Τρίτη, 7 Ιουνίου 2011

Let's do some iPad magic, shall we?

15 σχόλια:

  1. πολλά cool!:)

    see..I always thought Jobs could do some kind of magic!! επιβεβαιώθηκα:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @rania: Ναι άκουσα ότι κάμνει τους κάτι πολλά ωράια τρικ τζιαμέ στην χημειοθεραπεία τζαι γελούσιν πολλα. (κακό αστείο πράγματιο αλλα μισώ τον, εύχομαι να γίνει καλά όμως).

    Ο τύπος εν παίχτης στο βίντεο όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χεχε, εκαρτέρουν την κατζία σου ρε Έυρο τζαι σε μια φάση ενόμιζα εν θα εσχολίαζες. Εν καταλάβω όμως προς τι το κόλλημα σου με Τζομπς τζαι Apple.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σκέφτου να κατεβάζεις ένα παγωτό cream n cookies με πικρή σοκολάτα και μέντα, να βάλλεις το χέρι σου μέσα στο ipad και να το παίρνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @evroskarseras άτε ρε evro..Jobs was voted CEO of the century! εμένα αρέσκει μου πολλά..ειδικά με τα ζιβάγκο του τα μαύρα εν πολλά τυπούδι..

    μα τι σου έκαμε?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @defiance,rania: Προσωπικά τίποτε. Απλά διά μου την που έγινε που κομπιουτεράκιας ξαφνικά Rockstar (έκλαιες τζαι έθελες εννα μου πείτε) πωλητής υπερτιμημένων συσκευών που στόχο έχουν το "εννα είμαι τρέντυ" για να πουλήσει, τζαι app το ένα, τζαι app το άλλο. Ε π@ιξε μας τ!ν τζαι κανέι με τα app.

    @invictus: τελος ενευρίασα! το βίντεο αποφασίζω ότι εν μου άρεσεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά, τι διαφορά έσιει που τον Μπιλ Γκέιτς, που σου πουλά κάτι που θέλεις να πληρώνεις μια ζωή για να λειτουργεί (antivirus, software τζαι ξέρω 'γω κουβέντες),πέραν του ότι εν χρησιμοποιεί ιούς τζαι χάκερ για να κάμνουν τες βρωμοδουλειές του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα εν είπα ότι έσει. Ούτε τζίνον τον πάω. Απλά εππεσεν θέμαν Ιπαντ δαμέ. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όπως το βλέπω εγώ, σαν καταναλωτής, έχω τρεις επιλογές: Windows, OSX, Linux. Για το πρώτο, χρειάζουμαι συνεχή ανανέωση antivirus τζαι software, με format κάθε τρεις τζαι λλίο τζαι απώλειες αρχείου που ιούς. Για το δεύτερο, χρειάζουμαι να πληρώσω μεγαλύτερο ποσό μια τζαι μόνο φορά, χωρίς να χρειάζουμαι συνεχή ανανέωση software ή hardware. Για το τρίτο, χρειάζουμαι πτυχίο ΙΤ ή να θκιαβάσω ένα κάρο βιβλίο για τη χρήση τους, αφού έννεν καθόλου user-friendly. Ο Τζομπς δαμαί έδωκεν μου την πιο υποφερτή επιλογή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγώ συμφωνώ με defiance! επειδή αρέσκουν μου τα apple βρίσκω τα όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ρε φίλε defiance, είδες το τελευταίο ubuntu 11.04? είναι σούπερ φιλικό και δωρεάν!!! κανεί φόρον υποτέλειας σε Microsoft και Apple...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @defiance: μαν εν θα απαντούσα διότι ήταν να μακρυγορήσω αλλά έδωκεν νύξη ο αστρονάυτης. επίσης κοίταξε τζαι την διανομή Mint (ubuntu based). Ειλικρικά, αν δεν θέλεις να κάμεις κάτι υπέρ-εξειδικευμένο είσαι οκ με όσα σου παρέχουν τζαι εν θα χρειαστεί να μπείς σε ιστορίες. Εγώ έσhει 4 χρόνια είμαι σε Ubu. κ' prob δν είχα. Εν απλά θέμα συνήθειας και υπομονής καμιά φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σκεφτείτε μόνον ότι το video είναι PREVIEW του OS5. Δηλαδή τούντα μαγικά τα κόλπα, τι σκατά σκοπόν εξυπηρετούν;

    Άημμας ολάν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παρακολουθώντας τα σχόλια σας, βλέπω ότι υπάρχουν πολλές και ενδιαφέρουσες απόψεις οι οποίες θα μπορούσαν να αποτελέσουν ωραία συζήτηση σε μια καινούρια ανάρτηση επί του θέματος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...