Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου 2011

Ήνταλος είπαμεν ότι σε βρίσκουμεν;

   Έτσι

12 σχόλια:

  1. χαχα τέλειο!!

    αλλά..εμείς εν σε γυρεύκουμε! εβάλαμε σε link για να ερκούμαστε απευθείας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @red
    :)

    @Rania
    Τί εννοείς "έβαλες link"; Εν είμαι το home page σου δηλαδή; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί ποιός δυσκολεύκεται να σε 'βρει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. άλλο ο Ινβίκτους άλλο ο σταθμός της ΑΗΚ. είσαι πιο σημαντικός που το μεγαλύτερο ηλεκτροπαραγωγικό σταθμό της Κύπρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ενσταση! Κανονικα μονο oila επρεπε να καμνεις τάιπ τζαι επρεπε να σε βρίσκει.

    Κατα τα αλλά You Rock που λαλει τζαι η νεολαία δαμέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο vin diesel εκατάφερε να σκεφτεί κάτι που εννεν μέστα drafts του invictus.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @kaisi
    Εγώ λαλώ το για να είμαι καλυμμένος. Να μεν έρτετε ύστερα τζαι να πείτε ότι εν είσασταν ενήμεροι. Εν ξέρεις καμιά φορά ποια ερευνητική επιτροπή μπορεί να βρεθεί στο δρόμο σου...

    @Mana
    Σταθμός της ΑΗΚ; Εν τζίνος που εν κοντά στο Ζύγι πε μου;

    @Πρασινάδα
    Κανονικά έπρεπε να με βρίσκει δίχα να κάμεις τάϊπ αλλά ας μεν το κάμουμεν θέμαν!

    @evroskarseras
    Μεν παίρνεις τζι όρκον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέτε μου τζι εμένα για τούτο το...πώς το είπετε;; ζύ...ζύγο; Ζύγι;

    Εν τον εκαλέσαν στα εγκαίνια της βάσης αλόπως, τζαι είπε να εκφράσει το παράπονο του..

    Το συγκεκριμένο πολυαγαπημένε, έβαλα το πριν μήνες στο μπλογκ μου btw... άμα σου λαλώ δεν πάεις καλά τελευταία εν με ακούεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Patatoullis
    Εξελίχτηκεν από ότι ήταν παλιά πάντως!

    @Moonlight
    Πολυαγαπημένη, με το συγκεκριμένο σάϊτ δεν είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι. Απλά εξελίχτηκεν η όλη φάση που τότε που το έξερα τζαι είπα να το εκμεταλλευτώ. Μάνι-μάνι να φκάλεις συμπεράσματα! Έτο πε εν ήσουν ενήμερη να ποσπαζούμαστεν :Ρ

    @tinkerbell
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...