Πέμπτη, 25 Αυγούστου 2011

Μια εικόνα, 1000 (πολιτικές) λέξεις

- Μάνα μου πέρτικα μου τζι ό,τι φάεις εν χαλάλιν σου!

- Sit Monica, sit!

Δαμέ σας έχω γραμμένους ούλλους σας...

- Είσαι σίουρος ότι εν δαμέ Πρόεδρε;
- Πιάννει μας ούλλους η φωτογραφία;

Metallica FTW!

- Έτσι λουμάτζιην ρε Γιωρκούϊν μου...δίχα το χαππούιν!

- Κκιάορκας σου ρε Νικολά μου τζαι ππέφτουν τα ποξαμάθκια τζι π' ον έχουν δόγκια!

- Τζι είπαμεν πούλλε μου πόψε α; Εννα σε περιμένω...

Πού ανάθθεμαν εν η Κύπρος σιόρ...

Έπρησεν μας τα ο κούνελλος...

7 σχόλια:

  1. χαχαχα..o berlusconi εν και κάμνει έτσι πράματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαα! Αν τζαι τες παραπάνω είχα τες ξαναδεί, τα κόμμεντς σου τες ανεβάζουν σε άλλο επίπεδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχαχαχαχα
    Συμφωνώ με Πρας.
    Τα σχόλια όλα τα ριάλλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα σχόλια εν ούλοι οι chιιφτέες.

    Τζιάμέ που ρωτά ο οπάμα που εν η κύπρος, το επόμενο βήμα εκοίταξε που πίσω που το χάρτη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Mathitudi
    Ούλα τα νούμερα κερτίζουν! :D

    @Πρασινάδα
    Ελπλίζω να μεν εξεπέρασα τες 1000 λέξεις των φωτο :Ρ

    @kaisi
    Τα ριάλλια ριάλλια τζαι πούντα όμως; χαχαχα

    @evroskarseras
    chιιφτέες λαλεί!!!
    CHΙΙΦΤΕΕΣ ΛΑΛΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...