Δευτέρα, 1 Αυγούστου 2011

Γιατρέ μου...

Τ: Δρ. Τάκης Καραπαττάς, Καρδιολόγος
Κ: Κίκης Φυρίλλας (ασθενής)
Σ: Στέλλα Καπάτσου (ιδιαιτέρα γραμματέας ιατρού)
Α1: Ασθενής
Α2: Ασθενής
Α3: Ασθενής


Σ: Περάστε κύριε Φυρίλλα

(knock! knock!)
T: Περάστε!
Κ: Γειά σου γιατρέ μου

(ο γιατρός κοιτάζει τες σημειώσεις του)
Τ: Καλημέρα κύριε Κίκη, κάτσε
Κ: Ευχαριστώ
Τ: Λοιπόν, τί έχουμε;
Κ: Τραγουδώ γιατρέ...
(αμήχανο γέλιο του γιατρού)
Τ: Τραγουδάς;
Κ: Ναι γιατρέ...
Τ: Τζαι πού εν το πρόβλημα; Εν ωραίο να τραγουδούμεν, μεν σου πώ ότι μπορεί να σε περάσουν τζαι για τραγουδιστή ή ποιητή! χεχεχε
Κ: ♪♫ Εγώ δεν είμαι ποιητήηηηηηηςςςςςς είμαι στιχάααααακιιιιιιι ♪♫
Τ: χεχεχε...είδες; Είσαι τζαι καλοφωνάρης! Να τραγουδάς κύριε Κίκη μου, ώσπου σώννει η φωνή σου να τραγουδάς τζι εν καλόν πράμαν! Νεώννει το πλάσμαν...
Κ: ♪♫ Όσο έχω φωνήηηηηη θα στο τραγουδάωωωωωω ♪♫
Τ: Μάλιστα...εν μου είπες όμως, τί σε φέρνει κοντά μου;
Κ: Αφού σου λαλώ γιατρέ, τραγουδώ!
Τ: Ναι, είπαμεν το τούτο! Κοντά μου όμως γιατί ήρτες;
Κ: ♪♫ Ήρθα κι απόψεεεεεε στα σκαλοπάτια σουυυυυυ ♪♫
Τ:
Τ: Απ' ότι καταλάβω, εν έshεις κάτι παθολογικό, σωστά;
Κ: Ε τούτον τί είναι γιατρέ; Πέ μου, τί;
Τ: Τί εννοείς τί;
Κ: ♪♫ Τι τι ε...τι τιιιιιι...τι τι τι ε τι ε τι τιιιι ♪♫
Τ: (Θεέ μου τζαι δώσμου υπομονήν)
Κ: Είπες τίποτε γιατρέ;
Τ: Μια χαρά μου φαίνεσαι λέω...κάτσε να σε τσιακκάρω να δούμεν. Ν' ακούσω το στήθος σου...κάμε τα σιέρκα σου λλίον ψηλά κύριε Κίκη
Κ: ♪♫ Ψηλάαααα τα χέεεεεεριαααα σ' είχα δίπλα μου στ' αστέεεεεριααααααααααα ♪♫
Τ: Φκαίννει σου αυθόρμητον α;
Κ: Μα ποιόν;
Τ: Το τραούδιν λέω
Κ: Ε ήνναμπου λαλούμεν τόσην ώραν;!
Τ: Πε μου τζι εσύ!
Κ: ♪♫ Πες μου που πουλάαααααν καρδιέεεεεεεεςςςςςςςς να σου πάρω δυόοοοοο ♪♫
Τ:
Τ: Τζαι πότε εξεκίνησεν τούντο "πρόβλημαν" κύριε Κίκη μου;
Κ: Πέρσι το Σεττέβρη γιατρέ μου. Ήταν σε μια συναυλία της Σοφίας Αρβανίτη τζαι του Μπίγαλη στην Τριμίκλινη. Ετραούδαν ο Μπίγαλης τζίντην ώραν τζι ετσίμπησεν με μια μέλισσα...
Τ: Α εκατάλαβα...♪♫ Αχ μελισσούλλαααααααα μελισσάαααακιιιιι πήγες σ' άλλο λουλουδάααακιιιιιι ♪♫
Κ: Όι... ♪♫ Αααααα η κόρη του περιπτεράαααα αααααααα μου άναψε φωτιάααααα ♪♫
Τ:
Τ: Εν έshει σχέσην η μέλισσα δηλαδή...
Κ: Ε πού να ξέρω; Εσύ είσαι ο ειδικός!
Τ: Ναι πράγματι...
Κ: Εν σοβαρό γιατρέ μου;
Τ: Ξάπλωσε να τσιεκκάρουμεν τζαι την καρδιάν σου να δούμεν
Κ: ♪♫ Καρδιάαααα μου καημέεεεεενηηηηη πως βαστάαααας και δε ραγίιιιιζειιιιςςςςςςς ♪♫
Τ: Να 'ξερες πόσο σε νιώθω τωρά κύριε Κίκη μου!
Κ: Νιώθεις το τζι εσύ γιατρέ;
Τ: Ποιόν πράμα;
Κ: Τούντο τάχτιριτι που με πιάννει τζι εμέναν...
Τ: Τί να σου πω κύριε Κίκη μου...
Κ: ♪♫ Πες μου ένα ψέμα τόσο κόκκινο σαν αίιιιιιμα εσύυυυυ στα χέρια σου μ' έεεεχειιιιιςςς ♪♫
Τ: (Ιλί ιλί λαμά σαβαχθανί!)
Τ: Εσκέφτηκες να πάεις σε κανέναν ειδικό κύριε Κίκη;
Κ: Ε αφού ήρτα γιατρέ! Μα τί μου λαλείς τωρά;!
Τ: Εμμμ...ναι...εννοώ κάποιον πιο ειδικό...κάποιο ψυχολόγο ας πούμε...
Κ: Νομίζεις πως είμαι πελλός δηλαδή;
Τ: Δεν το 'πα εγώ αυτό...
Κ: ♪♫ Το 'πε το 'πεεεεε ο παπαγάαααααλοοοοοοςςςςς ♪♫
Τ:
Τ: Το καρδιογράφημα είναι απόλυτα φυσιολογικό, η πίεση σου εν καλή, εν βρίσκω κάτι το παθολογικό κύριε Κίκη μου
Κ: Ε τότε τί έχω γιατρέ μου;
Τ: Εν ψυχολογικό νομίζω
Κ: Πάλε λαλείς μου ότι είμαι πελλός!
Τ: Εν είπα έτσι πράμαν κύριε Κίκη μου! Εξάλλου εγώ εν για ψυχολόγο που σου είπα πριν, όι για ψυχίατρο!
Κ: Λεπτομέρειες!
Τ: ♪♫ Μα αυτές τις λεπτομέεεεερειεεεεεςςς αγάπησα σε σέεεεεενααααααααα ♪♫
Κ:
Τ: Με συγχωρείς...επαρασύρθηκα
Κ: Παθαίνω το τζι εγώ συνέχεια. Το καλόν σου εσύ καταλάβεις το, εγώ ούτε που θυμούμαι πότε ξεκινώ τζαι πότε σταματώ...
Τ: ♪♫ Το μόνο που θυμάμαιιιιιι το μόνο που θυμάαααμαιιιιι είναι που μύριζε άνοιξηηηη το πρώτο μας φιλίιιιιιι ♪♫
Κ: ♪♫ Θα 'ναιιιιι σαν να μπαίιιιινει Άνοιξηηηηη ♪♫
Τ: ♪♫ Θα 'ναιιιιι ουρανούυυυυ κατάνοιξηηηηη ♪♫
Σ: (ανοίγοντας την πόρτα)
Γιατρέ εμαζεύτηκεν αρκετός κόσμος έξω...να ακυρώσω κανένα ραντεβού;
Τ: ♪♫ Πα ρα πα πα πα πα ρα πα πι πα ρα πα πι πα ♪♫
Κ: ♪♫ Παραπα πα πα πι πα πα πα πι πα ♪♫
Σ: (κλείνοντας την πόρτα)
Α1: Τί εννα γίνει; Εννα περιμένουμεν πολλήν ώρα ακόμα;
Α2: Έshει 2 ώρες που κάθουμαι δαμέ τζαι περιμένω δεσποινίς! Τί κάμνει ο γιατρός;
Σ: Τελειώνει σε λίγο το ραντεβού και θα σας δεί ο γιατρός
Α3: Μα πόσο λίγο σιόρ;
Σ: ♪♫ Λίιιιγο λίιιγο λίιιιγο λίιιγο μου τα πήρες όοοοολααααα ♪♫
Α3: Ορίστε μας! Εμείς ετσακρίσαμεν δαμέ τζαι τούτη τραγουδά!
Α1: ♪♫ Τραγουδάαααω για μια πόοοοοληηηηη που ' χω μέεεεσα στην καρδιάααααααα ♪♫
Α2: ♪♫ Καρδούλλα μου εγώ κι εσύυυυυυ ♪♫
Σ: ♪♫ Εγώ κι εσύυυυυ εσύυυυυ κι εγώωωωω μόοοοονοι πάνω στη γηηηηηηηη ♪♫
Α3: ♪♫ Οοοοοο οοοοο μόοοονοι στη γηηηηη ♪♫

(εντός του ιατρείου)
Τ: αχεμ....λοιπόν, τί ελέγαμεν;
Κ: χεχ...εν ελέγαμεν, ετραγουδούσαμεν γιατρέ!
Τ: χεχ...κανεί τραούθκια όμως, επαρασυρθήκαμεν! Έχουμεν τζαι δουλειάν...
Κ: Τωρά δηλαδή γιατρέ μου πιστεύκεις ότι είμαι εντάξει;
Τ: Να πάεις στο καλό κύριε Κίκη μου τζι είσαι μια χαρά!
Κ: ♪♫ Έεεεενας κόμποοοοοςςςςς η χαράααα μουυυυυ ♪♫
Τ:
Κ: Ευχαριστώ σου πολλά γιατρέ μου...τί οφείλω;
Τ: Πήεννε στο καλό τζι εν θέλω τίποτε...εγέλασα καλά τζαι εν αρκετό τούτο :)
Κ: Να 'σαι καλά γιατρέ μου!
Τ: Πριν να φύεις κύριε Κίκη μου να σου κάμω μιαν ερώτηση;
Κ: ♪♫ Να σου κάνω μια ερώτησηηηηηηη να σου κάνω μια ερώτησηηηηηηη ♪♫
Τ: εμμμμ...εγώ είμαι καρδιολόγος...γιατί ήρτες κοντά μου;
Κ: Πάντα ήμουν ΟΚ τζαι με την τονικότητα τζαι με την άρθρωση γιατρέ μου...αλλά τελευταίως επρόσεξα ότι είχα αρρυθμία...
Τ:
Τ: Γειά σου κύριε Κίκη! Να πάεις στο καλό τζαι στην ευτζιήν της Παναΐας
Α2: ♪♫ Την αστείιιρευτη σου γλύυυκααααα στην αγάααααπη σου τη βρήηηηκααααααααα ♪♫
Α1: ♪♫ Αγάαααααπη τι δύυυυυσκολο πράααααγμαααααααααα ♪♫
Κ: Όι γιε μου! Πάμεν να φύουμεν τζι εν πελλοί τούτοι δαμέ!
Σ: ♪♫ Ας με λένε τρελλήηηηηηη σ' αγαπάααω πολύ και σε νοιάαααζομαιιιιιιιι ♪♫
Κ:

11 σχόλια:

  1. χαχαχα...πολλά ωραίο πρωινό post!

    άρχισα και εγώ να τραγουδώ:p

    Rania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τραγουδάω για μια πόλη XAXAXA LOL (dunno why)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν θυμάμαι καλά το ΡΙΚ τρέχει διαγωνισμό κυπριώτικου σκετς. άτε στείλε να κερδίσεις κανένα διχίλιαρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραίος ρε. η μάνα εν καλά που λαλέι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βασανιστείτεεεεεεεε :Ρ

    @Mana
    Αν δεν έshεις μέσο τίποτε εν γίνεται. Εν κουτουρού νομίζεις που εγινήκαν σουξέ " Τα πεζούνια της Παρασσιεφκούς" τζαι "Τα ορτύκια της Καλλούς" εμείναν στο ράφι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλοοοό!!!
    Καλημέρες και καλό μήνα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχαχαχαχα…
    Πολύ καλό

    Συμφωνώ και εγώ για το διαγωνισμό του ΡΙΚ

    Just do it! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ευαγγελία
    Καλημέρα και καλό μήνα :)

    @Epivatis
    Άσε να κάμω μιαν δημοσκόπηση να δω αν ακούει τζαι κανένας άλλος πέρα που τη μάνα μου το κυπριώτικο σκέτch κάθε Κυριακήν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γκεια σου ντοκτόρ, Ιβάνα εντώ, έσβησε το σκόλιο μου ντεν ξέρει γκιατί.
    Τώρα γκράφω από το ταράτσα, έκει wifi

    Άμα τέλετε φωτογκραφία που πλένω εγκώ γκραφείο και νυστέρι να σας στείλω να με πιάσετε ντουλειά. Πέμπτη απόγευμα είναι ελεύτερο.

    Ιβάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευτυχώς εν χρειάζεται να θωρώ τα βίτεα για να κάμνω εικόναν τζείνα που θκιαβάζω. Χόλι φακ, μαν, πόσην δημιουργικότηταν πάνω σου σιόρ; :)

    Ο τζύρης του ξεφτερκού του Αρκά, all time classic ππιριλλωμένα μμάθκια γεμάτα απορίαν τζιαι άγνοιαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...