Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2011

Όι τζίνον ρε Ρόκκι...τες παντόφλες μου λαλούμεν!

10 σχόλια:

  1. Ε πόμπο φερμου τες παντόφλες μου ρε
    παει πανω θωρει την αρφην του με μια φιλην της
    ο παπας ειπε μου να σας γαμησω τζιαι τες θκυο.
    ΤΙ ΛΑΛΕΙΣ ΡΕ;
    Τώρα να δεις. Ε παπά τη μια;
    Όι ρε γάρε τζιαι τες θκυο.

    Assχετον αλλα τούτο μου ήρτε μολις ειδα την εικονα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. προφανώς ο Ρόκκι είδε παραπάνω φορές τον ιδιοκτήτη του με το συγκεκριμένο παιχνιδάκι παρά με τις παντόφλες, για αυτό ήταν και η πρώτη του επιλογή.... :p

    @misharos
    xaxaxaaxaxaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. περίμενε..ο μάστρος του Ρόκι εν άντρας ή γυναίκα?..

    εμένα ο δικός μου μόνο κάτι ξεχασμένα κόκκαλα βρίσκει και φέρνει μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Που το μέγεθος εννα μπορούσεν άνετα να χρησιμοποιηθεί τζιαι σαν παντόφλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρώτη φορά τζαι γω η φτωshή είπα να κάνω πρώτη σχόλιο...yes λαλώ επρόλαβα τη Rania,κάνω το σχόλιο και στο κλικ για τη δημοσίευση...εκόπηκεν το ρεύμα,άγια ολάν!!! Το συγκεκριμένο παιχνιδάκι εφανήστηκε μου νακκουρούδιν μεάλον οξά???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @misharos: efirtin!!!

    kapoios na pei tou rokki oti enen kokkalo parakalw!!!twra na ertei i genaika essw na to girepsei tziai katishi sou....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο TwistedTool γράφει την ημέρα των γενεθλίων του. χαχαχα.

    Βασικά εγώ πιστέφκω εν ο τρόπου του σκύλλου να πει στον μάστρο του "Να πάεις να μαμηθείς ποννα σου φέρω εγώ τες παντόφλες"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @misharos
    Παλιόν αλλά καλόν :)

    @Nonis
    Λαλείς; χεχεχε

    @Rania
    Τους δονητές εν τους ήβρεν ακόμα; χαχαχα
    Πάντως εν σωστή η απορία...εν άντρας ή γυναίκα ο ιδιοκτήτης;!

    @TwistedTool
    χαχαχαχα σωστός!

    @Ανώνυμος (4:56 μ.μ.)
    Άγια ολάν πιον τούτη η ΑΗΚ! :Ρ
    Όσον αφορά το μέγεθος: περί ορέξεως κολοκοτή!

    @EaglEye
    Μπορεί ναν η γυναίκα που του είπεν να το φέρει...

    @evroskarseras
    (κλ)έλεος ρε!

    @TwistedTool
    Keep up the party mood dude :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...