Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2011

Καίγεται το μερί μας

[κλικ για μεγέθυνση]

11 σχόλια:

  1. Α, μες το μερίν εννα έφκαλλεν παραπάνω νόημαν; Wha da fu-?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @TwistedTool
    Οτιδήποτε θα έφκαλλεν παραπάνω νόημα που τζίνα που ακούσαμεν ρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α, εγώ εν άκουσα, εξ ου και η αχαπαροσύνη που περιέβαλλε το προηγούμενο σχόλιο μου. Αππόλοτζις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @TwistedTool
    Εν ήσουν ενήμερος α; Τότε απολογούμαι εγώ! Εγώ φταίω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είδες που φταίει ο Παπακώστας; Ήξερα το εγώ. Ο άθρωπος εν άκουσεν καλά γι'αυτό εν ήξερεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Patatoullis
    Φταίει σιόρ! Αμμά!

    @Αχάπαρη
    Μέλιν το σουβλούιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τζαι εν τα εκάθισκε μες στο μερί του αχριστόφκια;;
    ΜΠΟΥΜ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ρε άμπα τζαι εν μες στο μερίν του Χριστόφφ τζαι έχασεν τα ο άθρωπος τζαι γι'αυτό λαλεί μαλακίες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...