Τετάρτη, 22 Ιουνίου 2011

Zombie emergency procedure

17 σχόλια:

  1. εισηγούμαι να δείτε το Zombieland

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μια απορία είχα την πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Mana
    Είχες την αλλά δεν την έχεις πλέον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εν ξαναφκάλλουν κκελλέν άμαν τους την κόψεις όπως τη λερναία ύδρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το decapitation γίνεται με το φτσιάρι, όπως γίνεται τζιαι με τις κουφάες! Χμμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To destroy the brain - πρέπει να πετάσσουμε δυό τσιοφτομαλακίες το δευτερόλεπτο. Νικούμεν τους άνετα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Neerie
    Εν είμαι σίουρος...έshει τζαιρόν να δώ κανέναν ομπρός μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @takeiteasy
    Εύκολο ρε...θα τους λαλούμεν ότι είμαστε ένα κράτος δικαίου, αρχών και ηθικής...έτους ούλλους βουνάριν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θα το τυπώσω να το έχω πρόχειρο αν έβρω κανένα μπροστά μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ πάντως είμαι έτοιμος. Τόσο Resident Evil στα νιάτα μου έξερα πως κάποτε θα χρησιμέψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν πέσω στο άλλο 5% τι θα κάμω;;; Εγώ θέλω ίσhιες κουβέντες με 100% γκαραντι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μου άρεσε η περιγραφή του φίλου-ζόμπι, "όου ιτς μάι φρεντ"!
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Rania
    Καλού-κακού κοίταζε τζαι πίσω σου ντήαρ, όι μόνο μπροστά σου! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Defiance
    Τίποτε εν πάει χαμένο ρε! Ήταν καθαρή επένδυση το Resident Evil χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Prasinada
    Ε ένα ποσοστό σφάλματος πάντα υπάρχει φρέντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...