Παρασκευή, 20 Μαΐου 2011

Πάμεν να ψουμνίσουμεν

Έshει τζαιρόν να σου πω για σούπερ-ντούπερ προϊόντα που ακολουθούν το τρίπτυχο ΠΡΑΚΤΙΚΟ-ΧΡΗΣΙΜΟ-ΕΞΥΠΝΟ. Τζαι επειδή ξέρω ότι τζι εσύ ψοφάς για κάτι τέθκια, πάμεν να δούμεν τί έshει η λίστα σήμερα...



- Αγάπη μου σαν έρκεσαι φέρνεις το κρασί;
- Ναι μωρό μου να το φέρω
- Αγάπηηηηη φέρε τζαι 2-3 μπύρες σαν έρκεσαι πλήζ!
- Εντάξει άγγελε μου να φέρω
- Α, αγάπηηηηηηηη πιάσε τζαι μια τεκίλα αννέν εύκολο!
- Καλό μάνα μου να πιάσω...

Ας πούμε σήριουσλι...έννεν κρίμαν η γεναίκα να την βασανίζεις έτσι πάρε-φέρε; Με το επαναστατικό Booze Belt φέρνει τα ούλλα μια φορά! Τζαι τα σιέρκα της εν όφκερα, οπόταν μπορεί να κρατά την πιατέλλα με τες κούννες. Μπρίλιαντ λαλώ σου μαν!




- Τί εννοείς επάshυνα;;;;;
- Ε αφού εν σου μπαίνει το παντελόνι...

Εν πράμα τωρά να νευριάζεις τζαι να σικκηρτάς επειδή δυσκολεύκεται νάκκον να μπει το παντελόνι σιόρ; Για όνομα! Είμαστεν στο 2011! Με $29.99 εγίνην η δουλειά σου!




Μα τί; Είσαι ακόμα στην εποχή του γύψου τζαι ξέρω γω; Πφφφφ! Είμαστε στο 2011 μαν! Δαμέ μιλούμεν για πολλήν γκλαμουριάν άμαν σπάσεις το shέριν σου!




Ε καλό...αυτό θα πει να κόφκεις το κουρίν σου πας το αεροπλάνο με την άνεση σου. Να τζοιμηθείς σαν άνθρωπος σιόρ!




Τζαι μιας τζαι εσυναφέραμεν τον ύπνο...
Έννεν κρίμα σιόρ τζίνοι που τους αρέσκει να ππέφτουν μπρούμουττα; Γιατί εν τους εσκέφτηκεν ποττέ κανένας τζίνους; Oh wait! Κάποιος τους εσκέφτην τζαι τούτουτς! Yeeeeeha!




King of all iPod docking stations. Enough said!




Τζαι επειδή είσαι έτοιμος να θιχτείς εσύ που τζοιμάσαι πας το shέριν σου, να σε πληροφορήσω ότι τζι εσέναν εσκεφτήκαν σε!




Γούτσου-γούτσου the sofa edition




Τούτον ντήαρ εννα το λατρέψει η γεναίκα/φιλενάδα σου.
Μα τί συσταρισμένες καταστάσεις σιορ!
Τί τάξη και πειθαρχία γραβατωμένη!

14 σχόλια:

  1. εν εκατάλαβα τζείνο με την κουβέρτα, τί το ξεχωριστό έσιει? (βαρκούμαι να κλικκάρω να δω)

    το καλλύττερον εν η θήκη των γραβάτων, ανυπομονώ για τις πιο προχωρημένες εκδόσεις, με μανιβέλλα
    ή μηχανή για το τύλιμα/ποτύλιμα

    (επειδή συνέχεια φορώ γραβάτες ας πούμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ θέλω το ipod dock για την τουαλέτα! seriously υπάρχει ο κίνδυνος να πέσει μες την τουαλέτα άμαν δεν το βάλεις πάνω στο stand του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για το ipod έπρεπε να κάμουν τζαι αδιάβροχό κάλυμα για να ακούεις αμαν κάμνεις μπάνιο....Μα τζαι τούτο να τους το πούμε εμείς!!
    Για τα άλλα στους "εφευρέτες" τους θα πω κάτι που θα ελάλεν η γιαγιά μου "αθκιασερός παπάς θάφκει τζαι τους ζωντανούς"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Neerie
    http://shop.theslanket.com/the-slanket-siamese/overview

    Αννέν τραπεζικός υπάλληλος ο Σπάϊτερμαν πάντως σκέφτου το για τούντον γραβατοτυλιχτήν. Ασσέν τζαι άνευ μανιβέλλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Rania
    Είδες προβλήματα που επιφέρει τούτη η εξέλιξη της τεχνολογίας; Ενώ με τα περιοδικά τζαι τες εφημερίδες εν έshεις έτσι φόον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Prasinada
    Τούτον ελαλούσαν τζαι για τον Τόμας Έντισον...

    Υ.Γ: τούτον λαλείτε τζαι για μέναν τωρά... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαφωνώ για το Υ.Γ σου....εσενα ο ρόλος σου εν ενημερωτικός τζαι χρήσιμος. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμένα άρεσε μου τζείνο που τζοιμάσαι πάνω στον ώμο σου. Ξέρεις πόσες φορές ξυπνώ με μουδκιασμένο χέρι που τζοιμούμαι πάνω του??
    Άτε, πάω να το παραγγείλω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με αυτό για τις γραβάτες στρίβεις και τσιγάρα, ε;
    Ένα αδυνατιστήρι σου αναθέτω να μου βρεις ... αντί για φαρδαινώστρα παντελονιών... Έχει κανείς αντίρρηση με τις λέξεις μου;;;

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Prasinada
    Θα το πάρω σαν κομπλιμάν μοσσιερί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Joy Tears
    Κάμνει τζαι για τη δουλειά πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Χριστιάνα
    Φαρδαινώστρα; αχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Invictus,
    Αποφεύγεις την ανάθεση ή μου φαίνεται;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Χριστιάνα
    Δεν την αποφεύγω. Αλλά επέτρεψε μου να ψάξω για κάτι που να το χρειάζεσαι πραγματικά! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...