Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2011

Έξι χορδές και μία κάμερα

11 σχόλια:

  1. Πολλά ωραίο! ΄Ωρες ωρες έμοιαζεν με την δομή του DNA!!!! wow!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ εν εκατάφερα να το δώ ως το τέλος..έπιαμε λίον η ζάλη να το κοιτάζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Πρασινάδα
    Παίζει κιθάρα το DNA; Κοίτα να δεις κύριε μου πράματα που μαθαίνουμεν α!

    @Rania
    τς τς τς το τραγούδιν τουλάχιστον άκουες το; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Invictus ζούμε
    τα post σου για να δούμε.

    Nice one

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράς:χαχαχα
    Του DNA μου πάντος άρεσεν του η μουσική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ινβ & Καϊσι
    πε τε μου έχω άδικο;;;
    http://en.wikipedia.org/wiki/DNA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί κάμερα χρησιμοποιεί για να βλέπουμε τόσο καθαρά τα κύματα της χορδής;
    Βλέπεις το φως ή τη μουσική;
    Πολλά ωραίο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν αμφισβητούμε ποτε Πρας σε τέτοια θέματα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο. Ο τίτλος λέει νομίζω "οι ταλαντώσεις των χορδών μίας κιθάρας". Να μας εξηγήσουν οι επιστήμονες γιατί σε κάποιες φάσεις οι μπάσες χορδές επηέναν δεξιά και οι τρεις οι πουκατινές αριστερά. Thank you.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θάλασσα μωβ, νομίζω το βγάζει με iphone

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @AEnima
    :)

    @kaisi
    Τζαι του δικού μας άρεσεν του χεχεχε

    @Πρασινάδα
    Εμπήκες σε επιστημονικά ττεράφκια τωρά τζαι παίζει τ' αππαρίν σου επειδή εν κατέχουμεν!

    @thalassamov
    Εγώ πάντως βλέπω τον ήχο της μουσικής :)

    @Pasxalina
    Ως γεγονός σάμπου ήταν λλίον...μπασανάκατες οι ταλαντώσεις :D

    iPhone α; Φτου γμτ! Τζι ελάλουν να το δοκιμάσω με μπαγλαμά...πού να χωρέσει το iPhone μες τον μπαγλαμά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...