Τρίτη, 31 Μαΐου 2011

Men Vs Women: μην το ψάχνεις, μάdeoς κόπος

15 σχόλια:

  1. χαχαχα..να κάμουν και ένα να μυρίζει άντρας μόλις γυρίζει απο το γυμναστήριο μετά που έκαμνε βάρη:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Rania
    Τζι ένα "Άρβυλα του στρατού" scent

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ χρησιμοποιώ το Axe Dark Temptation. Όνομαν τζιαι πράμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τις προάλλες επρόσεξα ότι στην Άλφαμεγα, ένα κομμάτι του ραφκιού που εν τα αρώματα εν που άλλην εποχή. Είshεν πάνω Attica, Pino Silvestre, Brut, Old Spice τζαι φρουτσιά για το ξιούρισμαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. attica ftw ! pshneis j loukanika amma laxei.

    to dove me to aggouri en kalo entwmeta3y epiana to ena diasthma. en 3imarizountai me oi fanelles sou jiame p en oi maskales.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @evroskarseras
    Τα αγγούρκα σκοτώνουν ρε! Μα εν ακούτε νέα; τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τωρά γιατί μου έδωκε μια χτιτζιοποθκιο μυρωθκιά ξαφνικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τζαι για τον κυπραίο που σέβεται τον εαυτό του η νέα μυρωδιά "καπνίλλα της φουκούς"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Αχάπαρη
    Ειλικρινά εν μπορώ να το καταλάβω. Πώς σου ήρτεν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Xippasmeni
    Μουττότσιουλλα deo roll

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εν τζαι το δικό μου μες σε τούτα γιούπιιιι!

    σhειρόττερα τζαι που τα αρωματικά τουαλέττας τα αντρικά!
    πάντα είχα την απορία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Moonlight
    Ποιόν εν το δικό σου; Το kilo; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. γκρρρρ εθυμίσετε μου τες διαφημίσεις της AXE που είναι οι πλεόν inappropriate, to say the least. Δεν αφήνουν τίποτε στη φαντασία, αλλά δείχνουν καθαρά διάφορους geeky μιτσιούς να καβλώνουν τζιαι να σπαρταρούν τζιαι μόλις βάλουν axe τρέχουν τους οι γεναίτζιες ταπισόν. Nεύρα.

    αντίθετα με την μούνλάιτ, εμένα αρέσκουν μου οι αντρικές μυρωθκιές (αρωμάτων, όι δρωματίλας τζιαι ποθκιών)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...