Τρίτη, 24 Μαΐου 2011

If your house was burning...

If your house was burning, what would you take with you?

Αυτό ακριβώς το ερώτημα θέτει ο Robert Holden's στο project του με τίτλο The Burning House. Πρόκειται για μια φιλοσοφική σύγκρουση μεταξύ αυτού που είναι πρακτικό, πολύτιμο και συναισθηματικό. Προσπαθώντας να απαντήσεις το ερώτημα του Holden, αναγκάζεσαι να μπεις σε μια διαδικασία και να δώσεις προτεραιότητα και να "φιλτράρεις" αποκτήματα μιας ζωής για να καταλήξεις σε κάτι που θα μπορούσες να μεταφέρεις μαζί σου. Αυτά που θα έπαιρνες μαζί σου απεικονίζουν τα ενδιαφέροντα, το παρελθόν και τις προτεραιότητές σου.

Το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η ζωή σου, είναι ένας άλλος παράγοντας που καθορίζει τις επιλογές σου. Ένας 40ρης πολύτεκνος πατέρας θα επιλέξει εντελώς διαφορετικά πράγματα από ότι θα επέλεγε ως εργένης στα 20 του.

Σκέψου το σαν μια πλήρη συνέντευξη ζωής συμπηκνωμένη σε μία μόνο ερώτηση: if your house was burning, what would you take with you?



Hannah Queen, 20, Blue Ridge, Georgia, Photographer


Chris Adamiak, 30, Milton, Ontario Canada, Maintenance Worker


David Coggins, New York, Writer


Frances Shelley, 25, Austin, TX, Project Assistant


James Oliver Lamont Fox, 40, Somerville, MA, IT, and Library School Student


Jeff Staple, 36, An Airport Lounge Near You, Self-Employed


Jennifer Maree Rouse, 23, Melbourne, Australia, Undiscovered


Laura Pritchett, 24, Southern Delaware, Artist


Louie McPherson, Haderslev, Denmark, Graphic Design Student


Melissa Howard, 37, New York, Stock - Vintage Menswear Store


Michael Mundy, Manhattan, New York, Photographer


Mikael Kennedy, 31, Brooklyn, NY, Photographer


Porter Hovey, Brooklyn, New York, Photographer


Rohan L Anderson, 35, Ballarat, Australia, Photography & Design


Tucker Gorman, 23, Maine, Aspiring Industrial Designer

30 σχόλια:

  1. Καλημέρα. το έχω σκεφτεί το θέμα. θα ήθελα να σώσω τα βιβλία μου αλλά θέλω κοντέινερ να τα μετακινήσω.

    θα ρίξω στη φωτιά το playstation μπας και δεν προλάβει να καεί.

    θα αρπάξω ένα κουτί πάμπερς και μια πιπίλα.

    και το λάπτοπ μου που έχω πάνω τις φωτογραφίες. αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέρεις τι? Σκεφτόμουν τι θα έπαιρνα αν καιγόταν το διαμέρισμα μου και μου πήρε και λίγη ώρα να σκεφτώ το σκληρό μου δίσκο. Όλα εκεί αντικαθίστανται. Αν όμως καιγόταν το πατρικό μου θα ήταν πιο δύσκολη η απόφαση. Αλλά τελικά θα έπαιρνα μόνο τις φωτογραφίες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω το project είναι unrealistic..επειδή νομίζω την ώρα που θα καίγεται το σπίτι σου εν θα έχεις χρόνο να σκεφτείς τι να πάρεις και τι να αφήσεις..έχω την εντύπωση οτι μπορεί να μην πάρεις τίποτα και απλά να τρέξεις να γλυτώσεις.

    αλλά If I were to have time να βρώ τι θέλω να πάρω μαζί μου θα έπαιρνα τον σκύλο φυσικά, το κινητό μου, τον external μου, 1 σακάκι jean και μερικά απο τα βιβλία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ θα έπαιρνα κωλόχαρτον. Τζιαι τη φωτογραφία του Μακάριου που έχω πουπάνω που το κρεβάτι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εμένα που έκρουσε το σπίτι μου,ευτυχώς οι σε σημείο να καταστραφούν όλα,τα έπιπλα του σαλονιού μόνο και ζήμιες σε ολόκληρο το σπίτι,και επείδή δεν ήμου σπίτι την επόμενη μέρα που το έμαθα και έπια να δω,τα πρώτα πράματα που έψαξα ήταν τα ρούχα μου και οι φώτογραφίες.

    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα.Ξεκίνησα να γράφω για τα πράγματα που θα ήθελα να σώσω,και το "if your house was burning"αγαπητέ μου με έκανε να επαναεκτιμήσω αυτά που έχω! Θενξ ντήαρ.Εν ολίγης μαζί μου θα έπερνα λεφτά,ρούχα και παπούτσια,το βαλιτσάκι της δουλειάς μου,το λαπτοπ μου,το οικογενειακό μου άλπουμ και μία εικονίτσα του Χριστού. Και όλα αυτά εννοείται σε 2΄.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μόνο τη φωτογραφία του Μακάριου; τα στέφανα εννε πουπάνω που το κρεβάτι σου Αχάπαρη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ατε τωρά έβαλες μας δουλείες πρωί πρωί. Θα κάμω ένα rescue plan για όλες τις έκτακτες και αναπάντεχες καταστροφές.

    Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πορτοφόλι,γυαλιά μυωπίας, ipod, external, labtop, φωτογραφική, σακάκι κ 2-3 βιβλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να μεν μας τύχει. Αν προλάβω να φκάλω τίποτε εκτός που τα pet, έννα πάω για μια αλλαξιά ρούχα και παπούτσια τζαι τον external.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. λεφτά, κινητό, λαπτοπ, γάτος, φωτογραφίες, γυαλιά μυωπίας, βρακιά.....φαντάζουμαι......

    τζαι τούτοι οι κύριοι πουπάνω που κρούζει το σπίτι τους τζαι έννα επέρναν τσεντούες τζαι καθυστερημένα δερμάτινα αμάνικα κλπ, νομίζω περιπαίζουν μας. εχτός αν μόνο τζίνα έχουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Mana
    Χμμμμ...αν είναι να καεί το σπίτι, ας περιμένει λίγο ούτως ώστε να μην χρειάζεστε τα πάμπερς. Έτσι θα μπορείς να σώσεις το playstation του Μοτορτζή. Όι α;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @drSpock
    Τελικά όλοι φωτογραφίες σκέφτονται νομίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Rania
    Μα ακριβώς το project είναι για να προετοιμάσεις τη λίστα σου που τα τωρά, να μεν βουράς τελευταία στιγμή τζαι να μείνεις με θκιό σιήλη...καμένα!

    Υ.Γ: μπορεί να καεί καλοκαίρι, το σακάκι το jean τί θα το κάμεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Αχάπαρη
    Τζίνην που γράφει ΖΗ έννεν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Μαρία
    Φωτογραφίες. Τείνει να γίνει στάνταρ στις λίστες όλων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Kou/pa
    Σαν pit-stop σε γκραν-πρι formula1 ακούστηκε αυτό με το χρόνο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Mana
    Τα στέφανα εν μες το σύνθετο. Δίπλα που τα καπνιστομέρρεχα δώρον της Χούντας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  19. Των φρονίμων τα παιδιά πριν καούνε κάνουν λίστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Ina
    Ρε μανία με το σακάκι! Μπορεί να είναι καλοκαίρι λέμε...πιάστε τζαι κανένα μαγιό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Defiance
    Ο external παίζει πολλά επίσης στες λίστες. Χμμμμ άραγε να κάμουμεν άλλο σενάριο για την περίπτωση που κρούσει ο external;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ρίτσα
    Αρέσκει μου που είσαι λιτή και περιεκτική :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Moonlight
    Ε ναι, διότι τζαι καμένος τζαι ξεβράκωτος πάει πολλά! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. exw mian aporia, sthn fwtografia #7 epiasen j ta rafkia mazi tou o typos ? epishs sthn #14 o pareas aerobolon epiaen alla skagia e3iasen dioti sanna j en 8wrw mesthn fwto, en jereme pou to efortw8hke...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. tpt apolitos...
    The roof, the roof, the roof is on fire,We don't need no water let the motherfucker burn,Burn motherfucker burn...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @evroskarseras
    Ε δικαιούται να πάρει τζαι τα ράφκια μαζί του άμαν θέλει ρε. Τα σκάγια έshει τα καμουφλαρισμένα μες το iPhone

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @invictus: hvres mou mian xrhsh tou iphone telika ! epeidh epistefka ws twra htan teleia mlkia syskeuh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...