Πέμπτη, 18 Αυγούστου 2011

Νιώθω λλίον πρησμένος σήμερα...

17 σχόλια:

  1. ναι ρε. επειδή εν αγγλία κάμνει τον ρον καβλό... φέρτον δαμέσα να δούμεν... το βαζάνι μαμώτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αλήθκεια ένει ότι εν πολλά εμψυχωτικό να θωρώ άτομα που ζουν τη ζωήν τους με ότι μαλακίαν κόψει ο νους τους!!!

    ( ούφφουουου θέλω τζιαι εγιώ να φορώ τα φτερά μου τζιαι να γυρίζω τζιαι να μεν με κλείσουν στην Αθαλάσσα )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @evroskarseras
    Το βαζάνιν! αχχαχαχαχα

    @AEnima
    Ποιούς πουλούν; Τούντους κουρούπεττους που φορούν φουσκωτά; :ζ

    @Neraida
    Τα φτερά σου εν φουσκωτά; Όι, ρωτώ επειδή ο παρέας λαλεί ότι εν πολλά cosy τα φουσκωτά γι' αυτόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βρήκαν το νόημα της ζωής. δηλαδή ότι η ζωή δεν έχει νόημα. χαίρομαι γι αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αστροναύτη, προφητεύεις την επόμενή μου ανάρτηση ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάτι φουσκωτές που μοιάζουν τους πούλούν πάντως :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όϊ έννεν φουσκωτά. Εν κάπως έτσι:

    http://www.fairyshop.gr/index.php?target=products&product_id=5100

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τελικά έσιει πολλή πελλάρα ο κόσμος..

    Καλημέρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @αστροναύτης
    Ποιό το νόημα να μεν έshει νόημα η ζωή; Ήντα κάμνουμεν δεντρόσπιτα; Α;

    @evroskarseras
    Τον αστροναύτη πρόσεχε τον ρε...ξέρει πολλά!

    @AEnima
    Κάτι ξέρεις εσύ... :Ρ

    @Neraida
    Εγώ μιαν φοράν τα εφόρησα ούλλην τζι ούλλην αλλά μόνο για 2 λεπτά. Μετά έθελεν τα πίσω η κόρη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @red
    Η πελλάρα όι μόνον εν πάει στα βουνά, πρήshεται τζιόλας! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. evroskarseras έχεις ακόμα; εγώ έχω μερικές στα αδημοσίευτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχω καμπόσες ρε, αλλά τα αδημοσίευτα μου εν φορούν να τα φυλάξω μέστον blogger.

    Invictus, ο αστροναύτης μιλά με αναδρομές...

    On'O

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @αστροναύτης
    Πάντα είμαι σωστός ρε. Ακόμα τζι άμαν είμαι λάθος, σωστά είμαι λάθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χμμμμ....δατ σάουντς νάις ττου μι.... :S WTF?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...