Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2011

Οι φίλοι είναι πολύτιμοι


έτσι δεν είναι George;

18 σχόλια:

  1. Εννα τον πιάσω τηλέφωνο τωρά. Αλλά ρε γαμώτο εν του αρέσκει το δράμα τζιαι εγώ έχω το γιορκιν.. Εν πειράζει εννα του γοράσω κουμανταρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα είμαι πρώτη? Γουάο πρώτη φορά μου ξανασυμβαίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Αχάπαρη
    Είσαι πρώτη ναι. Η Πρασινάδα τζι η Rania (εγίνην μου τζαι τούτη της καπήρας πιον) πλώθουν τον βούτυρον πας το σλαϊ(ς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Neraida
    Τωρά που το λαλείς, είχα εναν φίλο καστρίshην αλλά εν τον ελαλούσαν Γιώρκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. άησταστεία, εν πολύτιμοι οι φίλοι. τώρα τζαι έχω κάτι μέστα "ντράφτς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άμαν ήβρεν αθρώπους να του πληρώσουν την εκστρατεία του πρέπει να εν πολλά σπουδαίος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχα

    γιατί αν δεν έχεις φίλους την σήμερον ημέρα ούτε γεναίκα βρίσκεις, ούτε παντρέυκεσαι, ούτε τίποτε....

    εφαντάστεις να το έκαμεν ο ίδιος τζαι να έβαλε πουκάτω ότι το εκάμαν οι φίλοι του για να μεν ακούεται τόσο απελπιστικό?

    (άσε τζαι αν φτάσω σε τέθκιο σημείο μπορεί τζαι να το υιοθετήσω τζαι γω...):p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @evroskarseras
    Άλλος με τα ντράφτς...

    @Patatoullis
    Εν δυνατός πολλά. Λάβερ όνομαν τζαι πράμαν
    μίστα λοβαλόβαααααααα :Ρ

    @Nonis
    Αν φτάσεις σε έτσι σημείο, υιοθετώ σε εγώ ρε χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εν άπλωνα το βούτυρο στην καπήρα..τωρά θα τον απλώσω γιατί πρίν λίο εξύπνησα:p

    μάλιστα..τούτο είναι πρωινό post που είναι καπήρες friendly!

    οι φίλοι οτι και αν είναι μες τούντη ζωή...αλλά γιατί το εγράψαν που κάτω? άραγε εν το ήξερε ο Κόκος οτι ήταν να του κάμουν έτσι χαττά?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Rania
    τωρά εξύπνησεν λαλεί!!!
    ΤΩΡΑ ΕΞΥΠΝΗΣΕΝ ΛΑΛΕΙ!!!

    Ο ήλιος εξέβην έναν καντάριν τζαι τούτη λαλεί μας "τωρά εξύπνησεν". Καλά να μας κάμεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 1. Είμαι άνεργη

    2. Εψές είχε US open

    3. Επόφκαλεν μας ο Djokovic ώσπου να δέρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μα ίντα κούκλος εν τούτος; νιώθω μεγάλο έρωτα. εθόλωσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Rania
    Καλάν καλάν...μιαν κουβένταν είπαμεν! :Ρ

    @Mana
    Ποννα φύει η θολούρα, πέψε του έναν email

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Ινβ & Ρανια
    Καπήρες χίαρ με μαρμελάδα μόσφιλου εκ χρυσοπράσινου δια χειρός θείας! Θα συμφωνήσω με την Ρανια...Παει πολλά ωραία ο Τζορτζ μας δαχαμέ με την καπηρουδα...αν τζαι ένα δάκρυ έσταξε πάνω στο γκουντα που τη συγκινηση της φιλίας...

    Τζαι μεν πεις τιποτε γιατί εξυπνησα πριν λιο...Ειμαι -8 ωρες που σας...Ειμαστε λίο "πίσω" δαπάνω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Πρασινάδα
    Μα πού εχάθηκες σιόρ; Πού ήσουν να μας δώκεις τα επιστημονικά φώτα σου για τα βακτήρια που ανάρτησα εχτές; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Ινβ
    Θα τα δώκω σήμερα. Εχτες είδα το στην δουλεια...ε γιου νόου εχουμε τζαι ένα στατους, εν θωρω βίντεο στην δουλεια. Ε μετα που την δουλεια επία σουπερμαρκετ με το Βουι...ε μετα εξίασα...Ηταν να το δω σήμερα...αλλά ενιξέρω αν εν καπηρα φρέντλή. Θα επανέλθω πόψε! Το Βουι πάντως στο αυτοκινητο καθοδόν είπεν μου τα καλύτερα για το βίντεο.

    @Ρανια
    Αν μας βάλει ενα Κ που πάνω στα βίντεο να εννοεί "Καπήρα-φρέντλη" ή Καταλληλο για όσους τρών καπήρες εν θα εβόλευκεν;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θέλουν μου τζαι σήμανση! Πώς σου φαίνεσται! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...