Παρασκευή, 20 Μαΐου 2011

Η απορία, η ευχή, η σιγουριά, η διαπίστωση

Η απορία:
Επρόσεξε κανένας ότι στο ραδιόφωνο δεν υπάρχει μόνο το "ακολουθεί πληρωμένη πολιτική διαφήμιση"; Έτυχε να ακούσω τζαι το "ακολουθεί πολιτική διαφήμιση". Έννεν ούλλες οι διαφημίσεις πληρωμένες; Έshει που εν sponsored α;

Η ευχή:
Εύχομαι το κτήριο της Βουλής των Αντιπροσώπων να έshει καλήν ηχομόνωση. Με τόσες δυνατές φωνές που ετοιμάζουνται να μπουν μέσα εννα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα αν δεν!

Η σιγουριά:
Το μόνο σίγουρο εντός Βουλής είναι ότι εν θα χρειαστεί ποττέ να επαναλάβει κανένας οτιδήποτε. Γιατί εκτός που δυνατές εν τζαι καθαρές οι φωνές που ετοιμάζουνται να μπουν μέσα...

Η διαπίστωση:
424 άτομα αγωνίζονται να λύσουν τα προβλήματα μου, ππέφτουν τζαι σηκώννουνται με τη σκέψη μου. Αγωνίζονται μαζί μου. Κάμνουν το λόγο μου αγώνα. Νιώθω τόσο privileged! Η ανιδειοτέλεια σας με έχει σκλαβώσει!

21 σχόλια:

  1. άρεσε μου πολλά τούτο με τις φωνές. επειδή τυχαίνει να γνωρίζω κάποιους που δουλεύουν εκεί μέσα. θα θέλουν ωτοασπίδες ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @αστροναύτης
    I hear you...loud and clear!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. AXAXAXA...kalo. ides poso simantikos ise enteli?? a? a?
    ps = pale ekama sign in a!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @she demon
    Μα είμαι πλάσμαν εγώ να μεν ασχολούνται μαζί μου; χαχαχα

    Υ.Γ: εννα μας καλομάθεις με τα sign-in :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ εξακολουθώ να μεν μπορώ να κάμω sign out!

    Άρεσε μου η διαπίστωση σου.:-)Σχίζονται για μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευτυχώς πόψε τελειώνουν οι καθαρές και δυνατές φωνές να ησυχάσουμε και μείς γιατί επελλάναν μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Ina
    Για δες καιρό που διάλεξε
    ο μπλόγκερ να φρικάρει
    τωρά που κάνει login η she
    η Ina να μπλοκκάρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @takeiteasy
    Κόπτονται ναι. Ευτυχώς από απόψε θα ράβονται (τα στόματα τους) να ησυχάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άτε, να φύουν οι κωλόφατσες τους που παντού, να ησυχάσουμεν νάκκον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @TwistedTool
    Που τους στύλλους εννα φύουν οι φάτσες...που την τηλεόραση όμως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Invictus - Επερίμενα να μου πεις "Κόπτονται ναι.....κομματούιν κομματούιν" !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @takeiteasy
    Εν ΚΟΜΜΑτιν-ΚΟΜΜΑτιν που κόπτονται να μας εξυπηρετήσουν. Μόλις έμπηκα μες το ebay τζι εχτύπησα 10 uhu stick να βρέθουνται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για τες φάτσες τους στην τηλεόρασην, ας προβληματιστείτε εσείς που θωρείτε τηλεόρασην :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @TwistedTool
    Θωρούμεν cable tv να μεν έχουμεν πρόβλημα μαν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απόλαυσε τώρα τη σημασία που σου δίνουν, γιατί που Δευτέρα γιοκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Amazona
    Απολαμβάνω το ναι...απολαμβάνω την κάθε στιγμή αυτής της προεκλογικής...ααααχχχχ ωραία που περνάμεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ιων σκεπτικός21 Μαΐου 2011 - 11:40 μ.μ.

    Κούνια που μας κούναγε ούλλους μας. Να μεν δούμεν τες φατσούες τους, να μεν ακούσουμεν τα λοούθκια τους, σήμερα Σάββατο 21 του μηνός. Αφού εν έσιει δηλώσεις με άλλον τρόπον, επήαν ούλλοι σε καφέ τζιαι εστιατόρια να ..... χαλαρώσουν ιμισιημου. Τζιαι ποπίσω τους τα κανάλια, να δηλώσουν ότι επήαν να χαλαρώσουν, μήπως τζιαι δεν το μάθουμεν.

    Ατε κανεί σιόρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ιων σκεπτικός
    Ε είναι εντός πλαισίου νόμου οι υποψήφιοι...τραμπάλα που μας τραμπάλαγε όλους μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...