Παρασκευή, 8 Ιουλίου 2011

Meeewow! Did I do that???

24 σχόλια:

  1. AOY!! Έχω την αμυδρή εντύπωση ότι ΜΑΛΛΟΝ επόνησε. Μάλλον όμως!

    Ουάο είμαι πρώτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @red
    Τσας! "Όσο πατάει η γάτα" που λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kala re intalws kamnete...o kattos an apokwdikopiiti pou thele na valei Miaouuupeg4...ethele na kamei surprise tou mastrou tou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ αυτή η γάτα
    η ασπρούλλα η γκριζομάτα.
    έχεσε μέσα στο τρομπόνι
    κι έριξε πάνω στο κεφάλι μου
    ολόκληρη οθόνη!

    διασκευή Τριβιζά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @EaglEye
    Ναι ναι, για να θωρεί Tom & Jerry digital! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @αστροναύτης
    Πάντα ελάλουν το ότι εν επικίνδυνες οι οθόνες οι unplugged

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. re Invictus eisai mes sto nou mou!tha arxisw na anisixw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η τηλεόραση έσπασε?

    (αν πω τίποτε για την κάτταν έννα μου φέρετε τις φιλοζωικές!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @EaglEye
    Η περίπτωση σου χρίζει επιστημονικής εξέτασης χαχαχα

    @Neerie
    Όι εν έσπασεν. Έππεσεν στα μαλαχτά

    @Ανώνυμος (8 Ιουλίου 2011 11:48 π.μ.)
    server

    εν το παιχνίδι που λαλούμεν εναλλάξ όρους τους διαδικτύου; Οξά εκατάλαβα λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έσιει δέκα λεπτα που γελώ μόνη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. oh my god..μα τούτη η γάτα είναι τεράστια!!

    μάνα μου σάννα και εννά χτύπησε το παιδί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @αστροναύτης
    How to's

    @Amazona
    τς τς τς γελάς με τον πόνο του άλλου! Αντροπή σου! :Ρ

    @Rania
    Εγνωρίσετε το παιδίν με τες σhισμένες φανέλλες, σας παρουσιάζω το παιδίν με τη σhισμένη κκελλέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το χαζιν εν οτι ο/η καττα εν επηρεν χαπαριν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φαντάζομαι το ούτε γάτα, ούτε ζημιά θα ήταν ατυχής τίτλος!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαχαχα, νοιώθω τον. Ετράβησα πολλά που τους δικούς μου κάττους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Richie
    Απλά παίζει πελλόν να φκει σκάρτος ο κάττος

    @Brenda
    Ατυχέστατη! :)

    @Defiance
    Μολόα τωρά! Πόσες οθόνες έφαες κατάκκελλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εν ο παρέας που φταίει όι ο κάττος! ποιός νοήμων άνθρωπος κάμνει κοιλιακούς με πλάτη την τηλεόραση??? εγώ έχω την για να βλέπω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. νομίζω χρειάζεται δίαιτα η γάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αφού, όλο μ@λ@κίες την έβαζε να βλέπει! Τον εκδικήθηκε!

    Καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Astatus
    Άμαν ο άλλος εν καμμάς, εν καμμάς! χαχαχα

    @Ουφ!
    Σωστό!!!

    @ευαγγελία
    Η εκδίκηση της γάτας! Ωραίος τίτλος για ταινία.
    Καλησπέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. η απορία μου εν άλλη. ετράβαν βίτεο την ώρα που έκαμνεν κοιλιακούς τούτος ας πούμεν? φακ μι σάιτγουεης ας πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Brenda Ούτε γάτα ούτε ζημιά...
    Κλαίωωωωωωω!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...