Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011

Όλα της πτήσης δύσκολα κι η Cyprus Airways εκπτωτεύει!

Θυμάσαι φαντάζουμαι την ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΗ προσφορά που είχε εξαγγείλει η Cyprus Airways πρόσφατα. Είχα κάμει τζαι σχετική ανάρτηση επί του θέματος. Παίρνεις ένα εισητήριο για Αθήνα/Λονδίνο/Μάντσιεστερ Γιουνάϊτετ και παίρνεις ακόμα ένα στη μισή τιμή. Τέλειο; Καλάν περίμενε, μεν χύσεις ακόμα...

Επειδή λοιπόν η Ινβικτοοικογένεια θα επισκεφτεί τη μητέρα πατρίδα, εμπήκα στο σούπερ-ντούπερ σάϊτ της Cyprus Airways τζαι έκλεισα τα εισιτήρια μας. Εδοκίμασα τζι έκαμα τη διαδικασία τζαι πριν την επίσημη έναρξη της προσφοράς τζαι μετά. Εν επρόσεξα ιδιαίτερη διαφορά στην τιμή, ούτε έδωκα ιδιαίτερη σημασία για να είμαι ειλικρινής. Εν πάσει περιπτώσει, τα εισιτήρια μας τζαι για τους 3 μας εφκήκαν €537,49

Ανάδοξεν μου όμως ντήαρ...
Τζι αν έπρεπεν να κάμω κάτι για την προσφορά τζι εν το έκαμα; Ήταν να γλυτώσουμεν μισόν εισητήριο! Μέχρι που ξαναμπαίνω στην ιστοσελίδα της Cyprus Airways όπου εκεί πλέον έντρομος βλέπω ότι υπήρχε ειδικό banner για την προσφορά, το οποιό banner άμαν το έκαμνες click έπαιρνεν σε σε άλλη σελίδα για να κάμεις την έρευνα σου για εισητήρια. Ένιωσα τη γη να χάνεται κάτω που τα πόθκια μου...ζαλίζουμαι...φέρτε μου λλίο νερό...ευτυχώς που εκάθουμουν...

Εφάμεν την λαλώ. Επήεν τζι η προσφορά, επήαν ούλλα! Πώς την έπαθα σαν αρχάριος; Ποιός, εγώ! Που έφαα το ίττερνε με την κουτάλαν την Thomas Rosental που εδίαν η Άλφαμεγα δώρον έναν φεγγάριν...αλί αλί και τρισαλί κι οϊμένα παρθενικέ...

Κάμνω την καρκιάν μου πέτρα τζαι μπαίννω να ξανακάμω search για εισητίρια, με την προσφορά σε ισχύ τούντη φορά. Τρέμουν τα shέρκα μου...το τροχούϊν του mouse κινείται με δυσκολία...δρώννω...το στόμα μου εξέρανε τζαι η ανάσα μου εν με κανεί. Πατώ το banner. Θκιαλέω τες ημερομηνίες που είχα ήδη κλείσει, τα άτομα, τον προορισμό, κλείω τα μμάθκια μου τζαι πατώ "αναζήτηση"...

Βρίσκω τες ίδιες ακριβώς πτήσεις. Τες ίδιες ακριβώς ώρες. Τα ίδια ακριβώς αεροπλάνα.
Next...next...α μάλιστα, δαμέ είμαστεν. Πόσα;;;;;;
€544.49 !!!  Όι τζαι πολλά σπουδαία προσφορά α;
::αμήχανον κνήσμαν κκελλές::

Πάω πίσω...θκιαλέω άλλο συνδυασμώ ωρών/πτήσεων. Μάλιστα...με τες ίδιες ημερομηνίες, για τον ίδιο προορισμό έshει αλλό μιαν επιλογή η οποία απλά έshει διαφορετική ώρα επιστροφής. Τζαι πόσα εν τούτον είπαμεν; €514.49
Α μπράβο! Τωρά μιλάς! Τούτη μάλιστα φίλε μου, είναι προσφορά!
23 ολόκληρα ευρώ πιο φτηνό που το πακέτο που έκλεισα χωρίς την προσφορά.


Αν ήταν δαμέ ο κόζεν Λάρυ, ήταν να κάμουμεν το dance of joy.

Αφιέρωσα 7 λεπτά προσπαθώντας να σκεφτώ όλα όσα θα μπορούσα να γοράσω/κάμω με τα 23 ευρώ που επέταξα μη εκμεταλλευόμενος την ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΗ προσφορά της Cyprus Airways (1 + μισό δωρεάν my ass). Τζαι έκαμα το τούτο σαν αυτοτιμωρία που εσιάσιαρα να κλείσω χωρίς να εκμεταλλευτώ την προσφορά της Cyprus Airways η οποία εν θυμούμαι αν το είπα αλλά είναι ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΗ!

Νιώθωντας λοιπόν €23 πιο φτωχός έκλεισα τον browser...



Τζαι πάμεν τζαι στο υπόλοιπο μισό του τίτλου...
Διαβατήρια...πόσον chance έshει δηλαδή να αποφασίσεις να ταξιδέψεις μετά που χρόνια τζαι να μέννεν ληγμένα τα διαβατήρια; Ακριβώς!
Το διαβατήριο μου εμένα εν ήταν ληγμένο διότι είχα το ανανεώσει πέρσι. Της γυναίκας μου ληγμένο. Το μωρό φυσικά εν είshεν. Καλάν, εννα την "γράψουμεν πας το δικό μας" όπως εκάμναν τζι οι γονιοί μας παλίά για λλόου μας εσκεφτήκαμεν. Χα! Επεριπαίξαν σε Invictus μου! Πλέον είμαστεν μια Ευρώπη και ως τέτοια πρέπει να συμπεριφερόμεθα. Τζαι επειδή ακριβώς είμαστεν μια Ευρώπη, το μωρό θέλει δικό του διαβατήριο! Άσσιοϊλέ!

Συνάουμεν το χαρτολόϊν μας, κάτι πιστοποιητικά γεννήσεως, κάτι πιστοποιητικά γάμου, ταυτότητες κλπ τζαι κανονίζουμεν να πάμεν για τα διαβατήρια. Τζαι επειδή ακριβώς είμαστεν μια Ευρώπη, για να γινεί άμεσα η δουλειά σου θέλει νάκκον κούντημαν το πράμαν...συνεπώς δεν επήαμεν στο Κέντρον Εξυπηρέτησης του Πολίτη αλλά στην Επαρχιακή Διοίκηση όπου τζιαμέ κάποιος γνωστός θα έβαλλεν νάκκον μέσον να ποσπαζούμαστεν νάκκον γληορήττερα.

Εν πάσει περιπτώσει, να μεν τα πολυλογώ, επήαμεν σε μιαν υπάλληλο η οποία ήταν "μιλημένη" τζαι επερίμενεν μας, έδωκεν μας τες φόρμες να τες συμπληρώσουμεν τζαι να πάμεν για φωτογραφίες με την "ειδική φωτογραφική". Συμπληρώννουμεν τες φόρμες τζαι πάμεν τζιαμέ που διάς τα χαρκιά τζαι πληρώνεις τζαι περιμένεις τη σειρά σου για να σε φωτογραφίσουν.

Περιμένοντας στην γραμμή, εξυπηρετείται ένας μεσήλικας κύριος ο οποίος έθελεν να φκάλει άλλες ταυτότητες για τζίνον τζαι τη γυναίκα του γιατί "οι φωτογραφίες εν ήταν καλές". Δια τες φόρμες του, τζι αρκέφκει η υπάλληλος να χτυπά τα στοιχεία πας το κομπιούτερ. Ακολουθεί ο εξής διάλογος (Υ=υπάλληλος, Κ=κύριος, Π=προϊστάμενη)

Υ: Ημερομηνία γέννησης στο κομπιούτερ λαλεί 2 Αυγούστου της τάδε χρονιάς
Κ: Εεεεε...ε κοίτα βασικά εν 2 Αυγούστου που εγεννήθηκα...
Υ: Δαμέ εγράψετε άλλην ημερομηνία!
Κ: Εεεε...επειδή έγραφεν έτσι τζι είπα να το βάλω τζίνον αλλά εν το 2 Αυγούστου το σωστόν όμως...
Υ: .....

Προχωρά η υπάλληλος τζαι πάει στα στοιχεία της γυναίκας του...

Υ: Χρονολογία γέννησης της συζήγου εν το 1928;
Κ: Ναι...
Υ: Στο κομπιούτερ λαλεί 1938!
Κ: Εεεεε...όι όι εν το 1938 το σωστό!
Υ: Δαμέ εγράψετε 1928...
Κ: .....
Υ: Μισό λεπτό παρακαλώ....

(Φωνάζει μιας προϊστάμενης)

Κ: Κυρία Κίκα έshεις τα βιβλία της Κλήρου; Γιατί έχουμεν μια διαφορά στην ημερομηνία γέννησης...
Π: Πόση διαφορά;
Κ: 10 χρόνια!
Π: !!!!!!!!!
Κ: .......


Τωρά εκατάλαβα γιατί οι παλιοί εγράφαν τες ημερομηνίες γέννησης πας τα αρμάρκα...για να αποφεύγουν τέθκιου είδους παρεξηγήσεις. Εγώ τωρά τί να σου πω ρε μάστρε...το λλιόττερον που μπορώ να κάμω για σένα είναι να σου το δείξω τούτον τζαι μπορεί να σου χρειαστεί:



Βρίσκεις το [δαμέ]


Τζαι όταν ετέλιωσεν ο κύριος που εν ξέρει πότε εγεννήθηκεν ούτε πότε εγεννήθηκεν η γεναίκα του, ήρτεν η σειρά μας. Χάτε τωρά...στήσε την Πριγκηπέσσα πας την καρέκλα τζαι βάρτην να μείνει έναν τόπο τζαι να θωρεί τη κάμερα για να την φκάλουν φωτογραφία.

::flash::
Υ: Ξανά αγάπη μου και κοίταζε εδώ στο κέντρο...


::flash::
Υ: Ξανά αγάπη μου αλλά μην κλείσεις τα ματάκια σου...

::flash::
Υ: Ξανά αγάπη μου και έλα λίγο πιο μπροστά...


::flash::
Υ: Ξανά αγάπη μου και κοίταζε μπροστά, όι τη μάμμα...


::flash::
Υ: Ξανά αγάπη μου και κοίταζε ευθεία, όι πάνω...

Καμπόσα flashes μετά, εκαταφέραμεν τζι εφκάλαμεν φωτογραφίαν καλήν.
Χάτε πάω να σημειώσω τες ημερομηνίες γέννησης μας πας το αρμάριν καλού-κακού...να μεν μας έρτει κανέναν ντεζιαβού σε καμιάν 30ρκάν χρόνια τζαι να γυρεύκουν τα κκιττάπια να μας έβρουν...

23 σχόλια:

  1. κόστος για τα διαβατήρια πόσο; σίγουρα πολύ περισσότερα από 23 ευρώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα..μάνα μου τον κύριο που δεν θυμάται τα γενέθλια!! είχεν και η γιαγιά μου τις ημερομηνίες γραμμένες στο ερμάρι..

    με 23 ευρό βάλεις πεζίνα και πάεις θάλασσα να δείς το γαλάζιο της για να σου φύουν τα νεύρα που έχασες έτσι προσφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί εν πάεις με Aegian? Οξα εν θέλεις να πετάξεις τώρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατί εν πάτε με ταυτότητα; Έννεν ελλάδα που πάτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. nai ekalipsen me h eolica, alla h pringipessa en mitsia gia na eshei tautotita, enne sta 12 pou fkalloumen?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. a tziai kati allo:

    H cyprus airway (pou ekama tziai ypallilos ths ena feggari) na piaei ta @@ ma´s me tes kolotimes ths.

    auta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η C.A. εν φανερό που το επίπεδο των "εξαγγελιών προώθησης" των προιόντων τους ότι έχουν πολλήν ζωή ακόμα. Αν δεν φανούμε κολόφαρδοι και τα επόμενα δύο χρόνια δεν τους βλέπω καλά. Με τέτοιες ηλιθιότητες αντιμετωπίζουν πολλές κυπριακές εταιρείες την κρίση. Κεντικελενίστικα με πτυχιομαλθακίες και οδηγούς αντιμετώπισης οικονομικών κρίσεων από το internet!! Σαν να τζιαι θύμωσα λλίο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Invictus: συμφωνώ με την εόλικαν ρε. επίσης ταξιδέφκω με ταυτότητα τζαι αγγλία τζαι ελλάδα τζαι πρόβλημα εν εκάμαν. Φυσικά κοντοστέκουνται νάκκον επειδή φαίνεται πως την ετύπωσα που το κοπιόυτερ αλλά πιάνουν την.

    όσον αφορά κ.α συμφωνώ με την ππππππόστ. εμέναν έν επιάσαν τα @@ μου ακόμα δυστυχώς (αν τζαι πολλά εννα το ήθελα για να είμαι ειλικρινής εγνώρισα μιαν αεροσυνοδό των κυπριακών κάποτε τζαι ήταν όμορφη κοπέλλα) αλλά επιάσασιν το κώλο μου καμπόσες τζαι είπα κανεί. επίσης νομίζω αρκέψαν τζαι κάμνουν σκέδια για τα κιλά τωρά τελευταία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Mana
    €70 για τη γυναίκα μου, €45 ευρώ για την κόρη μου
    Definitely περισσότερα που τα 23 ευρώ της "προσφοράς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Rania
    Να πιάει το birthday recovery kit να μεν έshει πρόβλημα! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Αχάπαρη
    Η aegean ήταν πιο ακριβή! Άσε που δεν θέλω να πετάξω τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Eólica
    Εγώ τζαι η γυναίκα μου πάμε με ταυτότητα. Η Πριγκηπέσσα μου όμως εν έshει ταυτότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @postbabylon
    Βασικά να πιάει τ' @@ μας με τους "φόρους και λοιπές χρεώσεις"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @takeiteasy
    Η περίφημη "προσφορά" τους αναφέρεται σε 50% έκπτωση στο ναύλο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση εν 23 ευρώ να πάεις τζαι 23 ευρώ νάρτεις το ναύλο οπόταν χαρίζουν σου το 50%, εξού και τα 23 ευρώ της "έκπτωσης". Τωρά πώς γίνεται τα 46 ευρώ του ναύλου (23 να πάεις τζαι 23 νάρτεις) να γίνουνται 180 περίπου με τους φόρους εν άλλου παπά ευαγγέλιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @evroskarseras
    Είπαμεν τα για την ταυτότητα ρε...το μωρό εν έshει ταυτότητα. Τζαι όι, εν μπορεί να ταξιδέψει με το πιστοποιητικό γεννήσεως της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ινβίκτε: Αυτό εννοώ - μιλούσαν για το ναύλο όταν ο περισσότερος κόσμος το ταυτίζει με το "εισιτήριο". Με μία ανειλικρινή μαρκεττίστικη προσέγγιση κολλεγιακού επιπέδου μέχρι που θα φθάσουν - και ποίοι τσιαμπάες εν τους πκιερώσουν τα σπασμένα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @alexandros
    Η πιο φτηνή επιλογή που μου διά για τες μέρες που θέλω είναι:

    £482.50 ή €546,50

    Πάλε εν πιο πολλά που τζίνα που ήδη έδωσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @takeiteasy
    Μα εν τούτο το θέμα. Ο παραπάνω κόσμος ακούει "50% το δεύτερο εισητήριο" τζαι πετάσσεται ίσια πάνω που τη χαρά του. ΜΑ ΠΟΙΟΝ ΠΕΡΙΠΕΖΕΤΕ ΟΛΑΝ?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θυμήστε μου κάποιος γιατί εν φκάλλουμεν ταυτότητα στα μωρά μόλις γεννηθούν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @TwistedTool
    Το πιο αστείο της υπόθεσης είναι το εξής: πάνω στο πιστοποιητικό γεννήσεως που φκάλλεις του μωρού μόλις γεννηθεί ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Ο ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ! o_O

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εθύμισες μου μια φάση που έθελα να ταξιδέψω μόλις έκλεισα 18 τζαι έπρεπε να φκάλω ελληνικό διαβατήριο. Για να φκάλω διαβατήριο έπρεπε να πάω Ελλάδα τζαι να φκάλω ελληνική ταυτότητα (η πρεσβεία "αδυνατούσε"). Για να ταξιδέψω έπρεπε να έχω τουλάχιστον ταυτότητα τζαι κυπριακή εν μου εφκάλλαν αν δεν είχα τον αριθμό της ελληνικής. Εσκέφτηκα να πάω λαθρομετανάστης, αλλά ευτυχώς έξερα κάποιον που έξερε κάποιον που είσιεν ένα γνωστό που με εκανόνησε να ταξιδέψω με πιστοποιητικό γέννησης. Fucked up shit.
    P.S. Κάποιος κάμνει επανάληψη το Perfect Strangers τελευταία; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...