Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2011

Vertical planking - because planking is so last month














16 σχόλια:

  1. άισε να το ττεστάρω τωρά που την εξιούρησα να δούμεν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @evroskarseras
    Γλέπου που τα κεραμικά άμαν εν σφογγαρισμένα γιατί γλοιάζουν...προτίμα τζιαμέ πον παρκέ. Αλλά όι laminate.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ τζαι εσκέφτηκα πανικός τόπον για τούντην ιστορία....(σελλίν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @evroskarseras
    http://shots.ikbis.com/image/15940/large/Head_in_the_toilet.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τούτο το πράμα έκαμνε το ένας πρώην μου. όποτε ήταν πολλά στρεσαρισμένος και ήθελε να σκεφτεί εβρέθετουν ανάποδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάλιστα...εμάθαμε το planking σημερα....που τον καιρό που ανακάλυψα τα blogs είδα το φως το αληθινόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @drponojefalos
    ???

    @Mana
    Τζαι επέρναν του το στρες; Επόφκαλες τον άνθρωπο!

    @Brenda
    Εγώ πάλε που τον καιρό που ανακάλυψα το planking, το φως το αληθινό θωρώ το με δόσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @invictus: μπακ ττου δε ντρόινγκ πόρτ....

    Mana, διευκρίνισε σε παρακαλώ....?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι, αλλά...γιατί το κάμνουν τούτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γιατί το κάμνουν λαλεί. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΜΝΟΥΝ ! ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ. ΕΛΕΟΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγώ νομίζω εν photoshop εγυρίσαν τες ανάποδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εν photoshop λαλεί! ΕΝ PHOTOSHOP ΛΑΛΕΙ! ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ! ΕΛΕΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. http://dai.ly/nYYwLu
    ως τζιαι μεστους υπονομους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...