Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2011

Πάφου συνεννόησις

* "Στο στρατό, όσα πιο λλία ξέρουν ότι ξέρεις, τόσο το καλύτερο για σένα". Τούτη τη συμβουλή εδώκαν μου την πριν να καταταγώ. Ομολογώ ότι απολύθηκα που το στρατό τζαι μετά να συνειδητοποιήσω πόσο σωστή κουβέντα είναι. Έμαθα το the hard way που λαλεί τζι ο Εγγλέζος. Διότι κκομπιουτεράς μες το στρατό σημαίνει καταλάβεις ποούλλα / ξέρεις να σάσεις τα πάντα / εν προλαβαίνεις να πάεις να ππέσεις, έχουμεν δουλειές πας το κκομπιούτερ / τούτον ήνταλος δουλεύκειιιιιιι??? / γιατί μου το φκάλλει τούτον???? / δακτυλογράφα μου τούντα χειρόγραφα εσύ που ξέρεις κλπ κλπ


* Άμαν είσαι πολλύν τζαιρόν στον ίδιον τόπον βαρκέσαι. Όσο καλά τζαι να περνάς, βαρκέσαι. Οπόταν μιαν αλλαγήν μέσα-μέσα θέλεις την


Και μετά τα απαραίτητα εισαγωγικά, πάμεν στο θέμαν μας...

Είμαι που λες στο μαύρον ανάθθεμαν όταν έρκεται χαρτίν που την Μεραρχία (στην οποίαν υπάγετουν η Μονάδα μας) που ελάλεν ότι η Μονάδα έπρεπεν να στείλει έναν υπαξιωματικό στο ΚΕΝ Πάφου για εκπαιδευτή. Τζαι προχωρόντας τζι έναν βήμαν πάρακατω, εισηγούνταν να πάει ο υποφαινόμενος. Έμαθα το που έναν "σειράν" που ήταν μες τα γραφεία τζαι είδεν το χαρτίν. Εχάρηκα εν φαντάζεσαι πόσον που επιτέλους ήταν να αλλάξει νάκκον η καθημερινότητα μου. Ήταν να πάω κάπου αλλού εν πάσει περιπτώσει, έστω τζαι για λλίον τζαιρόν. Κάτι εν τζαι τούτον. Τζίνον το διάστημαν, ως "κκομπιουτεράς", ενεκατώννουμουν τζαι μες σε ένα γραφείο τζι έκαμνα "δουλειές" κάποιου αξιωματικού. Ο οποίος αξιωματικός είδεν το χαρτίν που ήρτεν τζαι επήρεν πρωτοβουλία τζαι έστειλεν άλλον χαρτίν με το οποίον ενημέρωννεν τη Μεραρχία ότι ναι μεν η Μονάδα θα έστελλεν υπαξιωματικό στην Πάφο αλλά όι εμέναν! Άμπα τζαι μείνει το γραφείον δίχα "χαμάλην"! Τζαι εννοείται ότι εμέναν εν μου είπεν τίποτε. Αλλά (once again) έμαθα για το νέο χαρτί που τον ίδιο "σειρά". Έπιαν με η πελλάρα. Καυκάν πας τον καυκάν τζαι απειλές πας τες απειλές (εννα τα κάμω κλαβέττες δαμέσα δα αν δεν με πέψεις), έπεισα τον τζι εκαΐλισεν να πάω στην Πάφο.

Πιάννω τζαι μιαν διανυκτέρευσην απρογραμμάτιστην, σάζω τζαι τα ππουρτού μου τζι είμαι έτοιμος για την Πάφον! Τη Μεραρχία δεν την ενημερώσαν ότι τελικά εν θα πάει ο "άλλος υπαξιωματικός" τζι εννα πάει ο Invictus, συνεπώς ούτε η Μεραρχία ενημέρωσεν το ΚΕΝ Πάφου.

Ξεκινώ που λες ντήαρ που τη Λάρνακα τζαι ισιώνω για Πάφο μερκές. Φτάνω στο ΚΕΝ Πάφου φορτωμένος με το σάκκο μου και τα λοιπά συμπράκαλα μου τζι έναν χαρτίν στο σιέριν με τα στοιχεία μου. Ήμουν ο τελευταίος που τους υπαξιωματικούς/αξιωματικούς που θα επαρουσιάζουνταν στο ΚΕΝ για εκπαιδευτές. Που τα μεγάφωνα του ΚΕΝ εκάμναν ανακοινώσεις "να παρουσιαστεί στο Διοικητήριο ο τάδε". Όπου "τάδε" ΔΕΝ ήταν το δικό μου όνομα.

Αφήνω που λες τα πράματα μου μες το θάλαμο, πιάννω το χαρτί μου τζαι πάω πάνω στο Διοικητήριο. Φκαίννω πάνω τζαι θωρώ μπροστά μου 3 τύπου να στέκουνται τζαι να μιλούσιν. Ο ένας ήταν με μιαν άσπρην ξιμάσχαλην φανέλλαν πουπάνω. Ακολουθεί ο εξής διάλογος μεταξύ εμού (I) τζαι του τύπου με την ξιμάσχαλην φανέλλαν (Ξ). Στην παρένθεση τζίνα που είπα πουμέσα μου:

Ι: Καλημέρα, είμαι ο Invictus τζαι ήρτα να παρουσιαστώ κλπ κλπ...είσαι του 1ου Γραφείου;

Σε τούτο το σημείο, ο τύπος με την ξιμάσχαλην εκοτσιήνησεν τζαι -ειλικρινά που σου μιλώ- σάμπου είδα τζαι λλίους καπνούς να φκαίννουν που τα φκιά του...

Ξ: ΕΙΜΑΙ Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΓΙΕ ΜΟΥ!!!!!! Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ!!!!!

Τζαι δώστου παουρκές τζαι κοφταρίσματα!

(ε τζαι πού έθελες να το ξέρω ρε τραουλλομάσιερον έτσι που σε θωρώ τίτσιρον; Έξερα σε τζι προχτές οξά εν οι αστέρες πας το μέτωπον σου;)

Ι: Ε πού να ξέρω; Χωρίς διακριτικά χωρίς τίποτε...
Ξ: ΠΩΣ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗ!!!!!

(ατού ο Γαβρίλης! Βάλε ολάν το πουκάμισον σου να καταλαβαίνει ο κόσμος ποιός/τί είσαι τζαι μεν λάμνεις!)

Ξ: ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ;;;;; ΠΟΘΘΕΝ ΕΡΚΕΣΑΙ;;;;;
Ι: Είμαι ο τάδε, που την τάδε μονάδα...ήρτα για εκπαιδευτής...έτο χαρτίν μου...

Διώ τους το χαρτίν, τσιεκκάρουν τα δικά τους τα χαρτιά, no match!
Τζίνοι είχαν άλλον όνομαν σημειωμένον ότι θα έρκετουν που τη συγκεκριμένη Μονάδα, εγώ έδωκα τους άλλον όνομαν.

Ξ: ΠΟΥ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΣΟΥ ΕΝ ΤΟΝ ΤΑΔΕ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ, ΟΙ ΕΣΕΝΑ! ΕΤΟ ΤΖΑΙ ΤΟ ΧΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑΣΙΝ!

(εν τζι εν να συνεννοηθούμεν με τον κούντουρον σήμερααααααααααα)

Ι: Ξέρετε...αρχικά ήταν έτσι το χαρτί, μετά άλλαξε τζαι μετά άλλαξε πάλε. Εν σας ενημερώσαν που τη Μονάδα μου ότι έγινε αλλαγή;
Ξ: ΝΑΙ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΜΑΣ. ΕΙΠΑΝ ΜΑΣ ΟΤΙ ΕΝ ΘΑ ΕΡΤΕΙΣ ΕΣΥ ΤΖΙ ΕΝΝΑΡΤΕΙ Ο ΤΑΔΕ!
Ι: Ναι αλλά μετά άλλαξεν πάλε τζαι αποφασίσαν να με στείλουν εμένα...όπως ήταν αρχικά η απόφαση. Εν σας ενημερώσαν;
Ξ: ΟΙ!

Τέλοσπαντον να μεν τα πολυλογώ, μετά που 2-3 τηλεφωνήματα στη Μεραρχία τζαι στη Μονάδα μοη, εκαταφέραν να εξηγηθούσιν τζι έφυα τζι εγώ να πάω να χρεωθώ όπλο κλπ. Για όσον τζαιρόν ήμουν στο ΚΕΝ, ο Διοικητής εθώρεν με με το μισόν του. Τζι εθώρουν τον τζι εγώ με το άλλον μισόν (μου).

Κλείνω την ώρα του εθνοφρουρού ανάρτηση με ένα γνωστό (ήντα πράμαν???) τραγούδι του Άκη Δείξιμου (του ποιού???) το οποίον μου είshεν κολλήσει την τότε εποχή. Μέχρι σήμερα παραμένει άγνωστη η αιτία του κολλήματος του εν λόγω άσματος, Ιωάννα δεν υπήρξε ποτέ στη ζωή μου.

Το συγκεκριμένο τραγούδι που λες (το "Καληνύχτα Ιωάννα") ήμουν πεπεισμένος ότι εν είshεν άλλον πλάσμαν που να το ξέρει (πέρα που τον ερμηνευτή). Μέχρι που μιαν ημέραν άκουσα κάποιον λοχία να το τραγουδά στη σκοπιά. Για όσον τζαιρόν ήμουν στην Πάφο, εκαληνυχτίζαμε μαζί τες Ιωάννες με το συγκεκριμένο λοχία.

24 σχόλια:

  1. τι είναι οι κλαβέττες άραγε?

    εν άκουσα ποττέ ούτε τον Δείξιμο (μα εν όνομα και τούτο?) ούτε την Ιωάννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. You're in the army now
    Oh, oh, you're in the army now

    να ποιο τραγούδι ταιριάζει στη σημερινή ανάρτησή σου.

    http://www.youtube.com/watch?v=GXpF2xMlZyQ

    Ράνια οι κλαβέττες είναι τα μικρά ξύλα που κάμνουν τα καλούπια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι σειρά είσαι; Απλά για να καταλάβω ποιός ήταν ο διοικητής σου (εκτός και αν δεν σε πειράζει να μας πείς ποιος ήταν!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Epitelous tziai mia kali istoria pou to strato..giati oi alles oulles pou akouw en tsas prixtikes...protimw na tous akouw na miloun gia mappa pou en katexw!!!!
    oso gia to tragoudi pou vales...KSERW TO TZ EGW...n'anisixisw?
    p.s. exei kairo na kamw sxolio logw texnikwn provlimatwn:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο κείμενο! Γέλασα όσο τίποτε! Πάντα τέτοιες ιστορίες να μας γράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Rania
    Για τες κλαβέττες απάντησε σου η Mana!
    Μα να μεν ξέρεις το Δείξιμο...τς τς τς :Ρ
    Μπαϊ δε γουέϊ, αν δεν με κερατώνει η μνήμη μου, ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης ήταν "δάσκαλος φωνητικής" σε ένα που τα talent show που επαρουσίαζεν παλιά ο Μικρούτσικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Μάνα
    Τζίνον έβαλα το σε άλλη στρατιωτική μου ανάρτηση :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @chrys
    Είμαι 77Β αλλά υπηρέτησα με την 80Β λόγω της αναστολής που είχα πιάσει. Αννέν για το διοικητή του ΚΕΝ Πάφου που λαλείς, ούτε που αθθυμούμαι πώς τον ελαλούσαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @EaglEye
    Οι ιστορίες με το στρατό εν τελιώννουν ποττέ! χαχαχα
    Τους τελευταίους 6 μήνες της θητείας μου είχα πιάσει μετάθεση τζαι τζιαμέ έζησα πράματα τζαι θαύματα...θα τα αναρτήσω εν καιρώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Anti-Christos
    Άλλο να στα λέω κι άλλο να τα ζείς! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. xaxaxaxa. Για τις κλάβέττες απάντησε μου η Μάνα but what is τραουλλομάσιερον?

    Να υποθέσω επίες ΑΤΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Ina
    Το "τραουλλομάσιερον" προσθέτει τζίνο το "κάτι" στο "τράουλλε" που ετοιμάζεσαι να πεις κάποιου άνευ υποθέσεως. Ναι, να υποθέσεις ότι επήα ΑΤΙ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. για κάποιο περίεργο λόγο αρέσκουν μου οι ιστορίες από τον στρατό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ θα σταθώ στον "σειρα" με τα ίνσαιντ ινφορμέιshιον.....Ήταν ο Χλαπάτσας της υπόθεσης;;;

    Πολλά ωραία ιστορία...τι τραβάτε τζαι εσείς οι κομπιουτεράδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πέρκει να εμοίραζε τζαι φυλακή σε όσους εν ήταν ευπρεπώς παρουσιασμένοι ο διοικητής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Ουφ!
    Αγαπημένο θέμα συζήτησης σε μια αντροπαρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Πρασινάδα
    Ήταν απλά γραφέας στο γραφείο όπου έρκουνταν τέθκιου είδους χαρτιά. Τζαι επειδή είχα τζι εγώ πάρε-δώσε με τα γραφεία, ενημερώθηκα εγκαίρως!

    Πολλά τα bytes των βασάνων μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Defiance
    Μα ποιός να μοιράσει φυλακή για "μη ευπρεπώς παρουσιασμένους" ρε; Ο φέρων άσπρην ξιμάσχαλην φανελλούν; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. mana mou re invictus ime siouri oti an imoun antras tha esimpasxa mazi sou pio polla...exete to katitis sas esis oi antres me ton strato. anyways, xerome pou telika o titsiros en sou evale filaki or something

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @she demon
    Μόνον ένας μου έβαλε φυλακή στο στρατό τζαι τζίνος που "πίκκα" χαχαχα
    Άλλη ιστορία τζαι τζίνος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χαχα μλκ έχουμεν πολλά κοινά.

    p.s: το τραουλλομάσερον ήταν το μασαίρι που "εκόφκαν" τους τραούλλους. παλιά αγαπημένη λέξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @evroskarseras
    Ήντα κοινά έχουμεν ρε; Είshες τζι εσύ πάρε-δώσε με σκούλλους τίτσιρους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 1. κοππιουτεράς τζαι τάχα πρέπει να μείνεις δαμέ.

    2. ήρτεν μου για εκπαιδευτής. έκαματα τζαι γω κλαβέττες αλλά εταίσαν μου την τελικά. επαρέτησα τα κκκοπιουτερικά όμως τζαι ήμουν χάππι.

    3. το τραούδιν έβαλλε μου το ενας παρέας στο στρατό επειδή τότες εκάηκα με μιαν ιωάννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @evroskarseras
    Πάλε καλά που εν εκάηκες για καμιά Μαρούλλα τζαι να σου βάλλουν να ακούεις το "Ρούλλα μου Μαρούλλα μου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...