Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2011

Η συνέντευξη της Φανούς

13 σχόλια:

  1. χαχαχαχα..εν κρίμα ρε! και φορεί και άσπρο παντελονούδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι εννοείς; Έχεις συχνά ευκοιλιότητα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω λαλώ να πάεις να σου κάμει συνεντευξη η Κενεβέζου....θα την κάμεις ή να σhεσει πανω της με την ετοιμολογία σου ειδικά αμαν της αρκέψεις το τσιάτισμα ή να γεννησεί επι τόπου (εχτος αν εγέννησε το Σταματαράκι ήδη τζαι έχασα επεισόδια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Rania
    Άμαν έshει έτσι issues, ας έβαλλεν σκούρο παντελόνι :Ρ

    @Neraida
    αχαχαχαχαχα οι οι ευτυχώς τ' άντερον μας εν ρεουλαρισμένον :Ρ
    Τελικά ο αρχικός τίτλος μου ήταν πιο appropriate τζαι εφόσον συμφωνά τζαι ο ανώνυμος, σπεύδω να τον επαναφέρω προς αποφυγή παρεξηγήσεων!

    @Πρασινάδα
    Το Σταματάρικον τζιούνιορ εγεννήθην πιλέ. Μα εν θκιεβάζεις το ΟΚ! σιόρ; τς τς τς

    @Ανώνυμος
    Exactly :)

    @marco
    Έτσι ακριβώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορεί να μεν έχει γενικά θέμα η κοπέλλα, μπορεί απλά να έφαε κάτι τζαι να την επείραξε....

    εγώ καταλαβαίνω την γιατί έχει φορές που νομίζω πως έτσι έννα πάθω. πλας, είπα ότι θα προσπαθήσω να θορώ τα πράματα που την πλευρά του άλλου όσο μπορώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1. πιστεύκω ο ανώνυμος εν ο ινβίχτους τζιαι εβαρέθηκεν να μας καρτερά να κάμουμεν τον συνειρμό

    2. σε αντίθεση με τη moonlight, εγώ εν το καταλάβω τούντο πράμα. Εν πιο αντροπή να πεις "σόρρυ παιθκιά, διάλειμμα 3 λεπτά";;

    3. που την άλλη (τωρά εθυμήθηκα) άκουσα για περίπτωση φίλου του φίλου που άμαν τον πιάσει πρέπει να κάμει όπως και δήποτε right there right then...

    :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Moonlight
    Μα πώς να το δείς το πράμα που την πλευρά του άλλου δηλαδή; Πε σιορ, "συγγνώμη 5 λεπτά brake και συνεχίζουμε"...

    @Sike
    1. Εν ήμουν ο ανώνυμος
    2. Συμφωνούμεν
    3. :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εγώ ήμουν ο ανώνυμος και εβαρκούμουν να κάμω λοκίν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μάνα μου ρε, εν κρίμα.
    Είπαν μου για μια κοπέλα που το έπαθε μες στα αφορολόγητα του αεροπορτίου. Τζαι εφόρε επίσης άσπρο αλλά τζιόλας SHORT παντελόνι. Τζαι εν εκάνε που εσιέστηκε, το μωρό της με τη φωνή που έβαλε "mommyyyy, what's thiiiiis??" έκαμε ούλλον τον κόσμο τζαι εγύρισε πάνω της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Leni
    Αν είshεν τζαι νάκκον chance να περάσει απαρατήρητο, εκάρφωσεν την ο μιτσής! :ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...