Δευτέρα, 31 Οκτωβρίου 2011

Apology accepted

10 σχόλια:

  1. Πρέπει να την έσιει μιτσιάν τούτος για να μεν θέλει returns :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. an ekatalava kala kalopianei ton me rice krispies gia na katsei fronimos ospou na tou " apologithei"?
    oxa en gia nan pio glukis ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θέλω τζαι εγώ rice krispies..με ότι συνεπάγεται...αλλά γαμώτο έχω playstation... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και xbox και πίππα για συγνώμη..πρέπει να την παντρευτεί ο παρέας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τζαι σιοκολάτες Ράνια...
    Κυκλοθυμική ακούεται, αλλά ξέρει να απολογείται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με έτσι απολογίες, δέχουμαι τζαι εγώ να μου σπάζουν τα παιχνίδκια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Αχάπαρη
    Η κοπέλα ήταν ξεκάθαρη...αναγνώρισε το σφάλμα της τζαι θέλει να επανορθώσει. Εξού και το no return sex needed :P

    @Ανώνυμος (31 Οκτωβρίου 2011 5:29 μ.μ.)
    Έτο αντί Mea Culpa, επροτίμησε το Mea Pippa τούτη

    @asproullis
    Με το playstation έshει coco pops χαχαχα

    @Rania
    Έshει προοπτικές η σχέση πάντως...

    @Defiance
    Όι τζαι κυκλοθυμική...εκτός τζι αν απολογείται με κυκλικές κινήσεις χαχαχα

    @HeatJo
    Εν τα shείλη του που έshισεν. Το Xbox εν έπαθεν τίποτε. Αν επάθαινεν τζαι τζίνον ήταν να χρειαστεί παραπάνω απολογία :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. pianw egw tes siokolates tzai sigxwrw tin en esiei provlima!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Invictus
    Φαίνεται ότι το giving an apology bj , εθόλωσεν μου τα μυαλά. Άλλα διαβάζω κι άλλα καταλαβαίνω. χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νομίζω διαφεύγουν σας λλίες λεπτομέριες,
    1ον) έσσισεν του τα σσείλη του με το κκοντρόλ του xbox -άρα το όντως xbox δεν έπαθε τίποτε.
    2ον) αποκαλεί τον κολότζίην - άρα κάποιαν μαλακία θά έκαμε και έδωκε του την.
    Επίσης θεωρώ ότι η απόζημίωση είναι δυσανάλογη της βλάβης που έγινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...