Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2011

Μίλα μου βρώμικα

14 σχόλια:

  1. Χα χα χα χα χα. Και μετά λεν αντιερωτικές τις γυναίκες. Σίγουρα εν κυπραίος ο τύπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήταν ενας τρόπος να της πεί:"σήκω και ξεβρώμισε το σπίτι αλλιώς θα σε..." χα χα χα!
    Καλημέρες!
    (μα καλά κι εσύ, 2παρά, μεταμεσονύχτιο, τέτοια πράγματα σκέφτεσαι;πα πα πα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. pampers me kaka, pampers me pishia, emetos apo gala...vlepis ime kai epikeri, ime kai ...vromiki..xaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Θέκλα Πετρίδου
    Πολλά ντεκαβλέ οι κυπραίοι τελικά α; χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ευαγγελία
    Καλημέρες ντήαρ :)
    Ε τέτοιες ώρες τί να σκέφτεται το πλάσμα; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @αστροναύτης
    Ελούθηκα ρε! Εν η μέρα μου που λούννουμαι σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @takeiteasy
    Κάντζιελλο σκονισμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @she demon
    χαχαχα αρέσκει μου που είσαι τζαι επίκαιρη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχα..ευτυχώς εν ήταν πολλά βρώμικο (επειδή εν η ώρα του πρωινού!) αλλά εχάλασε μου τα η she..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Rania
    Είδες α! Εγώ σκέφτουμαι σας αλλά χαλούν μας τα άλλοι χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευαγγελία το τώρα θα σε... δεν είναι απειλή, είναι υπόσχεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...