Πέμπτη, 26 Μαΐου 2011

Heeeeeelp! Get me outta here!!!!

15 σχόλια:

  1. oh my god that is the freakiest thing ever...

    βάλε καμμιά προειδοποίηση ρε Invictus..

    p.s:εχω θέμα με τες έγκυες..που ήμουν μωρό ενόμιζα εννά πεταχτεί ενας εγωγήινος που την κοιλιά των εγκύων και να μας φάει..που τότε έμεινε μου η φοβία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Rania
    Rania ντήαρ, ξέρεις τί λαλούν για να ξεπεράσεις μια φοβία σου... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ηνταμπον να γίνει ρε μάστρε? τα μισά ποστ εν βιδεα τζιαι τα άλλα μισά εν τα καταλάβω... θα σε καταγγείλω στο σύνδεσμο καταναλωτών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Invictus πε πε(ντάξει θέλει και κάμε κάμε) εννα το κάμω το κοπελούι και θα τρέχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Αχάπαρη
    Είπα σου να ρωτάς τη Rania άμαν έshεις απορίες. Τωρά πριν να βαρέσει...θωρείς ότι μάshεται να βάλει την δουλειάν ομπρός :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Rania
    Εμείς δεν θα τρέχουμε, εσύ θα τρέχεις! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ου τζαι ξέρω κάποιαν που της τερκάζει γάντι αλλά δεν μπορώ να το πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ το βρήκα πολλά συγκινητικό τούτο το βίντεο! Είδα το 3 φορές! Φυσικά δεν είμαι σίγουρη αν θα είχα την ίδια άποψη αν το έβλεπα από πάνω αντί από απέναντι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ου γιάξ! πολλά φοϊτσιάρικο! μα γίνεται που τα αλήθκεια έτσι πράμαν;

    Εγώ ψιλοσυμφωνώ με τη Ράνια. Βασικά νομίζω ότι τα βρέφη εν εξωγήινα, έννεν αθρώποι... :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. έτο εν είμαι μόνη μου..είναι όντως freaky αν το δείς καθαρά που την πλευρά του ότι ενα πλάσμα μεγαλώνει στην κοιλιά ενός ανθρώπου..τωρά αν το δείς που την άποψη του θαύματος εν άλλη κουβέντα..αλλά purely biologically it's the weirdest thing ever!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Mana
    Τζι εγώ ξέρω κάποια που της ταιριάζει γάντι αλλά άτε να μεν το πω ούτε γω :Ρ

    Εσύ θέλεις, ας μας πει παρακαλώ και ο Μοτορτζής την άποψη του για να έχουμε μια πιο σφαιρική εικόνα του ζητήματος. Θενξ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Moonlight
    Εν εξωγήϊνα όντως. Είδες εσύ human being να μεν κουράζεται καθόλου τζαι να αππηά πάνω-κάτω ούλλη μέρα; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Rania
    Τζαι η συγχρονισμένη ανταλλαγή σωματικών υγρών μεταξύ ζεύγους ατόμων (τούτον εν το politically correct version για το χύσιμο) εν weird αν το δούμε που τούντην άποψη. Άτε, ουσσούτε! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...