Κυριακή, 3 Ιουλίου 2011

The One Cent Experiment

Βλέπεις το κέρμα. Το σηκώνεις. Hallelujah!


20 σχόλια:

  1. ene etsi pu lalousan oi palioi ivres to siko sikosto to!!!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εν διαφήμιση για φτηνά sms τζιαι, παρόλο που θέλουν να δείξουν ότι ακόμα τζιαι 1 cent κάποιος θα το θεωρούσε τόσο σημαντικό ώστε να το σηκώσει που το δρόμο, το μόνο που θωρώ εγώ εν γυφτιλλίκκιν..

    Τζείνοι που όντως θα έβρισκαν σημαντικό 1 cent, εν έχουν κινητόν τηλέφωνον, άρα εν τους κόφτουν οι τιμές των sms.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ άμαν δώ κέρματα χαμέ πιάνω τα! και βάλω σε εναν ειδικό βαζούδι..εν τα χρησιμοποιώ απλά έχω τα! επίσης στο ίδιο βαζούδι έχω και τα κέρματα που ήβρα στην βασιλόπιττα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχ εκάμαμεν το νου ΕΠΥ (no offence a!) μέστο στρατό. χαχαχα αθθυμήθηκα το τζαι κλαίω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχα τέλειο το "θέλω να ανοίξει η γη να με καταπιεί επειδή όλοι πια ξέρουν ότι είμαι γύφτισσα" ύφος!

    Εύρο: με το "νου ΕΠΥ" έσπασα το "νου" μου να καταλάβω τι εννοούσες (no offence) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @nekat0meni
    Ναι ναι τζι εφύασιν οι σήκωσες τζι ήρταν οι τυρηνάες (άσχετον!) :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @TwistedTool
    Μεν είσαι party pooper ολάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Rania
    χμμμμ νομίζω σηκώννει ληστεία το βαζούδι! Πόσες βασιλόπιττες εκέρδισες; Για να ξέρουμε δηλαδή αν αξίζει τον κόπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @evroskarseras
    χαχαχαχα
    ρε μανία με τους ΕΠΥ (no offence a!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Brenda
    Πράγματι! Το "θέλω να ανοίξει η γη να με καταπιεί ύφος" είναι όλα τα λεφτά!

    Υ.Γ: όπου "νου" βάλε "ενός" κι είσαι μέσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμείς εδώ, λέμε πως αν αφήσεις αυτό που βρήκες όσο μικρό κι αν είναι, σ' αφήνει η τύχη σου!
    Γι' αυτό έχω γεμίσει πενταροδεκάρες και δεν φτάνουν ούτε για να πάρω ψωμί!
    Πολλά, δε χάνει κανένας, τί, χαζός είναι;
    Φιλιά!
    Όμορφο απόγευμα Κυριακής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εγώ πιάννω τα τζαι φυλάω τα ώσπου να ξεχάσω ότι κάπου τα ήβρα.

    πάντως γυφτιλλίκκιν έν θορώ εγώ. γιατί να το πετάξεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαχαχα, ετάραξεν η γεναίκα. Δυνατό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Moonlight: το γυφτιλλίκκιν θωρώ το παραπάνω που πλευράς εταιρείας. Το σκεπτικό της διαφήμισης δηλαδή.

    Το να πιάσεις 1 cent που χαμαί, αφήνει με αδιάφορον, παρόλο που εγώ εν το κάμνω. Αν εμιλούσαμεν για παραπάνω λεφτά, ΟΚ, τζιαμαί λαλείς ότι σου εχαμογέλασεν η τύχη τζιαι πιάνεις τα. Τζιαι αν εμιλούσαμεν για ΠΟΛΛΑ παραπάνω λεφτά, πιάνεις τα τζιαι παίρνεις τα στην αστυνομίαν, διότι μπορεί ναν σημαθκιασμένα τζιαι να κάτσεις πάνω σε κάποια φάση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ευαγγελία
    Έτσι όπως έχει καταντήσει το ψωμί, τράπεζα πρέπει να ανοίξεις για να το πάρεις, όχι με πενταροδεκάρες!

    Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Moonlight
    Έshεις τζι εσύ βαζούιν σαν τη Rania;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Defiance
    Ολάν μόλις επετάχτην ο κούνελλος εκατούρησεν σισαμόλαον όι απλά ετάραξεν χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @TwistedTool
    Ας τα βρίσκουμεν λλία-λλία τζαι πάλε γίνεται. Να μεν έχουμεν έννοιαν για σημάθκια τζαι πελλάρες :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι γρουσουζιά να μη σηκώνεις λεφτά που το δρόμο, ακόμα και ένα σεντ, εντάξει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Αμερικλάνος
    Πάω στοίχημα ότι έχεις τα κινεζόπουλα και κόβουν βόλτες στους δρόμους ψάχνοντας για κέρματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...