Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2011

Are you a sex addict?




16 σχόλια:

  1. όσες θα απαντούσαν τα πράσινα κουτούθκια mail me....

    (εν τζαι πυράες....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοίτα Έβρος από ό,τι μου είπαν οι γερμανικές τσόνες εν θωρκούνται με τίποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οξάνα (όχι Λίσνα)25 Ιουλίου 2011 - 4:19 μ.μ.

    @evroskarseras
    Ντεν έχει μέϊλ, πώς επικοινωνήσω; Εγκώ τέλει κουτούι πράσινο...εσύ τέλει Οξάνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τσόντες έθελα να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Οξάνα
    Πίσω ρα ξημαρισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Μάνα
    Μεν ακούεις τον Defiance. Άμαν τες βάλεις στο mute μια χαρά ένι :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Μάνα: κακοήθειες και ψέματα....μεν ακούεις λόγια

    @Οξάνα(την Λίσνα κόμα εννα την έβρουσιν): ατε ρε που ννα περιπέξεις θέμας ! (νο μέηλ-νο χάνι, πέπσε πεζούνιν γιά καναρίνι ποτζίντο τουίτερ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εν αλήθκεια ότι στες γερμανικές τσόντες έσιει παραπάνω τρίχαν συνολικά που τζείνην που έχω εγώ πάνω μου; Αν εν το γιατρικό μου, να αρκέψω κατέβασμαν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @TwistedTool
    Ασχολείσαι τζι εσού με τρίshες ρε! τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ρε TwistedTool μα σίρνεις όφκερες να πιάεις γεμάτες πέμου ? Έτο πέ μας ότι θέλεις να πρωταγωνιστήσεις σε γερμανικό πορνό τζαι κανεί. Η μέρκελ πάντως έσhει μιαν αδυναμία στους εξ' ελλάδος τζαι το μαμήσιν φτυχά το...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @evroskarseras
    Έχουμεν τζαι τη φωτογραφία έτοιμη για το cover του DVD:

    http://3.bp.blogspot.com/_n4nTlPGGMNY/TA45nnYwgqI/AAAAAAAAAPs/IxQGdYKxsHA/s1600/cross.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αυτά είναι φίλε μου (!).

    P.S: Πρέπει να εν ο βαφτιστικός του ο σταυρός τζαι ο τατάς του πολλά φουαρτάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @evroskarseras
    Εβαφτίσαν τον τζιαμέ στο λιμανάκι της Πάφου. Με το που τον έβαλεν μες το νερόν ο παπάς τζι είπεν το "βαφτίζεται ο δούλος του Θεού...", εβουττήσαν 20 ανοματοί τζι εμαλλώνναν ποιος εννα πιάει πρώτος το σταυρό. Στο τέλος εξαπολύσαν τζαι 3 άσπρα πεζούνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η φωτογραφία, αν συσχετιστεί με τες τρίσιες μου, αποτελεί ύβριν τζιαι υποτίμησιν προς εμέναν! Τούτος εν σπανός ομπρός μου ρε!

    Πάντως, αρέσκει μου το ήνταλως καταφέρνουμεν πάντα να μινίσκουμεν εντός θέματος :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ουυυυ έκαμες post sex-related και εν εσχολίασα πρώτη:p

    γιατί γερμανό-τσόντες?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @TwistedTool
    Το ότι μεινίσκουμεν ΠΑΝΤΑ στο θέμα μας εν δεδομένο :Ρ

    @Rania
    Έκοψες πίσω :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...