Σάββατο, 25 Ιουνίου 2011

Αυτά είναι combos!

16 σχόλια:

  1. χαχαχα! Εν φρομ ρίαλ λάιφ η φώτο;; εν το σhερι σου σου; Οξα όνειρο θερινής νυχτός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Prasinada
    Όι έννεν το shέρι μου μου :Ρ
    Εν shέριν άλλου άλλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φκαίνει τζιαι σε κόμπο ζιβάνα-σιουσιούκκος;
    το λέγομενο πακέττον-τσίλλιμαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οκέι εκάμαμεν ένα τάιπο!! χαχαχα

    @Ποστ πατένταρε την ιδέα σου!! Μιλούμε θα γίνεις πλουσια τζαι ποιος την χέζει την αίρεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ή ούζο-τσαρτελλούα (όι τσαρτελλούι).

    Κούννες αρ σο λαστ γίαρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @invictus: πάντως αν ήταν το σhέρι σου ρε ήταν να σου κάμω προβλημα για το γρασίδι να κάμεις έναν έλεος !

    +πππόστ +1 moonlight

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @postbabylon
    Ή ζιβάνα-παστόσυκον ή ζιβάνα-κκιοφτέριν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Πρασινάδα
    Επιστήμονας άνθρωπος τζαι να μου κάμνεις τάϊπο; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Moonlight
    Κούννες αρ σο λαστ γίαρ.

    χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @evroskarseras
    Εν η αλήθκεια σηκώννει νάκκον κούρεμαν το γρασίδιν του τύπου! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. που τα πουλούν? we could use some at the beach! να φωνάζουμε 'παγωμέεεενη' και 'κουννούες δώρο'΄!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Κωνσταντίνος Καντακουζηνός
    Τέτοια πίνανε στο Βυζάντιο; Μήπως να ψάξουμε για κανα combo Νέκταρ/Αμβροσία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Rania
    Θα αφοδευτούμε του ευρώ! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. γιατί ρε εν περσινές οι κούννες? εν ληγμένες?

    εμένα πάντως άρεσε μου, θέλω, αν έσιεις πέψε μου καμιάν δωδεκάδαν φορ στάρτερς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Neerie
    Φορ στάρτερς; Ύστερα να συνεχίσω με τσαμαρέλλαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...