Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2011

Come on let's tweet again!

Εθκιάβασα για το That can be my next tweet! στο μπλόγκ του φίλου του TwistedTool τζι επειδή αφόδευσα γέλιον, έμπηκα να το τεστάρω με το δικό μου το twitter account. Θα προσπαθήσω να ψάξω να έβρω τη λογική που κρύβεται πίσω από τα tweets που σου κάμνει generate. Δεν μπορεί...κάποια λογική θα υπάρχει...


Έχουμε και λέμε:

  • Ατάκες του μαστού:  Είναι μόνο από ένα ζώο; Είμαι σίουρος ότι ο Βασιλικός Γάμος ΔΕΝ το...
Ο μαστός ενός συγκεκριμένου ζώου μιλά, οι ατάκες του
εν Βασιλικές τζαι γαμούν!


  • We will be to smile. Χριστός Ανέστη:   Υ.Γ: αλαβρά-αλαβρά με τα χέρια: Έτος 1973 - Ποιός καθορίζει τί θα.
Αληθώς ο Κύριος τζι εμείς καλώς σας ήβραμεν! Α, τζαι αλαβρά-αλαβρά
με τα χέρια...έshει που το 1973 που το καθορίζουμεν


  • On the lights As they fell all not gonna get no sleep?
Ε άμαν ππέσουν τα φώτα ήνταλος εννα τζοιμηθείς σιόρ;



  • 365 μέρες το Royal gossip θα μιλήσουμε έννεν σάννα τζα... 365 μέρες μετά...
Του χρόνου, θα μιλούμεν για ένα χρόνο για
Royal gossip. Simple as that!


  • Προς αποφυγή παρεξηγήσεων...: Να κάμουμεν τζαι βολεύκουν σε ένα χώρο στάθμευσης.
Ε να μεν παρεξηγηθούμεν τωρά για έναν πάρκιγκ σιόρ...


  • Ζάπιγκ: Κόφκεις το πλένω και πράμα!!!: Έτοιμος; Μπες εδώ] κι είχα τ' όνειρό μουυυυ το έργον!
Έννεν ανάγκη να πλύνεις το πράμαν τωρά ολάν!
Εν το καταλάβεις ότι κόφκεις μου το όνειρο που
είχα για το έργον;


  • Moving stuff: - Παπά υπάρχουν όντως tooth fairies? - Ναι ναι, μια φυλή στο τσακ μπαμ και τί είπαμε ότι?
Ναι γιε μου, τα tooth fairies εν μια φυλή...κάτσε να δείς πόθθεν ακριβώς...
τώρα τζι εννα μου έρτει στο τσακ μπαμ


  • Πάμεν να δολοφονήσει πολιτικά τον Jonah Falcon... Η βούρτσα δώρο?
Ζάβαλλι μου Jonah μου τζι εννα σου μείνει η βούρτσα τελικά.
Εμπλέξαμεν τες βούρτες με τες πούτσες τζι εχτάραμεν τους κώλους μας...


  • Εν πορδαίς και τί είπαμε ότι ψάχνεις για ποιό λόγο χρειάζεται τα Prada!: Τί σημασία έχει αν είσαι στο!
The devil farts wearing Prada


  • Απορίες: Εφόσον η Mana άφησε τις έρευνες και υπάρχει μόνο 21 ετών, μοντέλο και πράμα!!!
Η Mana επαρέτησε τες έρευνες γιατί αποφάσισε στα 21 της
να κάμει καριέρα ως μοντέλο


  • Tool - Παπά υπάρχουν όντως tooth fairies? - Ναι ναι, μια είδηση όπως την Eolica... Notes on Lost...
Ναι ρε TwistedTool, υπάρχουν tooth fairies λαλούμεν!
Εν όπως την Eolica απλά κάποτε χάννουνται μες τες σημειώσεις


  • Άξξιππα! Κάμνε πως βιάζεσαι τζι εννα το Royal Wedding ήταν κυπριακός: Η Δρακούνα ισχυρίζεται ότι μας για?
Τέλειωννε Ερμούλλα να πα να σιερετήσουμεν τζι εννα ποσπαστεί
ο Roylal Cyprus Wedding. Έτσι ισχυρίζεται η Δρακούνα


  • This is wrong: Οι γυναίκες ξέρουν να δεις...είναι απλό το μίξερ ολάν;
Μύθος: οι γυναίκες ξέρουν πόσο απλό είναι το μίξερ


  • Ατάκες του Μητσοτάκη από μια φυλή στο μυαλό μου εννα φύω!?
Μεταξύ μας, αν ο Μητσοτάκης εδημιουργούσε φυλή
στο μυαλό μου, τζι εγώ ήταν να φύω!


  • Εν πορδαίς και περιεκτικό. Ψηλά τα 32. Εν μπορώ να είσαι προετοιμασμένος!
Κλάννε μου περιεκτικά τζι εν πειράζει που είσαι 32 χρονών γομάριν.
Α, τζαι btw...εν μπορώ να είσαι προετοιμασμένος! Εν έshει action...


  • Ο ξιππαστής: Νιώθω λλίον περίεργα ντήαρ. Εξεκίνησα για να πνάσουμεν τζι έναν άντρα;: Ντέμιτ! Got milk?
Ντέμιτ! Φακκά μου άμαν ξεκινάς για να πνάσεις τζαι τελικά
λείφκεσαι το γάλαν!


  • Προς αποφυγή παρεξηγήσεων...: Να γιατί όλοι θέλουν να ξανακούσω μουσική" από τρίχες!: * καλό ταξίδι φίλε.
Η μουσική (από τρίχες) λύνει κάθε παρεξήγηση


  • A Book of not knowinghow to build bigger and A: Q: Should I saw the sign...
Αχ, τζι εν εκρόστηκα της ταπέλλας...


  • Men Vs Universe: Programming today is wrong: Οι γυναίκες ξέρουν να γράψω ένα ζώο; Είμαι σίουρος ότι ΔΕΝ?
Ντέμιτ! Δηλαδή είμαστεν σε λάθος κλάδο;
Εγώ πάντως είμαι σίουρος ότι τα ζώα δεν ξέρουν
να γραφτούν μόνα τους


  • - Και τώρα τί είπαμε ότι ψοφάς για καινούρια παπούτσια. Αλλάζει η ευχή, η δουλειά μου έναν κάμνουν θκιό?
Η δουλειά μου είναι να ευχηθώ να σου κάμνουν τζαι
τα θκιό παπούτσια


  • Για να ψάχνεις σ' έναν Μαραθώνιο;, ρώτησε μια μελωδία την κανονική ροή των αναρτήσεων μας για μεγέθυνση.
Η μελωδία του Πατίνιου ρώτησε την κανονική ροή των
αναρτήσεων: "μπορείς να μεγαλώσεις λίγο;"


  • Απορίες: Εφόσον η Mana άφησε τις κουρτ... Κι η δουλειά πολλή Previously on Lost... Έτσι ένι κουμπάρε...
Έτσι ένι κουμπάρε...η Mana άφηκεν τζαι τες έρευνες, άφηκεν
τζαι τις κουρτ...ας όψετε το μόντελιγκ που εχάθηκεν previously!


  • Έκτακτο ανακοινωθέν: Κυρίες και το πλένω και βουαλά: γράφτα από ένα Κινέζο seller του Ομπάμα: Here it is.
Βουαλά Mr. Obama. Πλυμμένον γυαλλισμένον το κινέζικον σου


  • I think part of not knowinghow to immediately clear your words. Change your boyfriend is the right one?
Εν σωστός ο boyfriend σου οξά να τον αλλάξεις;
Πάντως καθάριστα λόγια σου πριν αποφασίσεις οτιδήποτε


  • Καθρέφτη καθρεφτάκι μου: Ερώτησεν ο Μισιαρός για να κυκλοφοράς με λερωμένα παπούτσια!
Αν πει ΟΚ ο καθρέφτης καθρεφτάκης εν έshει πρόβλημαν Μισιαρούδιν!

15 σχόλια:

  1. Μα πάλαι πρώτη!! (είμαι πολλά αθκιασερή ή βάλλεις πολλά ποστς!). ΕΙλικρινά θκιαβάζοντας τα πρώτα tweetts και παραλείποντας την εισαγωγή (γιατί βαρκούμαι τις εισαγωγές) επίστεψα ότι έχασες τον τέλεια! Μετά εκατάλαβα περίπου τι γίνεται. Να φανταστώ ότι το tweeter όνομα σου είναι ινβίχτος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Eólica
    Είσαι πολλά αθκιασερή! Ας μεν το αναλύσουμεν περεταίρω :Ρ
    Όι ντήαρ, το tweeter όνομα μου εν oilaomon. τς τς τς κότζια εικονούιν έχω πάνω δεξιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έχασα επεισόδια και δεν καταλαβαίνω γρι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Mana
    Όι. Απλά έκαμες (τζι εσύ) skip την εισαγωγή! grrrrrrr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Men Vs Universe: Programming today is wrong: Οι γυναίκες ξέρουν να γράψω ένα ζώο; Είμαι σίουρος ότι ΔΕΝ?

    Ορκίζουμαι έσshει 5 χρόνια που το λαλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ERM...AN SOU PO EN EKATALAVA EN TZE NA PARAXENEUTIS ENNEN?? POTE EN NA ARXISOUME MATHIMATA IPAMEN DASKALE?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @she demon
    Μεν με νεκατώννετε με δασκαλιτζιήν! Τούτη εν δουλειά δική σας :Ρ
    Μα ήνναμπου εν εκατάλαβες σιορ; Μα κανένας εν έδωκεν σημασία στο introduction τελικά; ούφφου πλεον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εγώ εκατάλαβα Invictus μου (επειδή είχα διαβάσει ήδη το post του twisted και έκαμα το και στο δικό μου το twitter! - όι για να μεν νομίζεις οτι κόφκει παραπάνω ο νούς μου δηλαδή)

    επροσπάθησα και εγώ να έβρω καμμιά λογική αλλά εν έχει..απλά κάμνει select random parts που previous tweets! αλλά έχει πολύ πλάκα..το σάββατο την νύχτα είδα 5-6 να το δοκιμάζουν (φαντάζουμαι όλοι είναι φαν του twistedtool!) και είχε πολύ γέλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ρε αμμά ούλλοι έσhετε ποστούντο τουίτερ ? άλλην δουλειάν έν κάμνετε ? εκάμαμεν άρων-άραων φέισπουκ, εκάμαμεν λινκτ ιν (έσβησα το), έκαμαμεν ως τζαι πλόκ, εκάμαμεν γιούτουπ... ίνταλωςτα προκάμνεις δλδ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @evros..ε μα και το social networking θέλει και τον προγραμματισμό του μην νομίζεις:p

    aside from joking το twitter έχει πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ήταν να αναλύσω τζιαι γω τες δικές μου, αλλά ενύσταζα!

    Όπως τζιαι να'shει, εν EPIC!!

    Okay, τωρά πιστεύκω στες ττουθ φέρις :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Rania
    Έshει παshιαμάν πολλύν ναι χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @evroskarseras
    Ε ήντα ρε, εννα κόψουμεν πίσω;

    @koutsiMaria πε του τζι εσού ολάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @TwistedTool
    Epicly ανυπόθετα! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...