Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2011

Στα άδυτα του μπλόγκ

Κοίτα να δεις τί μαθαίνει κανείς για την ιστοσελίδα του...

  • Αν λέει, το μπλόγκ μου ήταν πόλη θα ήταν πιο μικρό από το Βατικανό (χέσε μας ρε Βενέδικτε με τις ανακοινώσεις σου!)

  • Κάθε 7 εκατομμύρια (και κάτι ψιλά) χρήστες του διαδικτύου, περνάει κι ένας από το μπλόγκ μου (φέρε και κανένα φίλο μαζί βρε, μην έρχεσαι μόνος!)


  • Έχω λέει, 243 επισκέπτες ημερισίως. Αν μαζεύονταν όλοι αυτοί μια μέρα, θα μπορούσαν να προσπαθήσουν να σπάσουν το Ρεκόρ Γκίνες για τους πιο πολλούς ανθρώπους που έτρεξαν ταυτόχρονα με τακούνια. Το ρεκόρ τώρα είναι 200 άτομα... (το πρόβλημα μου τώρα βασικά είναι που δεν έχω τσάντα να συνδυάσω με τα μανόλο μου...)

19 σχόλια:

  1. χαχα ωραίο! Εγώ πάντως προτιμώ σε που το Βατικανό! κάτσε να κάμω τζαι το δικό μου..


    ...


    Noooooo

    http://www.sharenator.com/w/psixopafta.blogspot.com

    είμαι σαν άδειο μπάρ.. oh well τουλάχιστον έχω ούλλο το ποτό δικό μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @red
    Με έτσι μπάρμαν περιμένεις τζαι κόσμο; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κλαψ κλαψ, τζαι μένα... όφτζιερο...

    κοπιάστε να σας τζιεράσω κανένα σφηνάκι!!!

    μιαν απορία μόνο:
    αν ο μπαρμαν μου ενεν δίδυμος με το δικό της red, σημαίνει ότι δουλέφκει μας τζαι τους 2? :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Nonis
    Επειδή εν ησυχίες, δουλεύκει ππάρτ-ττάϊμ μιαν κοντά σου τζαι μιαν στης red!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έμεναν έστειλεν με να κάμνω παρέα με κάτι πιγκουΐνους στον βόριο πόλο.. (αν κατάλαβα καλά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περιμένει να πιστέψω ότι ουδέποτε ξαναέτρεξαν πέραν των 200 μαζί με τακούνια? Μάλλον δεν κλήθηκε το Guiness στα εγκαίνια του Lidl :P

    Brenda

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @patinios
    Υποθέτω εν αναφέρεσαι στο Βόρειο Πόλο της Λευκωσίας, γιατί εν η αλήθκεια έshει τζαιρόν να δω πιγκουΐνους τζικάτω! :D

    @Brenda
    χαχαχαχαχα έγραψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαν, μεν μου αγχώνεσαι. Έννεν η ποσότητα που μετρά, εν η ποιότητα. Αν δεν ήταν έτσι, ούλλοι ήταν να εσκοτώνουνταν να αγοράσουν κινέζικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Defiance
    Εν τζαι αγχώννουμε μεν έshεις έννοιαν. Κουβέντα να γίνεται :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευτυχώς! Γιατί σε μια φάση εφοήθηκα ότι έννα μας βάλεις να φορήσουμε τακκούνια τζαι να βουρούμε στη Μακαρείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Defiance
    Στη Λήδρας! Για να κουτσουφλάτε πας τους Πακιστανούς :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ρε μα εντζιεν άσιημη ιδέα...ντα μπορεί οι τα τακούνια αλλά όπως εκανονίστηκε το flashmob γιατί να μεν σπάσουμαι τζιε κανένα record?-.^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @drponojefalos
    χμμμμμ θα μπορούσαμεν ας πούμε να σπάσουμε το ρεκόρ του Φινλανδού Juha Rasanen...

    Finnish Juha Rasanen threw a person weighing 132 lb a distance of 5.40m (17.7 ft) on a premarked mattress in Madrid, Spain, June, 2006.

    http://i.huffpost.com/gadgets/slideshows/4644/slide_4644_64452_large.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παρέτα. Εν πάμε για τούτο που εν τζαι πιο φαν:
    The most people on trampolines was achieved by 287 participants in an event organised by Pure Health Clubs in Queen Street Mall, Brisbane, Australia, on 6 October 2009.

    Ή ακόμα καλλύτερα,
    The record for the most people in a beer race (also called a boat race) is 1,328, in an event organised by the NPO Student Kick-Off at the Sint-Pieterplein, Ghent, Belgium, on 24 September 2008.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εγώ επήα στο Βατικανό..σεδιαβεβαιώ οτι εν πιάνει πάζα μπροστά στο Invictano!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Defiance
    Γιατί να μεν πρωτοτυπήσουμε; Να πίννουμεν μπύρες πας το τραμπολίνο! Α; Α;

    @Rania
    Να μεν σε ακούσει ο Βενέδικτος τζαι να τον έχω πας τη κκελλέ μου τωρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπάρχουν και άλλα τέτοια που μας βγάζουν πιο ενδιαφέροντα αποτελέσματα (=λεφτά):

    π.χ.

    http://www.urlappraisal.net/

    και

    http://www.mywebsiteworth.com/

    Η διαφορά είναι ότι το πρώτο κοστολογεί την αξία μας περίπου στα 23.000 δολάρια, ενώ το δεύτερο περίπου στα 20 δολάρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είμαι μέσα πάντως για την κατάρριψη του ρεκόρ Guiness. I can definitely run in heels κι έρχομαι και πρώτη κιόλας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Κωνσταντίνος Καντακουζηνός
    $23,791.78 το ένα, $15 το άλλο ο_Ο

    @tinkerbell
    I have absolutely no doubt about that dear! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...