Δευτέρα, 30 Μαΐου 2011

Fake βολάν

Εσένα...που σε θωρώ κάθε 1-2 χρόνια σε κανένα μνημόσυνο τζαι καλείς με νάρτω σπίτι σου γιατί "επεθυμήσαμεν σας" τζαι λαλώ σου "καλό, να κανονίσουμεν καμιάν ημέρα"...guess what...περιπαίζω σε!

Εσένα...που φτάννουμεν συγγενείς (7-8 ανήψια or something) τζαι εν σε είδα ποττέ μου αλλά έρκεσαι τζαι συστήννεσαι μου κάθε 5ετία τζαι ζητάς μου να σε ψηφίσω τζι εγώ λαλώ σου "μεν έshεις έννοιαν"...guess what...περιπαίζω σε!

Εσένα που μου τσακράς το βλαντζιήν μου τζαι φκάλλεις μου την πίστην ανάποδα για να σου κάμω μιαν εξυπηρέτηση στη δουλειά τζαι ρωτάς με αν "με εδυσκόλεψες ή αν με εκαθυστέρησες πολλά που τες δουλειές μου" τζι εγώ γελώ σου όπως το χάχα τζαι λαλώ σου "όι καλέ, εν έshει πρόβλημα μεν το σκέφτεσαι"...guess what...περιπαίζω σε! (σε τούντην περίπτωση εν ξέρω ποιός ακριβώς περιπαίζει ποιόν αλλά ας μεν το αναλύσουμε τωρά)

Εσένα που η φάτσα σου εν όπως τη μουτσούνα του Bedford που είχαμεν στο στρατό τζαι ρωτάς με πώς φαίνεσαι τζι εγώ λαλώ σου ότι "είσαι μια χαρά"...guess what...περιπαίζω σε!

Εσένα που σιωνώννεις ένα ττενεκκέ πογιά τζαι κάμνεις τζαι δέκα τάτσες με το φρουτσίν πας τον καμβάν τζαι ονομάζεις το έργο σου "η ανέμελη ζεστασιά της κλαμένης ορχιδέας" or something τζαι ρωτάς με πώς το βρίσκω τζαι λαλώ σου "πολύ ενδιαφέρον"...guess what...περιπαίζω σε!



17 σχόλια:

  1. τεικ ιτ ιζυ ρε ινβικτε! μα γιατί να περιπέζεις ούλλον τον κόσμο;;
    καλά καλά.. τα παραπάνω κάμνω τα και εγώ.. ιδίος τζίνο με την εξυπηρέτηση στο γραφείο... πάντα γίνουμε θύμα και μετά λαλώ τους 'εν ήταν τίποτε'!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @The Physicist
    Άρεσε μου η φωτό τζαι είπα να μεν την ποστάρω σκέττην-νέττην :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι πολλά offtopic αν ρωτήσω τι εν το "βολάν"; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @TwistedTool
    Τα φέϊγ βολάν εν τα χαρτόνια με συνθήματα που κρατούν σε διαδηλώσεις. Got it now? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. λογοπαιγνιότατε...
    πολλά ωραία ανάρτηση
    (guess what...εν σε περιπαίζω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @αστροναύτης
    Εθκιέβασες τζαι το κείμενο οξά εν μόνον η εικόνα που σου άρεσεν; χεχεχε

    Υ.Γ: όντως, εν ότι πρέπει οι Anathema τες ώρες της μελέτης... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μα τι θα γίνει με τις animared εικόνες..προκαλούν μου πονοκέφαλο σαν τες πεταλούδες της neerie's! ..πολλά πετυχημένη όμως!

    καλύτερα απλά να χαμογελάς παρά να πείς ψέματα! they'll still get the message!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Rania
    Most of the times that's what I do actually :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Rania
    Μα τωρά συγκρίνουνται οι animated φωτό μου με τες πεταλούδες της Neerie? Μα θέλεις να πηδηχτώ από το παράθυρο; Θέλεις να κρεμμαστώ που τα φκιά τζαι να σούζω τα πόθκια μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. htan na rwthsw an ifkainei j se tainia to vivlio alla oi apanthseis mallon ena en tetrimmenes ;)

    to post ontws eshei wraio nohma.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @evroskarseras
    Φκαίνει τζαι σε ταινία, αλλά εν λαφαζανιές που λαλεί χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Mana
    Μπα...περιπαίζω σας σιόρ. Μα ό,τι σας πουν πιστεύκετε; τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι? Εκαμες post τζιαι εν υπάρχει ουτε μια αγκαστρωμένη μέσα? Εν το τέλος του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Αχάπαρη
    Ήταν ανεμογκάστρι! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. όι, αλίμονον, εν η δουλειά μας! ό,τι θέλετε να μας ρωτήσετε, καλόοοοο..... ΠΕΡΙΠΑΙΖΩ ΣΕ

    κατά τα άλλα εν περιπαίζω άμα νομίζω ότι έννα δώκει ο αλλος σημασία σε τζίνο που λαλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...