Τετάρτη, 31 Αυγούστου 2011

Σε περίπτωση που έμεινε καμιά αρτηρία ανοικτή...

16 σχόλια:

  1. Τζείνη η σάλτσα που βάλλουν πουπάνω θυμίζει επικίνδυνα άλλες μαγειρικές που μας έδειξες δαμαί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Eólica
    Η σάλτσα σε επείραξεν εσένα! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκλεισεν η αρτηρία μου μόνο που είδα το βιντεο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Xippasmeni
    Φαίνεται νοστιμότατο, θρεπτικό και διαιτητικό πάντως εν μπορείς να πείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ορκίζουμαι μετά που τούτο το βίντεο.. εν θα ξανακάμω κούτζια οτι εν μου αρέσκει το λουβί με τα λάχανα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πφφ, ερασιτέχνες! Όταν εμείς εκλείαμεν τις αρτηρίες μας με τιτσιρίδες τούτοι ήταν ακόμα πάνω στα δέντρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @AEnima
    Λουβίν (αβέκ λαχάν), ντούζ πουά!

    @drSpock
    Όταν οι αμερικάνοι ανακαλύπταν το στέϊκ, εμείς είχαμεν ήδη χοληστερίνη :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τρώω σταφύλι να ανοίξω να δω το βίντεο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Mana
    Εξαρτάται που το σταφύλι...εν βέρικο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. E μάστρε, σαννα εχαλάρωσες λιον? Εσιει που το πρωίν εν άλλαξες ποστ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Αχάπαρη
    Εν τζαι φταίω εγώ...ήταν νάκκον βαρυστόμαχον το πρώτο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Welcome στο Midwest America εν γιαυτό που εν ούλλοι βόρτοι! Έχουν επίσεις και deep fried milkyway (mars) και oreos klp... με χυλόν και ξυλούιν ότι θέλεις τηγανίζεις! αρεσεν μου ο drspock!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μα εν είδετε ποττέ epic meal time videos;;;;;;
    (έχω μιαν υποψίαν γιατί πασhηνίσκουν τούντα πλάσματα.....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...