Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2011

♪♫ Κι έχω απόψε ραντεβού...♪♫

Καθούμαστεν που λες στο ΙΚΕΑ τζαι τρώμεν.
Σε κάποια φάση γυρίζει η Πριγκηπέσσα τζαι ρωτά, με το πιο σοβαρό της ύφος:

"Που εννα μεγαλώσω μπορώ να πάω ραντεβού;"

"Μα τί ραντεβού;" ρωτούμε μ' ένα στόμα μια φωνή


και η απάντηση της Πριγκηπέσσας είναι -ως συνήθως- αποστομωτική:

"Ε μα οι άλλοι που παν ραντεβού εν τζαι λαλούν τους άλλους τί ραντεβού..."


H Πριγκηπέσσα ακόμα εν έκλεισεν 3 χρονών...

Υ.Γ: αν δεν απαντώ στα σχόλια σας, σημαίνει έδωκα που το μπαλκόνι κάτω...

32 σχόλια:

  1. Έshεις φρίκες να τραβήσεις ακόμα..

    On the bright side, εν σημάθκια ότι το μωρό εν έξυπνο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα,είσαι ο πιο ετυμόλογος άνθρωπος που ¨γνώρισα¨ντήαρ,κάποιος πρέπει να βρεθεί να σε αποστομώσει τζαι σένα!! Ποιος άλλος???από το τέκνο σου!Γονίδια φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xa xa xa! etsi epa8a tze ego me t Adinamia mou! Eta ola tzame tora!:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @TwistedTool
    Εν τζι οι θκιό του οι γονιοί έξυπνοι ρε, πόθθεν να πάρει το μωρό; :)

    @Kou/pa
    Αν ακούσεις τες κουβέντες που μας πετάσσει ώρες-ώρες εννα μείνεις με το στόμα ανοικτό χεχεχε

    @nekat0meni
    There it is all now! :P

    @Ænima
    Τα βάσανα μου εν πίσω ακόμα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Idd τα βάσανα σου εν πίσω ακόμα. Να την σιαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχαχα τέλειο το μωρό και προετοιμάζει και το έδαφος που τα τωρά.Μπράβοοοοο της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να εν καλά το μωρό ρε, τζαι τίποτε άλλο... Τουλάχιστον καρτερα "πόννα μεγαλώσει" μα πάει ραντεβού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχαχα εν παιζεται η μιτσικουρου!

    Καλου κακου διευκρίνησε το σημαίνει το "πον να μεγαλώσω" χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για τη μάνα του είμαι σίουρος ότι εν έξυπνη, παρόλο που εν την ξέρω.

    Για τον τζύρη.. Εν συννεφκιά σήμερα, χα; :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να την σιέρεσαι ρε φίλε, να σας ζήσει!

    Θα συμφωνήσω με τους πιο πάνω τζαι να πω ότι αν σου κόφκει έτσι κουβέντες που τα τωρά, σημαίνει εν θα φκαίνει με τον 'οποιοδήποτε' ραντεβού.

    βέβαια έχεις πολλές 'καρδιακές προσβολές' ακόμα μπροστά σου... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. oh αγαπητέ μου τα βάσανα σου εν πίσω ακόμα!

    θεά η πριγκηπέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Defiance
    Θέκκιου φρεντ :)

    @marilou
    Ναι ναι...φέρνει μας το σιγά-σιγά να μεν μας πιάει ο ταμπλάς :Ρ

    @Moonlight
    Ναι αλλά εν μας είπεν ΠΟΣΟΝ να μεγαλώσει... :)

    @kaisi
    Εν παίζεται όντως :)

    @TwistedTool
    Σάμπου εννα βρέξει ρε...

    @Nonis
    Να 'σαι καλά ρε :)
    Μακάρι ναν τούτες οι "καρδιακές προσβολές" μας τζι είμαστεν εντάξει :)

    @Rania
    Θεά εν λαλείς τίποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαχαχαχα! Εν τέλεια η Πριγκιπέσσα!!! Τα χάπια εν θα τα γλυτωσεις!!

    Ενα θα σου πω...τζαι η μπειμπι σις μου έτσι ήταν....τζαι τωρα θέλω χάπια εγω γιατι κοντευκει ο τζαιρός να πάει να σπουδάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. α τζαι να σας ζήσει τζαι να την σhαιρεστε!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Πρασινάδα
    Κοίτα να δεις...επειδή ο παπάς της Πριγκηπέσσας εν πολλά κκουλ τύπος, θα τον παίρνει μαζί της στα ραντεβού... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έτσι ενόμιζα τζαι εγω οτι ειμαι πολλά κουλ τζαι θα με παίρνει μαζί της...αλλα τελικα μάλλον θα αρκεστω στα χάπια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λένε ότι, "αν δεν παντρέψεις κόρη κι αν δεν χτίσεις σπίτι, δεν έζησες τίποτε σ' αυτή τη ζωή!"

    Εσύ έκανες μόνο το ένα... Έχεις ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Anti-Christos
    Υποθέτω ότι η ultimate δοκιμασία ζωής είναι να "χτίσεις σπίτι της νιόπαντρης κόρης"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ε ρε τι εχεις να τραβηξεις οταν μεγαλωσει! Να την στειλεις Αθηνα να της μαθω τα κολπα!!!

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Coula
    Άμα είναι να στην στείλω εσένα, κλείσε μου από τώρα δωμάτιο στο Δρομοκαΐτειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτά είναι τα ωραία της ζωής…!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @patinios
    Αυτά είναι φίλε μου! :)

    @Leni
    Ο Βασίλης ποιός ένι; Εν ο ραντεβουδιάρης; Ξέρεις τίποτε παραπάνω; Σύντυshε μαν!

    @tinkerbell
    You ain't seen nothin' yet! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να τη χαίρεσαι την Πριγκιπέσσα και ... υπομονή!

    Μου θύμισες την κόρη της κολλητής μου ( κι αυτή γύρω στα 3) που της είπε:

    - Μαμά, να πεις στη μαμά του Βασίλη ότι θέλω να τον παντρευτώ.

    !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Neraida
    Χμμμμμ...πολλύ σουξέ τούτος ο Βασίλης τελικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φίλε είσαι τυχερός, εμέναν είπε μου θέλει κάποιο να κοιμάτε μαζί της, όπως τον παπά και την μάμμα, και κόμα τριών είναι, γι' αυτό σάστου τα κακά μας εν πίσω !!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @marco
    Το χαππούϊν της πίεσης μοιράζεις το, οξά πίννεις το σωστόν; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. :)))))))))))))))))))))))))))))))))

    Μάνα μου το μωρό σας!!! Για να δεις τί καλοί γονιοί είστε, εζήτησε την άδεια σας! Και γνωρίζει και τη σημασία της ιδιωτικότητας. Ρισπέκτ, Ινβ μου!

    Έχεις ακόμη 12-13 χρόνια βέβαια για παγωμένο ντους (άστα χάπια και τα μπαλκόνια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @thalassamov
    12-13 ε; χμμμμμμ θα αντέξω τί να κάμω;! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...