Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2011

Απόψε θέλω αποδείξεις και ονόματα...

...που έλεγε κι ο Δάντης

25 σχόλια:

  1. εμένα θυμίζει μου τον παπά της ενορίας μου που θέλει να χτίσει πνευματικό κέντρο δίπλα που την εκκλησία τζαι προσκαλεί το ποιμνίο να κάμει δωρεά, τζαι όποιος το κάμει θα μνημονέφκεται, αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ: θα μνημονέφκεται όι μόνο μέχρι να χτιστεί το κέντρο, ΟΙ! μέχρι να αποπληρωθεί το δάνειο που την τράπεζα.....!!!!! τώρα μιλάς.....

    wtf!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nonis, ποιό δάνειο ρε, περιπέζουν μας ούλλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @evroskarseras
    Ο Χάρρυ Κλυνν εν κόφκει αποδείξεις ρε

    @Nonis
    Αυτά είναι! Να μνημονεύκεσαι με standing order!

    @Patatoullis
    Βούρα γλήορα! Κόμα κάθεσαι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι σίουρη ότι κάτι εθκιάβασα λάθος επειδή εν ήπια καφέ. Εννα το ξαναδώ σε καμμιαν-θκυο ώρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Δρακουλίνα
    Εννα πάεις Κολομβία να φέρεις τους κόκκους; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έξω που την εκκλησία της Αγίας Σοφίας στον Στρόβολο γράφει 'δόξα τα λεφτά, θεός υπάρχει' or something like that..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Rania
    "Δόξα τα λεφτά, υπάρχει Θεός" αυτό γράφει :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ evros
    δυστυχώς συμφωνω...

    @ invictus
    εν μεγάλη η κουβέντα που είπες...
    μεγάλη αλήθκεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχαχαχα ενεσhει έτσι πράμαν!!
    Jesus Christ LTD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν εκατάλαβα καλά την ανάρτηση σου, εν ο Χρίστος ο Δάντης που με περιμένει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εσύ Mr. Invictus που είσαι και που την Λάρνακα ξέρεις καλύτερα τι συμβαίνει που εμάς που εν έξω που το σπίτι μας!...άρχισα να σε φοούμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Rania
    Μα είμαι δημότης Στροβόλου ντήαρ, αντροπή μου να μεν είμαι ενήμερος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Rania
    Ναι, εγώ τζι η μισή Λευκωσία :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ε η μισή εκκλησία εν μεινείσκει κοντά στην Αγία Σοφία! ουυυ ίντα σκέφτου να είμαστεν και συμμαθητές:p

    για κάποιο λόγο ενόμιζα οτι είσαι που την Λάρνακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ππεεε..η μισή Λευκωσία εννοούσα..πλήρης σύγχυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ινβ
    ΔΗΜΟΤΗΣ ΣΤΡΟΒΟΛΟΥ;;;;;;;;;; Πε μου ότι είμαστε τζαι γείτονες;;;;;; Περκει να σε ξέρω τζαι να μεν το....ξέρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εθθύμησες μου το μικρό γιο του παπά μας πριν χρόνια που γύριζε και πουλούσε φρέσκο φασολάκι. Όταν κάποιοι δεν το αγόραζαν, ο μικρός τους έλεγε ότι θα τους τιμωρήσει ο Χριστούλης.

    Υ.Γ. εν λλίο απειλητική η ανακοίνωση, οξά εν η ιδέα μου; Οι κοτζακαρούες εννα βουρήσουν να δώκουν πάλε τον οβολό τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Rania
    Μεν μου συγχίζεσαι! Είμαι απόδημος Σκαλιώτης που ζει Λευκωσία :Ρ

    @Πρασινάδα
    Ε άμαν εν το ξέρεις πως με ξέρεις εν σαν να μεν με ξέρεις, ξέρεις το;

    @HeatJo
    Έννεν απειλητική...εν προειδοποιητική χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ο χριστός περιμένει α;

    άφηστον να περιμένει. εννα μείνει με θκυο σιείλη καμένα αν καρτερά που μας.

    ας κάμει κάτι χρήσιμον όπως το να σώσει ξανά τον κόσμον σαν τον μίκκκυ ρουυυρκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Φινέας
    Νομίζω πρέπει να μπει ο Ττόμης στη θέση του Γλαύκου του Χατζηπέτρου να δω εγιώ αν διάτε ή αν δεν διάτε χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...