νούμερα της ζωής μου

μπουκάλι παγωμένο frascati χρειάστηκε για να λυθεί η γλώσσα μου και να εξομολογηθώ τον έρωτά μου στη γυναίκα μου
χρόνια μετά το "millenium"
χρόνια πέρασα στο Ανώτερο Τεχνολογικό Ινστιτούτο
χρόνια πέρασα στο τότε Intercollege
χρόνια πάνε από τότε που "ανέβηκα τα σκαλιά της εκκλησίας". Τρόπος του λέγειν δηλαδή, γιατί στην πραγματικότητα κατέβηκα ένα σκαλί στην ισόγεια εκκλησία
βαθμούς ποινής είχα στην άδεια οδήγησης μου (πρέπει να έχουν "σβηστεί" πια, πάνε χρόνια)
είναι ο αγαπημένος μου αριθμός
είναι ο αριθμός των σπιτιών στα οποία έχω ζήσει μέχρι σήμερα
φορές ενοικίασα από το βίντεοκλαπ το "Ράκος Νο. 14" με το Στάθη Ψάλτη
μέρες φυλακή ήταν η ποινή μου επειδή "ετάκκωσα το περίπολο". Η ποινή τελικά μειώθηκε κατά το ίμισυ
είχε ο 11ος μήνας όταν κατέβαινα το σκαλί της εκκλησίας
συνεχόμενες ώρες σκοπιές βάρεσα πριν πετάξω το όπλο και το κράνος στον επόπτη λέγοντας του "έτα τζιαμέ, εγώ πάω να ππέσω"
οι ώρες της αναμονής στην αίθουσα τοκετού μέχρι να έρθει στον κόσμο η Πριγκηπέσσα μου
Ιουλίου του 1995 κατατάχτηκα για πρώτη φορά στο στρατό
αυτοκίνητα έχει αλλάξει μέχρι σήμερα ο πατέρας μου
χρόνια έχουν περάσει από τότε που αποφοίτησα από το Λύκειο
ετών αποφάσισα να ασχοληθώ με το στίβο και συγκεκριμένα με το άλμα επί κοντώ
ετών αποφάσισα να αποσυρθώ από την ενεργό δράση και να αφήσω τον Σεργκέϊ Μπούμπκα ανενόχλητο
είχε ο μήνας όταν γεννήθηκε η Πριγκηπέσσα μου
μήνες πήρε τελικά η ανέγερση του σπιτιού μου
ετών κατατάχτηκα για 2η φορά στο στρατό μετά από τρίχρονη αναστολή θητείας (βλέπε νούμερο 3)
τσιγάρα ήταν το πιο πολύ που είχα καπνίσει σε μια μέρα τότε που κάπνιζα
χρόνια έχουν περάσει από τότε που κάναμε το γύρο των Φοινικούδων με τις καμήλες για να πανυγηρίσουμε το πρωτάθλημα του Πεζοπορικού
είχε ο μήνας όταν γεννήθηκε η γυναίκα μου
Δεκεβρίου γεννήθηκε ο σκύλος μας
χρόνια έχουν περάσει από τότε που πήγα για πρώτη φορά στην Κρήτη
χρόνια έχουν περάσει από τότε που ξεκίνησα μαθήματα πιάνου
ώρες παίζαμε ασταμάτητα πιλόττα ένα καλοκαίρι στον Πρωταρά με 3 άλλους κουρούπεττους
ετών παντρεύτηκα
χρόνια λέει η τράπεζα θα μου πάρει να ξοφλήσω το δάνειο του σπιτιού
ετών έγινα πατέρας
λεπτά μου πήρε να ετοιμάσω αυτή την ανάρτηση
ετών ήμουν όταν μετακόμισα στο δικό μου ιδιόκτητο σπίτι
χρόνια κλείνω σήμερα!


115 σχόλια:

  1. Να ζήσεις τζιαι ό,τι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ohhhh πολλά ωραίο post!!

    Να ζήσεις! Χρόνια Πολλά! Εύχομαι μόνο χαμόγελα πάντα!

    Αυτό με την πιλόττα και τους κουρούπεττους έκαμα το εγώ στο Λονδίνο που ήμουν φοιτήτρια..ωραία χρόνια!

    Happy b-day enjoy your day:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. oso nohma exei mia euxh sto internet, alla touto mporoumen ! na zhseis man!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά ντήαρ τζαι σε άλλα πολλά με υγεία!! Ό,τι επιθυμείς ευχομαι σε σένα τζαι στην οικογένεια. Να'σαι καλά τζαι να συνεχίζεις να μας κάμνεις παρέα δαμέ στο μπλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Ingenue
    3 λεπτά! Έφαες τζαι τη Rania εσύ :Ρ
    Θέκκιου ντήαρ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Rania
    Θέκκιου ντήαρ :)
    Άλλο στο Λονδίνο τζι άλλο πας την παραλία, να νυχτώνει να ξημερώνει τζι εσύ τζιαμέ :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Prasinada
    Να 'σαι καλά ντήαρ, ευχαριστώ πολλά για τες ευχές. Την υγεία μας να έχουμε, τα άλλα ούλλα εν λεπτομέρειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. happy bday!!!! O,ti epithymeis!!!! 27 ...χρόνια έχουν περάσει από τότε που ξεκίνησα μαθήματα πιάνου...
    PAIZEIS PIANO???? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια σου πολλά με υγεία και χαρά! Ωραίο μπλογκ btw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολλές αϋπνίες βλέπω! Πού είσαι Ina????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @misirlou
    Επεράσαν 27 χρόνια από τότε που εξεκίνησα μαθήματα πιάνου αλλά δεν σημαίνει ότι συνεχίζω από τότε! Με το πιάνο ασχολήθηκα για 11 χρόνια περίπου τζαι επειδή εν όπως το ποδήλατο (άμα μάθεις εν ξηχάννεις ποττέ), ναι παίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @APOTINEDRA
    Ευχαριστώ πολύ :)
    Καλωσόρισες στο μπλόγκ btw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια σου πολλά!! Πάντα με θετικότητα και αίσθηση του χιούμορ όπως τώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά. Με υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. teeheehee! χρόνια καλά μαν!

    εγώ για νούμερα της ζωής μου θα έβαλλα τους μάστρους μου και κάτι συναδέλφους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γρόνια Πολλά, γρόνια καλά, γρόνια ευτυχισμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χρόνια πολλά. το πιάνο εν όπως το ποδήλατο; μεν τσακκάς τα κόζια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Αμερικλάνος
    Μπα, δε βιάζομαι να τα κατοστήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Ανώνυμος (5:02 π.μ.)
    Αυτο είναι το μόνο σίγουρο! Σ' ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Sike
    Θενξ μαν! :)
    Το "νούμερα" ερμηνεύκεται με πολλούς τρόπους χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @αστροναύτης
    Εν όπως το ποδήλατο ναι...έshει πιάνα offroad, πιάνα που διπλώννουν, πιάνα δίχα σέλλαν, πιάνα καρκαντάες κλπ

    Υ.Γ: στο χωρκόν σου τσακκάτε τα κόζια: :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. she demon

    thimomoun pos me ton mai ine ta genethlia sou, apo to persino postakion!!!

    Na zisis agapite mou! na ise panta eutixismenos, me agapi kai igia sti zoi sou. na xerese ti gineka sou kai tin korasa sou kai sintoma na kanete kai deutero bebe!
    Iperoxo post kai poli anthropino kai apo ta pio prosopika sou! den mas exis sinithisi se polla tetia personal!
    NA ZISIS!!!!!!!!!!!!!!!!!

    EEE? POU EN TO TZERASTIKON???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @she demon
    Θέκκιου ντήαρ :)
    Ευχαριστώ πολύ για τες ευχές σου, ό,τι ποθείτε τζι εσείς!

    Υ.Γ: το τζεραστικόν εν δίπλα που το τραπεζούιν που βάλλετε τα δώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να ζήσεις Invictus και χρόνια πολλά μεγάλος να γίνεις με άσπρα μαλλιά
    Dearest τις θερμότερες ευχές μου. να είσαι ευτυχισμένος, υγιής, χαρούμενος και χμμμ κανονικά θα έπρεπε να σου πω να πανηγυρίσεις άλλο ένα πρωτάθλημα, αλλά δεν μπορώ να δυσαρεστήσω το Μοτορτζή.

    τυχερός ο Σεργκέι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά και καλά!
    Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και όλους όσους αγαπάς και να σε χαίρονται και εκείνοι.

    chris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Mana
    Σ' ευχαριστώ ντήαρ για τις ευχές :)
    Ό,τι ποθείτε κι εσείς.

    Κοίτα, για το πρωτάθλημα το συζητάμε (που λέει/έλεγε κι η Ειρήνη). Μπορώ να συμβιβαστώ με το Κύπελλο. Κι αυτό είναι οδυνηρός συμβιβασμός. Μη με πιέσεις άλλο όμως γιατί υπάρχουν και κόκκινες γραμμές στις διαπραγματεύσεις, ναι;

    Υ.Γ: κι ούτε ένα ευχαριστώ από το Σεργκέϊ! Ο αχάριστος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χρόνια σου πολλά και όμορφα χρεντ... τζι ο Θεός να σε σιέπει να σε γλέπει, εσένα τζαι τους ανθρώπους που αγαπάς (πιάννει μας τζι εμάς το κολάνιν έννεν?)

    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Neerie
    Θέκκιου χρεντ, να' σαι καλά :)
    Να το τραβήσουμεν να ποτανήσει το κολάνιν να μας/σας πιάννει ούλλους! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τούτοι οι Ρώσσοι, Ουκρανοί whatever εν πολλά αχάριστοι τελικά. εν άδικα που η Αχάπαρη εν θέλει τον Σβεν νομίζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Mana
    Μόνον η (Γ)ελενού η Ισινμπάγιεβα το εκτίμησεν τζι εκαρτέραν να αποσυρθώ για να κάμει χαΐριν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Να ζήσεις Invictus μου!!! Όλα τα καλά!!! Να περιμένουμε κανένα κεραστικό ή κάνενα πάρτι οξά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @homo anisorropus
    Εξαρτάται...εγώ να περιμένω δώρο; χαχαχα
    Θέκκιου ντήαρ, ό,τι ποθείς κι εσύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μάλιστα αυτό θα πει ευρηματικότητα !
    Χρόνια σου πολλά και πολύ ευτυχισμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. χρόνια σου πολλά. Ωραίο ποστ πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @Theopemptou
    Έτσι μας εμάθαν στο ΑΤΙ, να είμαστεν ευρηματικοί :)
    Ευχαριστώ για τες ευχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολλή γενέθλιο έπεσε τελευταία..
    Ηνταμπου τζερνάς εν μας είπες πάντως! Τεσπα άτε να ζήσεις και οτι επιθυμείς να το πάθεις!

    Υ.Γ στο intercollege ήσουν το 98-99? πρέπει να σε ξέρω εσένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. xronia sou polla kai eftixismena!!polla wraio post..eisai kai si tauraki oste?kai o antras mou(itan extes ta genethlia tou)

    maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @maria
    Ευχαριστώ ντήαρ :)
    Να σου ζήσει κι ο σύζυγος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @Αχάπαρη
    Θέκκιου ντήαρ.
    Για το τζιεραστικόν εσκέφτουμουν μελομακάρο(υ)να αλλά ποτζίνα κάμνεις τζαι μόνη σου :Ρ

    Στο intercollege ήμουν που το 2000 ως το 2004. Εγλιππάραμεν την;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @Epivatis
    Να 'σαι καλά φίλε μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. simeron poshei genethlia o xrent mas o inviktous

    tha pioumen tha giortasoumen, tha vapsoumen tous toixous

    na sai kala filouin mas, xronia polla na zhseis

    makaxi ta gronatzia sou, na san tes anarthseis

    (tes dikes sou, se arithmon, ennoeitai:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @postbabylon
    Είσαι κρυφόν ταλέντον τελικά χρεντ! :D
    Φέκκιου για τες ευτζιές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Να ζήσεις!Χρόνια πολλά και ότι επιθυμείς!!Να χαίρεσαι την οικογένεια σου!Και να συνεχίζεις να μας δίνεις ανεπανάληπτες στιγμές με τα υπέροχα αυτά post!!!!
    Υ.Γ. Μα είμαι η πιο μεγάλη σας??? Θα πρέπει να μετανομαστώ σε γιαγιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @Kou/pa
    Σ' ευχαριστώ πολύ :)
    Ό,τι επιθυμείς κι εσύ για σένα και αυτούς που αγαπάς.

    Υ.Γ. από τακτ και μόνο δε σε ρώτησα αν πάτησες τα 30

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. χρόνια πολλά ρε αθκιασερέ!
    το 23 εν υπάρχει, εφύρτικα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @Ktino
    Θέκκιου μαν.
    Αλλά μεν παίζεις πελλόν για το 23...η γεναίκα σου είπεν ότι εν διαπραγματεύσιμο το πράμα, μεν μου τα αλλάσσεις τωρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τζαι επάτησα τα,τζαι επατήσαμε,τζαι σε τρία χρόνια θα με αφησει με υγεία η δεκαετία των 30...μετά από αυτό δεν θα λέω πάτησα,αλλά την πάτησα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @Kou/pa
    Ε είσαι μητσιά ολάν ακόμα! Έτσι όπως ελάλες ενόμισα ήσουν χα-χα για σύνταξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χρόνια καλά θα σου ευχηθώ εγώ! Ότι επιθυμείς. Καλά να τα περάσεις με την φαμίλια σου! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @Lucrezia
    Σ' ευχαριστώ πολύ και καλωσόρισες στο μπλόγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τες ευτζιές μου να'σhεις,εθκιέβασα καλά!!!!μάναμου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @Kou/pa
    Οι ευτζιές εν τζαι που τα 20 νύshια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Xρονια σου πολλα και οτι επιθυμεις για σενα και την οικογενεια σου.

    Ωστε καμηλες...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εσύ γίνεσαι 34 χρονών (να ζήσεις!!!) κι εγώ κλείνω 34 χρόνια γάμου! Μη ρωτάς πόσων χρονών παντρεύτηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. δηλαδή έπρεπε να γίνεις 34 για να αντέξει μια ανάρτηση πάνω από 5 ώρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Να τα εκατοστήσεις!! Ό,τι επιθυμείς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Χρόνια Πολλά γεμάτα υγεία, φως, χαμόγελα και ανθρωπους να σε αγαπούν γι'αυτό που είσαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα, πάντα με υγεία.
    Θέλω τζαι εγώ να παίζω πιλόττα κάμποσες ώρες, αλλά εν με παίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πολύ ωραίο το ποστ!
    να τους ζήσεις ινβίκτους μου

    το γλυκό σου δε χάλια α, ελπίζω πονναρτω σπίτι σας να ετοιμάσει κάτι η γυναίκα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Χρόνια σου πολλά και καλά Ινβίκτε, πάντα γερός και δυνατός, να ζεις να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ινβίκτους φρεντ, χρόνια πολλά τζιαι καλά! Να είσαι πάντα καλά να σιαίρεσαι τζιαι να σε σιαίρεται η οικογένεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ωωωω! Να ζήσεις φίλε! Ό,τι ποθείς να το έχεις! Βασικά υγεία και να αποσβεστεί πιο γρήγορα το δάνειο του σπιτιού! χαχα! Επίσης, να σου πω ότι από όλα όσα έγραψες, το αγαπημένο μου ήταν το νούμερο 12!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Χρόνια σου πολλά ινβήκτους!!:))) χαχαχα ο παπας μου ήταν με την ΕΠΑ ελλαλούσεν μου για τουτους τους γυρούς με τις καμήλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @Ανώνυμος (1:34 μ.μ.)
    Σ' ευχαριστώ :)
    Καμήλες ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @Meropi
    Να 'σαι καλά :)

    Υ.Γ: Έπρεπε να περιμένεις να τελιώσεις τουλάχιστον το Γυμνάσιο πριν να παντρευτείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @Μάνα
    Στα 44 μου προγραμματίζω να γράψω κάτι πολλά shocking. Εν θα πώ παραπάνω λεπτομέρειες όμως. I don't want to spoil the surprise...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. @Ασυγχώρητη
    Θέκκιου ντήαρ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. @Σκουλουκούιν
    Θέκκιου ντήαρ :)
    Εν σε παίζουν α; Συνάεις τα κόζια ούλλα; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. @ρίτσα
    Να 'σαι καλά φρεντ :)
    Τί έshει το γλυκούδιν του πόστ; τς τς τς
    Ποννάρτεις σπίτι μου εννα πούμεν ότι αρέσκει σου πολλά το cheesecake τζαι υπόσχομαι να σου αφήκω ένα κομμάτι να δοκιμάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. @Αππωμένη
    Να 'σαι καλά φρεντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. @Anti-Christos
    Να 'σαι καλά φίλε. Υγεία μόνο. Ας γαμιέται η τράπεζα χαχαχα
    Όσον αφορά το νούμερο 12, υπάρχει ιστορία πίσω του. Χμμμμ σηκώνει ανάρτηση νομίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. @Νηπενθές
    Ελπίζω τωρά ναν με την ΑΕΚ Λάρνακας ο παπάς σου, να μεν αλλαξοπίστησεν! χαχαχα
    Θέκκιου για τες ευχές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Teleia i anartisi sou!!!xronia sou polla kai oti potheis....
    35 na en oi anartiseis sou pou valleis kathe mera!!!!!mouaxaxaxaxaxa!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. @EaglEye
    Θέκκιου! :)
    Μα αν βάλλω 35 αναρτήσεις την ημέρα τί εννα προλαβαίνετε να θκιεβάσετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Na ziseis invicte kai oti epithimis man!!! simera empika spiti kai to proto prama pou mou eipe i mana mou einai " en ta genethlia tou invictus simera, empa na tou grapseis!" Eisai pasignostos!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Υπέροχο ποστ, εζήλεψα και θα κάμω το ίδιο!
    Να ζήσεις φίλε Ινβίκτους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Χρόνια πολλά και χρόνια καλά και να χαίρεσαι τα πάντα ρε ινβ!
    Που την καρκιάν μου, αλήθκεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα Invictus! Πάντα γερός, κεφάτος και ευτυχισμένος να είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Να ζήσεις. Χρόνια πολλά και καλά, Θα περιμένω όταν φτάσεις στα 100 χρόνια για να δω τη θα μας γράψεις πριν μας πεις πως έχεις γενέθλια !!! (αν και επιδη τα γενέθλια σου συμπίπτουν με τα δικά του γιου μου θα το θυμάμαι!! ) Το 17 γιατί το παράτησες ρε φίλε!!! ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. πήρα μήνυμα sms από τον φίλο μου τον TwistedTool με εντολή να σου μεταβιβάσω τις ευχές του επειδή έχει ένα θέμα με το internet.

    Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. @Xippasmeni
    χαχαχαχα
    Γειά σου μάνα PrasinoPelloXippasmeni! :D
    Θέκκιου ντήαρ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. @Moonlight
    Ευκαριστώ πολλά φρεντ! Που το συντζιέριν μου... χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. @Joy Tears
    Αν ήταν η αζούλα πούζα... :Ρ
    Θέκκιου φρεντ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. @Amazona
    Να 'σαι καλά ντήαρ. Σ' ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. @patinios
    Στα 100 θα την κάμω άλλοσπως τη λίστα για να μεν σας κουράσω χεχεχε
    Με το στίβο ασχολήθηκα ίσως σε λάθος φάση της ζωής μου. Ε μετά τον πρώτο χρόνο ήρτεν ο στρατός τζαι τζιαμέ επαρέτησα. Ήταν ωραία εμπειρία πάντως έστω τζι αν ετέλιωσε νωρίς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. @TwistedTool via αστροναύτης
    Ευχαριστώ για τες ευχές φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Χρονια πολλα χαρουμενα ευτυχισμενα και χρωματιστα!! Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. @Gourounella
    Σ' ευχαριστώ Γουρουνέλα μου :)
    Ό,τι ποθείς! Και ξέρουμε όλοι τί ποθείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Xronia polla Invictus se sena jie tin oikogeneia s. Makari na apoktiseis to sintomotero oti po8eis !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. @vasilis
    Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε και καλωσόρισες στο μπλόγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Πολύχρονος Invictus!!!

    Δεν είμαι τόσο τακτική στα περάσματά μου, ούτε καν στις αναρτήσεις μου... νέες δημιουργικές ανησυχίες διεκδικούν -με επιτυχία- τον περισσότερο χρόνο μου, αλλά μια σύντομη ανασκόπηση την κάνω όποτε μπορώ...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. @Χριστιάνα
    Σ' ευχαριστώ Χριστιάνα μου :)
    Κι εύχομαι να είσαι πάντοτε δημιουργικά ανήσυχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Τώρα που κόπασαν τα comments να σου εφχειθώ και γω εστο λιγο αργοπορημενα!
    Να ζησεις Invicte για τα 34 σου χρονια(τζιε μια μερα).

    Να σε παντα καλα εσύ και η οικογενεια σου! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. @drponojefalos
    Θέκκιου μαν :)
    Ό,τι ποθείς τζι εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. (Επιτέλους μπορώ να σχολιάσω)

    Να ζήσεις ινβίκτους μου, πάντα ότι επιθυμείς και πάνω απ'όλα υγεία και αγάπη!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. @red
    Θέκκιου ντήαρ :) Ό,τι ποθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. έστω late χρόνια σου πολλάααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. @Clueless
    Θέκκιου ντήαρ :)
    Μόνο που εν έμεινεν τούρτα, τί να σου κάμω :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Such a great post! Το απόλαυσα! Χιλιόχρονος και ότι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Asto kalo...me to blogger katw kai tis douleies mou exasa to party!!

    xronia sou polla. panta me ugeia, kai polla xamogela.

    M

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Εννα έshει ενδιαφέρον ποννα κλείεις τα 1000! Πού εννάβρεις να συμπληρώσεις τόσα νούμερα; :)

    Χρόνια πολλά τζιαι καλά, φίλε μου! Να'σαι καλά τζιαι ό,τι ποθείς να το πάθεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. χρόνια σου πολλά :-)
    και τόσο όμορφα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...