Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2011

iWant an iPhone

iPhone δεν έχω. Βλέποντας όμως την πληθώρα χρήσιμων και πρακτικών εφαρμογών (apps) που κυκλοφορούν για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα όμως, δεν σου κρύβω ότι μπαίνω στον πειρασμό να το αποκτήσω! Θα ρωτήσω και τη Rania που έχει και που προφανώς έχει χρησιμοποιήσει κάποια από τα εξαίσια αυτά apps να μου πει τη γνώμη της.

Ας δούμε λοιπόν μερικά ενδιαφέροντα apps...

1. iAmAMan



Oh yes you are!
Η συγκεκριμένη εφαρμογή θα σε βοηθήσει με τον προγραμματισμό της προσωπικής σου ζωής. Θα σε βοηθήσει να ξέρεις ανα πάσα στιγμή πότε έχει περίοδο, πότε έχει ωάρια έτοιμα να δεχτούν το θεσπέσιο σπέρμα σου, πότε πρέπει να φυλάγεσαι από PMS κλπ. Μπορείς έτσι να προγραμματίσεις τα προσωπικά σου, να αποφύγεις νεύρα/βάζα/παντόφλες κλπ.

Η εφαρμογή σου επιτρέπει να προσθέσεις πολλές γυναίκες! Ναι ναι, και μάλιστα σε προστατεύει από τυχόν παρεξηγήσεις που ενδεχομένως να θέσουν σε κίνδυνο την καρμική σχέση σου με το (εκάστοτε) έταιρον ήμισυ. Διότι ακόμα κι αν η γκόμενα/γυναίκα σου ανακαλύψει κατά λάθος τη συγκεκριμένη εφαρμογή στο iPhone σου και σε αναγκάσει να βάλεις το password σου (ε φυσικά έχει password η εφαρμογή μαν!)  θα είναι η μόνη που θα εμφανιστεί στη λίστα της εφαρμογής, καθώς η εφαρμογή iAmAMan χρησιμοποιεί ξεχωριστό password για κάθε γυναίκα! Αμ πως!

Το iAmAMan το βρίσκεις [εδώ]


2. Dog Whistler


Περισσότεροι από 10 εκατομμύρια χρήστες του iPhone εμπιστεύονται τη συγκεκριμένη εφαρμογή για να εκπαιδεύουν το σκύλο τους. Πάρε τον έλεγχο και μάθε άλλα κόλπα στο σκύλο σου, εύκολα και γρήγορα!



Το Dog Whistler το βρίσκεις [εδώ]


3.  Hold On


Για να δούμε...εσύ πόση ώρα μπορείς να κρατάς πατημένο το κουμπί; Μετρήσεις μέχρι millisecond και αρχείο με το προσωπικό σου ρεκόρ! Τί άλλο θα μπορούσε να ζητήσει κανείς;


Το Hold On το βρίσκεις [εδώ]


4. iDrunkTxt



Μια χρησιμότατη εφαρμογή που διευκολύνει την αποστολή μηνυμάτων όταν είσαι slightly intoxicated (or more than that).

Το iDrunkTxt το βρίσκεις [εδώ]


LAST BUT NOT LEAST...

5. iPoo



"Always find yourself with nothing to do while you're sitting on the can? Introducing iPoo - a new iPhone application that gives you something to do - while you poo! iPoo is a social community that brings together pooers from around the world. Write messages, draw graffiti on the virtual stalls, earn points and badges, and see what others are posting"




42 σχόλια:

  1. Τζαι μετά διερωτάται ο Jobs γιατί έπιαεν καρκίνο ρε γμτ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ατε παλε ε τον jobs!!! χαχαχα εισαι θεος ρε εβρο-.^

    Τζηντο iPoo τζιε το iAmAMan πολλα δυνατα!!! -.^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα γιατί αμαν θέλω να κάμω κόμμεντ πάνω στα ποστ σου η πρωτη λέξη που μου φκαίνει πάντα είναι "Κύριε ελέισον", ή "Ου Γριστος" κτλ...

    Ένιγουει το iPhone έσhει τζαι άσχετα απς αλλά τζαι πολλά ωραία. Το πρώτο εν κόπι ενος απ που έσhει για γυναίκες για να καταγράφουμε γυναικολογικά, περιόδους, ημερομηνίες κτλ...που εν πολλά χρήσιμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @evroskarseras
    Ατού ο Γαβριήλ! Τί σου έφταιξεν ρε ο Jobs πάλε; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Prasinada
    Ναι όντως εν χρήσιμο...να ξέρεις να προγραμματίζεσαι να μεν ληφτείς τες μότες! (άκου την Αχάπαρη που έρκεται τωρά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ε όι, το κοτσιρapp εν το επέριμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το app για την περίοδο εκατέβασα το! έχω να πώ οτι είναι πολλά χρήσιμο ειδικά άμαν σε ρωτά ο γυναικολόγος πότε ήταν η τελευταία φορά που είδες περίοδο!

    κοίτα ως γενικό σχόλιο για το iphone..εγώ εν είμαι gadget person ή άνθρωπος που ασχολείται με την τεχνολογία..το iphone 1 έπεσε τυχαία στα χέρια μου που μου το εκάμαν δώρο στα bday μου..που τότε ερωτεύτηκα! μπορείς να κάμεις οτι θέλεις με το iphone..να κατεβάσεις οτι apps θέλεις ή ακόμα αν έχεις IT friend να τον βάλεις να σου σχεδιάσει app για τις ανάγκες σου. το συστήνω ανεπιφύλακτα. και γενικά τα apple products..sorry evro μου ξέρω οτι έχεις εμπάθεια με τον jobs but I think he is brilliant!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @prasinada..μεν το γελάς..μπορείς να προγραμματιστείς πιο εύκολα αν ξέρεις πότε εννά αδιαθετήσεις!

    Για το ipoo εν ξέρω εν το δοκίμασα αλλά πάω τωρά να το κατεβάσω:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Rania
    Yes do so! Join the millions of pooers χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ρώτα το Μοτορτζή εν γεμάτο το iphone του με άχρηστα applications.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ινβίχτε, ξέρεις ποιός πουλά Άη-Φον. Χάτε, να δούμεν τζιαι μεις οι πωλητές καμιάν άσπρην μέραν!

    Άσχετα αν εν ππουshτοτηλέφωνο (σόρι Rania) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σχόλιο νούμερο δύο. επίσης ο Μοτορτζής θα χαρεί όταν του πω ότι βρέθηκε αλλό ένας που λαλεί τες σερβιέτες μότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Mana
    Ε ευκαιρία να βάλει και μερικά χρήσιμα πε του. Η λίστα εν πιο πάνω

    Το μότες εν που την Αχάπαρη που το έμαθα εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @TwistedTool
    Ναι ναι...θα σε έχω υποψίαν μου! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @invictus: iShestinPoklantin via iMota app. ετρέξαν τα μμάθκια μου. χαχαχα. αν δεν κάμνω λάθος η λέξη μότα φκαίνει που παλιά μάρκα, να μας πούσιν οι παλιοί ???

    Ρε Rania μα γιατί λαλέις ότι εν brilliant άρκεψεν τζαι ραδιοθεραπεία τζαι φωσφορίζει θέμας (τελευταία μλκια π λαλω για τον Jobs κανει εννα νομίσουν εκρυολόγησεν εν τον κανούν τα πάθη του).

    ΕΠίσης εμαζευτήκαν πολλά χριστιανικά ονόματα τζαι για να μπείς μεστο πλογκ του Ινβίχτου εννα πρέπει να κάμεις τον σταυρό σου αλλο λλίον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ρισπέκτ στον χάρτη με τους κότσιρους! χριστέ μου, πόσον αθκιάσι δηλαδή ο κόσμος.
    άραγε έσιει τζιαι dating service το iPoo;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @evroskarseras
    χριστιανικά ονόματα; εξπλέην ρε γιατί είμαστεν τζαι κάποιας ηλικίας τζαι συγχιζούμαστεν :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Αππωμένη
    Υπονοείς ότι οι κομπιουτεράδες εν αθκιασεροί; Ο κοτσιροχάρτης είναι χρήσιμον app!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ρε όι γραβίλης, όι κύριε ελέησον, όι ο γριστός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @evros..he is brilliant! έκαμεν μιαν εταιρεία που το μηδέν, ετσακώθηκεν, έφυεν, εφέραν τον πίσω και σήμερα εν μια που τις πιο μεγάλες στο industry της. You have to respect him για το innovation του at least.

    @twisted tool..πώς? πώς είναι πούshτοτηλέφωνο το iphone? εν το επήρα προσωπικά απλά πε μου το με επιχειρήματα..επειδή εν μπορώ να δώ τα αρνητικά..unless you count οτι ακόμα εν ανακάλυψα πως να το κάμω να μου κάμνει φραπέ μες τα αρνητικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ πάλε προτείνω σου το τούτο (και απορώ πώς σου έφυε?!)
    http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/22149-iwatermelon/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Ράνια
    εν το περιπαίζω! Εσοβορομίλουν!!! Έχω το τζαι εγώ το απ τζαι αρέσκει μου εφάνταστα!

    Εγώ Μακ και μόνο μακ. Τζαι λαπ τοπ τζαι Άι Φόουν...Once you go Mac, you can't go back που λαλούν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτα ειναι του Σατανα!!!!!

    Τι λυσσαξατε ολοι και εχετε βαλει διαφημισεις στα ιστολογια σας;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κι εγώ θέλω αιφόν! Περιμένω το 5. Αυτό το τελευταίο με τα σκατουλάκια να το κάνω δώρο στους Κινέζους λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @evroskarseras
    Ο κόσμος εκφράζεται όπως θέλει δαμέσα ρε. Είμαστε δημοκρατικοί άνθρωποι. Όπως τον Αρχιεπίσκοπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Joy Tears
    No more "shιήζω τζαι πουλώ"! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Prasinada
    Mac εν είχα ποττέ μου αλλά συμπαθώ τα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Coula
    Ε πώς θα μαζέψουμε λεφτά για το iPhone που θα μετράει το σκατό μας μαρή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Αμερικλάνος
    Σκατά δώρο είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. χα χα χα
    Το ποστ σου είναι πολύ επίκαιρο για μένα. Αγόρασα μέσα σε 5 λεπτά το iphone όταν ήμουν στην Αθήνα το Πάσχα. Τα έπαιξαν και το Nokia N97 και το Nokia x6 που είχα για εφεδρικό. Το πρώτο εκόλλησε τζιαι του άλλου έσπασα του για δεύτερη φορά το κουμπί που το ανοίγει και το άνοιγα με μια φουρκέττα, και επειδή επρήσαν με διάφοροι μιτσιοί πως με τα Νόκια εν θα δω χαϊρι, πήγα και έπιασα το iphone χωρίς καμιά απορία και συζήτηση. Έμεινεν τζι η πωλήτρια τζιαι εθώρεν με. Λαλεί σου, τούτη ή πολλά φτανή ένι, ή πολλά νεόπλουτη, ή πολλά hightech. Για το δεύτερο και το τρίτο είμαι σίγουρη πως δεν ισχύει. Για το πρώτο, ποια είμαι εγώ να κρίνω;
    Τεσπα, έπιασα το και λόγω προεκλογικής το χρησιμοποιούσα ως απλό τηλέφωνο, έχει που το Σάββατο όμως που ανακάλυψα τον θαυμαστό του κόσμου, τζιαι αλόπως εν στην τουαλέττα που τον ανακάλυψα! χα χα
    Εκατέβασα τζιει που τα apps τζιαι παίζω όπως το μωρό, σε σημείο που με απειλεί η γραμματέας μου πως θα μου το πιάσει. Λλίον πριν να ππέσω πας το ποστ σου, ήταν δαμαί ο γιος μου που διά εξετάσεις αύριο τζιαι εν έσιει ύπνον τζιαι εδοκιμάσαμεν μιαν εφαρμογή που χρησιμοποιεί τις φωτο ενός αρσενικού τζι ενός θηλυκού τζιαι φκάλλει σου πώς θα μοιάζει το μωρόν τους ιμίς. Έφκαλεν ο γιος μου την φωτο του, έφκαλεν μου τζι εμέναν μιαν τζιαι το μωρόν έφκαλεν μας το μαυρούδιν! χα χα χα χα
    Ο Λαζ εν ξανθός, εγώ καστανή τζιαι το μωρόν εφκήκεν μαύρον.
    Να πιάσεις το iphone εν καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολλή συζήτηση περί αφοδεύσεως και i-phone βλέπω. Εχουμεν και την έγκυρη μαρτυρία της κυρίας Πετρίδου που πάνω. θα προτείνω στον Jobs (θα κάμω την καρκιάν μου πέτραν) να πουλούν το i-phone με ένα ποτσίν καθάρσιο (ινβίχτε έβρε όνομα γλήορα), έτσι για να περνά ποιοτικήν ώρα μαζί με τα τηλέφωνα του ο κόσμος ρε αδερφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Θέκλα Πετρίδου
    Προς το παρόν το κουμπούιν του Χ6 δουλεύκει. Που εννα χρειαστώ φουρκέτταν, θα σκεφτώ το iPhone!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @evroskarseras
    Άμαν μιλούμεν για καθάρσιο, μιλούμε για το Klean-Prep. Άρα πάμεν για κάτι του στυλ iKleanShit or something...

    Τωρά που το ξαναθωρώ εν παραπλανητικό. Εν σάννα τζαι απευθύνεται σε βοθροκαθαριστές! χμμμμ...back to the drawing board!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. :-)
    Για καθάρσια και ευρωκαθάρσια απευθυνθείτε ....... εν μπορώ να το γράψω δημοσίως.
    Έχω μιαν απορία αν μπορεί να μου την λύσει κανένας. Επειδή στην Κύπρο εν έχει κατάστημα itunes μόνο τα free apps μπορώ να κατεβάζω. Έχετε κανένα κόλπο για να αγοράζετε; Τις πιστωτικές μου τις κυπριακές δεν τις δέχεται.
    υ.γ. Δεν είμαι και πολλά σίγουρη αν θα μου κάμει καλό να μάθω την λύση, αλλά θέλω να κατεβάσω το whattsapp το οποίον εν δωρεάν για το X6 και τα advanced Nokia γενικώς, αλλά εν λλίον πιο κάτω που το ένα δολλάριο για το i phoone και δεν μπορώ και θέλω το καιτι να κάμω; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @Θέκλα Πετρίδου
    Είχα συζήτηση επί του θέματος εχτές με τον TwistedTool. Τώρα νάρτει να μας διαφωτίσει για τα περεταίρω τζίνος που εν τέλλια μες τα πράματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Οκ! Πάντως εγώ διερωτούμαι γιατί παίζω με τα gadgets. Ή θαμπώθηκα από την τεχνολογία, ή έπαθα παλιμπαιδισμό στα 36 μου, ή είμαι κοντά στη νεολαία (έχουμε πράματα να μοιραζούμαστε με τον 14χρονο γιο μου τωρά) ή έχω λανθάνουσα κατάθλιψη και φυσικά και λανθασμένη!
    Θα πάω να έβρω έναν ψυχολόγο νομίζω.
    Επίσης, έπαθα έναν χαττάν τζιαι έδωσα του γιου μου ένα λαπτοπ Mac, το καινούριον, που το έπιασα για τον γραφίστα που εργοδοτούσαμε στην προεκλογική, και έμεινεν μας και τωρά θέλω το πίσω. Τζιαι εν μου το διά. Τζιαι περιπαίζει με. Τζιαι ανακάλυψα ότι χωρίς να το πάρω είδηση τι έκαμνα έπιασα του τζιαι το ipod του μιτσή, το οποίον εν σαν το iphone μόνον που εν έχει τηλέφωνον πάνω και προψές είπεν μου : εν το επήρες είδησην. Επήαμεν στον Στεφανή να πιάσεις πράματα για το καινούριο σου γραφείο, έδειξα σου το τζιαι είπα σου εν το δώρο μου για τα γενέθλια μου, που σημειώστε εν τον Αύγουστον τζιαι έπιασες μου το κόρη, τζιαι εν 300 ευρώ. Εννοείται ότι τα έπαιξα άμαν αντιλήφθηκα τι έκαμα τζιαι για αυτόν, θα κάμω αποτοξίνωση τζιαι θα κινούμαι μόνο με μετρητά τζιαι όι με κάρτες. Τέλος. Τυχερός ο Λαζ φυσικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Θέκλα Πετρίδου
    Χαλάλιν του Λαζ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Για την καρκιάν τζιαι την αγάπην του, μα τον Θεόν, ούλλα χαλάλιν του! Τούτου του μιτσή, έχω του τρομερή αδυναμία, παρόλο που μου διέψευσε όλες σχεδον τις προσδοκίες μου. Ονειρεύκουμουν τον μελαχροινόν, εφκήκεν ξανθός, ονειρεύκουμουν τον ήσυχον κοπελούδιν, εγίνην 4 χρονών να κοιμηθεί νύχταν ολόκληρην, ονειρεύκομουν τον άριστον μαθητήν, τι να σου πω, τα Χριστούγεννα είπεν του αδελφού μου ούλλον χαράν : Η μάμμα έδωκεν μου 100 ευρώ, επειδή εν έφερα Δ στον έλεγχον!!!
    Και πάει λέγοντας. Όμως, έμαθεν με να τον αγαπώ όπως είναι. Έμαθεν με να σιαίρομαι που του αρέσκει η μάππα, ενώ για μέναν εν γιαξ, εν το πρώτον κοπελούδιν στην Κύπρον αλόπως που λαλεί τακτικά της μάνας του : Κόρη, σοβαρέψου. Έμαθεν με να ενδιαφέρομαι για την πολιτική, επόρωσεν με ξανά με την ιστορία. Έμαθεν με πως εν τα λαλούμεν ούλλα στους γονείς μας τζι εν οκ. Και γενικώς διά μου μαθήματα τζιαι εκπλήσσει με ευχάριστα συχνά πυκνά.
    Το τελευταίον που έκαμεν τζι έλυσεν με είναι που αγάπησεν τον σσιύλλον. Έχει 4 μήνες που τον εφέραμεν τζιαι μάσιετουν κάθε μέρα να τον θκιώξουμεν τζιαι εν τον αντέχει τζιαι επήα τζι ήβρα τον προψές τζιαι κράταν τον Τεκύλα αγκαλιά, τζι ετζιείνου άρεσκεν του. Γουάου, τελικά έχει αισθήματα το κοπελούδιν. Τζιαι φκάλλω του το καππέλλον που τον αναγιώνει μια δυναμική κι αυταρχική γυναίκα, τζι ετζιείνος αντιστέκεται της, δεν εφκήκεν ούτε μαμούχαλος, ούτε μαμόθρεφτος και δείχνει τρυφερότητα μόνο όπου είναι απολύτως απαραίτητο. Διέψευσε όλες τις ψυχαναλυτικές θεωρίες περί της δεσποτικής μητρός που καταλήγει τον υιόν κάπως.... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @TwistedTool: ρε τζίντες πληροφορίες για το app. ρε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...